CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Bungkus Je, Tak Perlu Dine-In. Lindungi Anak-Anak Anda

23-8-2021 02:50 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 1126| Komen: 7

Description: Orang ramai dinasihatkan untuk mengelak daripada membawa anak-anak ke premis makanan.
Orang ramai dinasihatkan untuk mengelak daripada membawa anak-anak ke premis makanan.

Menerusi satu hantaran di Facebook Kementerian Kesihatan (KKM) Portal Myhealth, golongan ibu bapa dingatkan supaya tidak membawa anak-anak anda ke premis makanan.



Gambar Hiasan

“Amalkan membeli makanan secara bungkus. indungi anak-anak anda,” katanya.

Baru-baru ini, kerajaan membenarkan mana-mana individu yang telah melengkapkan suntikan dua dos vaksin di negeri-negeri Fasa 1 untuk menjalani aktiviti sosial seperti makan di restoran (dine-in), aktiviti sukan dan riadah tanpa sentuhan fizikal dan bukan berkumpulan bermula 20 Ogos 2021. -CARI

Sumber: Kosmo

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Skuau 23-8-2021 03:08 PM
'tak payah cakap ini mcm maa..customer sendiri...suka dia maa....kita cari makan saja maa"-tauke makan kedai
Quote dejure 23-8-2021 03:12 PM
Yg bagi kebenaran pon pihak kerajaan dan MKN..so terpulanglah kpd family nk dine in atau take away..klu x bagi lain kali jgn keluarkan arahan mcm tu
Quote nakkomenjugak 23-8-2021 03:23 PM
haihhhhh... nasib takde anak kecik dalam rumah ni
kami kekadang makan luar jugak
Quote weezerfan 23-8-2021 03:36 PM
Ye..ikut sukalah kan.dine in bwk anak2..masuk shopmall bawak je anak2.gomen dah kata boleh.nnti kes naik mcm biasalah kan..salahkan gomen.salahkan prn Sabah
Quote ina_na 23-8-2021 03:39 PM
Ms ni lantakkan je dia org tu..Kalo ape2 jd kat dia org atau anak2 dia org..ms tu akal dia br sampai..br meraip covid is real
Quote hammad 23-8-2021 04:24 PM
Wow, cool post. I'd like to write like this too - taking time and real hard work to make a great article... but I put things off too much and never seem to get started. Thanks though.        검증사이트
Quote mijot 23-8-2021 07:33 PM
terpulang kepada kita sebagai ibu bapa..
MKN dg bagi dine in..
kalau takut, tak payah bawa anak2 dine in...

Lihat semua komen(7)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-7-2022 12:44 PM GMT+8 , Processed in 0.074571 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top