CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Antarabangsa Lihat artikel

Berbulan 'Kempis Kembung', Lucinta Luna Mengaku Tak Hamil Pula

25-6-2021 11:23 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 2550| Komen: 10

Description: Pendedahan yang dibuat selebriti media sosial Indonesia Lucinta Maya mendakwa dirinya hamil secara tidak langsung membuatkan rata-rata netizen terkejut dan tergamam.
Pendedahan yang dibuat selebriti media sosial Indonesia Lucinta Luna mendakwa dirinya hamil secara tidak langsung membuatkan rata-rata netizen terkejut dan tergamam. 

Bahkan, seorang doktor menjelaskan jika seseorang lelaki itu ‘mengandung’ kemungkinan besar dia menghidap kanser testis.




Terbaharu, menerusi Intipseleb, dia mengaku hanya mereka-reka kehamilan untuk memberi hiburan kepada pengikut sahaja.

Sebelum ini, Lucinta Luna membuat pengakuan bahawa dirinya hamil anak kembar di media sosial dan sering memuat naik foto perutnya yang semakin membesar.

Selebriti media sosial itu kemudian mengaku dia sengaja mencipta kontroversi kehamilannya itu untuk mendapatkan perhatian ramai. Dia juga berharap agar orang ramai tidak mengambil serius mengenai isu tersebut.



Katanya lagi, kehamilan palsu itu diinspirasikan daripada Nagita Slavina iaitu isteri kepada pelakon Raffi Ahmad yang kelihatan cantik sewaktu fasa kehamilannya.

Lucinta Luna turut memaklumkan teman lelakinya yang merupakan seorang mat salleh tidak tahu dia seorang transgender. 

Dia mendedahkan dirinya sering dimanjakan dengan teman lelakinya itu dengan duit dan hadiah yang mahal-mahal.


Kredit foto: IG Lucinta

"Aku kan sudah tidak laku di sini. Jadi, aku cari mat salleh yang tidak tahu latar belakang aku. Bila aku kenalkan dia, ramai pula DM nak kenal dengan dia, model dan instafamous pun ada. Tapi dia tetap cinta aku.

"Aku diberi wang 100juta Rupiah habis beli diamond kemudia dia bagi lagi duit. Ini yang buat perempuan suka. Dah lah handsome, badan macam atlet buat aku jadi gila-gila," katanya.


Sumber: OhBulan
1

Bagus
1

Marah
1

Terkejut
1

Sedih
1

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (6 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sarah82 25-6-2021 11:26 AM
Jap.. Bila pulak dia perempuan? Sebab dia masih berDNA lelaki walaupun dah potong habis.
Quote Harley_Quinn 25-6-2021 03:32 PM
Foto last tu jantan sunguh kangkang nyee. Hahaha
Quote BuBuComey 26-6-2021 11:05 AM
Fattah betoi
Quote lavendermiz 26-6-2021 11:49 PM
Omg laaaa. Kesian bf xtahu sama jantina
Quote nakkomenjugak 27-6-2021 04:50 AM
so sape nak jadik snitch and gitau kebenaran, tiada apa yang benar melainkan yang benar belaka? {:handsome
Quote pikah89 27-7-2021 06:55 PM
Udoh mmg jantaaan
Quote cucuq 27-7-2021 09:50 PM
Bodoh la sape pcaya die hmil
Quote cruz2 29-7-2021 05:07 PM
Erkkkkk lurus lagi naif boyfren nya tidak dpt beza yg tulen dgn yg telah di operet.
Quote wasssup27 31-7-2021 12:39 AM
kalau turk consired mat salleh ke?
Quote fadz84 9-8-2021 12:28 PM
cruz2 replied at 29-7-2021 05:07 PM
Erkkkkk lurus lagi naif boyfren nya tidak dpt beza yg tulen dgn yg telah di operet.

Sah2 rupa miss V buatan dia tu lain kn.. xkan boyfriend mat saleh tu x pernah beramput ngn pompuan Ori.. hehehe

Lihat semua komen(10)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-1-2022 10:37 AM GMT+8 , Processed in 0.071618 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top