CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

'Makan Sedulang' Gambar Baru Atau Lama? Annuar Ada Jawapannya - Saifuddin

13-7-2021 12:56 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 1978| Komen: 4

Description: Setiausaha Agung PKR, Datuk Seri Saifuddin Nasution Ismail mencabar Tan Sri Annuar Musa membuktikan bila tarikh beliau bersama Datuk Johari Abdul dan Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi melanggar SOP.Mengul ...
Setiausaha Agung PKR, Datuk Seri Saifuddin Nasution Ismail mencabar Tan Sri Annuar Musa membuktikan bila tarikh beliau bersama Datuk Johari Abdul dan  Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi melanggar SOP.


Mengulas ciapan Annuar menerusi Twitternya, Saifuddin tidak mahu menjawab gambar yang ditular itu diambil bila, tetapi mahu Ahli Parlimen Ketereh itu sendiri mengemukakannya.


Kredit foto: MalaysiaKini

Menurut bekas Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna itu, beliau hanya boleh kata, dia sudah lama mengenali Ahmad Zahid dan keluarga serta mempunyai banyak koleksi gambar bersama pemimpin itu.

Katanya, beliau bersahabat dengan Ahli Parlimen Bagan Datuk itu hampir 30 tahun dan mengenali antara satu sama lain.

“Orang ramai boleh dapatkan kepastian daripada Annuar, sama ada gambar yang dia tular itu gambar baharu atau gambar lama. Jawapan ada dengan dia,” katanya mengulas Twitter Annuar yang menularkan gambarnya bersama Ahmad Zahid dan Johari Abdul.


Annuar menerusi Twitternya malam tadi telah menularkan tiga keping gambar dengan tajuk, “Makan sedulang memang sedap…Lebih-lebih lagi kalau dapat ‘dining’ di restoran musim PKP.

Dengan hantaran itu juga, beliau mendapat kecaman dan sindiran daripada netizen yang menyifatkan Annuar sebagai pendendam selepas dikenakan kompaun melanggar SOP PKP pada Ahad lalu.

Menteri Wilayah Persekutuan itu mengakui telah membayar kompaun sebanyak RM2,000 kepada polis atas kesalahan menziarahi mantan Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi.

Sebagai dendam, beliau menularkan gambar Ahmad Zahid, Saifudddin dan Ahli Parlimen Sungai Petani, Johari makan di sebuah restoran, kononnya tidak mematuhi SOP PKP.

Tiga gambar yang diviralkan itu mempunyai berlainan latar belakang dan pakaian, yang jelas menunjukkan gambar berkenaan diambil bukan dalam tempoh PKP 3.0. 


Sumber: MalaysiaGazette
1

Bagus
1

Marah
1

Terkejut
1

Sedih
1

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (6 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Straya 13-7-2021 01:09 PM
So childish!Yang gatal merayap waktu pkp apasal & letak gambar pulak tu.Pak Lah tak kena denda sekali ke?
Quote nakkomenjugak 13-7-2021 03:14 PM
muka miang gini rasa nak bakar je
Quote jalfa 13-7-2021 03:22 PM
Pak lah tuan rumah patut kena sekali..tp menantu tu menteri pn
Quote Denco 13-7-2021 03:39 PM
dah tua pastu bodoh lps tu jd menteri...mcm ni la rupanya

Lihat semua komen(4)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

21-5-2022 06:37 AM GMT+8 , Processed in 0.072835 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top