CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Antarabangsa Lihat artikel

Titip Doa Hari Bapa Buat Arwah Ashraf Sinclair, Peminat Tak Mahu BCL Kahwin Lain

21-6-2021 04:36 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 2111| Komen: 15

Description: Perkongsian video kenangan ‘gurau senda’ antara Allahyarham Ashraf Sinclair dengan anaknya, Noah oleh penyanyi dan pelakon Bunga Citra Lestari sempena sambutan Hari Bapa semalam meruntun hati pemina ...
Perkongsian video kenangan ‘gurau senda’ antara Allahyarham Ashraf Sinclair dengan anaknya, Noah oleh penyanyi dan pelakon Bunga Citra Lestari sempena sambutan Hari Bapa semalam meruntun hati peminat.


Menerusi hantaran yang dimuat naik dalam Intagramnya, Bunga atau mesra disapa BCL berkongsi saat indah antara suami bersama anak mereka dengan meninggalkan ucapan buat arwah suaminya.


Foto: IG

“Selamat Hari Bapa. Terima kasih telah memberikan banyak sekali tawa dan kebahagiaan untuk Noah. Terima kasih telah mengajar Noah tentang kehidupan.

“Terima kasih telah mengajar Noah untuk mencintai dirinya, memaafkan dirinya sendiri bila melakukan kesalahan dan belajar daripada kesalahan itu,” tulisnya.




Dalam hantaran sama, BCL yang kini sedang menjalani kuarantin selepas disahkan positif Covid-19 turut berkata, Ashraf akan selamanya menjadi hero untuk anak mereka, Noah.

Perkongsian doa dan ucapan oleh BCL untuk arwah Ashraf mendapat perhatian pengikutnya dalam Instagram termasuk dalam kalangan rakan-rakan selebriti.

Malah, ada juga dalam kalangan peminatnya meminta supaya pelantun lagu Cinta Sejati itu tidak berkahwin lain selepas pemergian Ashraf.


“Jangan menikah lagi ya kak Unge (panggilan Bunga),” kata salah seorang pengikutnya dalam Instagram.

Terdahulu, Ashraf Sinclair dilaporkan meninggal dunia pada usia 40 tahun pada 18 Februari tahun lalu akibat serangan jantung di rumahnya di Jakarta, Indonesia.


Genap setahun pemergian Ashraf, sekitar bulan lalu, banyak portal di Indonesia menyebut jika BCL kini sedang intim dengan penyanyi popular, Ariel Noah.

Gosip tersebut tersebar selepas tularnya foro BCL sedang memeluk Ariel dari belakang yang diambil daripada video muzik berjudul Mencari Cinta membabitkan mereka berdua. -CARI

Sumber: Kosmo
2

Bagus
1

Marah
1

Terkejut
1

Sedih
1

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (8 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote tokchik 21-6-2021 05:03 PM
Sibuk tk Kasi bcl kawin lain

MCM lh peminat Tu bolh JD peneman penghibur sunyi



Quote Zeatyisaac 21-6-2021 06:12 PM
I love you Noah...which Noah indeed?
Semoga yang baik2 saje dear......
Quote 3chanceno 21-6-2021 06:20 PM
Apa hal fans sibuk dia kawin lagik ke tak? jaga diri sendiri
Quote bintangct 21-6-2021 07:02 PM
ahh malas la nk sedih2.. org kaya giler dia ni
Quote LadyCarefree 21-6-2021 07:36 PM
bintangct: ahh malas la nk sedih2.. org kaya giler dia ni


Khenzssss. Takat kesian masa mula2 serap mati je la.
Quote LadyCarefree 21-6-2021 07:37 PM
Beje'el ni muda lagi.  Xkan nk jolok dildo sampai menopos. Peminat dh knape nk ckp jgn kahwin lagi?
Quote eyansss 21-6-2021 08:37 PM
dah kenapa tak kasik orang kawen ni  hahaha
Quote makneng 21-6-2021 10:17 PM
Ahhh heboh btl pemenat tak bg nikah bagai
Abih nak bior bersawang???
Quote Perawankota 21-6-2021 10:53 PM
Biarlah dia nak kawen
Quote makcun14 22-6-2021 12:18 AM
Kalau dah sampai jodoh sheols kawin sekali lagi apa salahnya.
Kadang kadang part companionship tu yang paling dirindui.
Quote AyaqMeloSuam 22-6-2021 04:53 AM
makneng: Ahhh heboh btl pemenat tak bg nikah bagaiAbih nak bior bersawang???

Khuennnn... tepat skali.. apa la peminat ni selpishh  {:run
Quote nakkomenjugak 22-6-2021 08:59 AM
Amboiii sape tak bagi orang tu kawen lain. Helo lo urusin hidup lo! Gaapapa kok kalau dia kahwin lain! {:yameteh
Quote mama_neko 22-6-2021 09:52 AM
BCL tu muda lagi pun, bernapsu lagi... kalau dia nak menikah biaq pi la kat dia.. kengkonon fans depa ni nak bagi unge and ashraf ni bersatu di surga lettew... siapa pun tak tau akhirat mcm mana..
Quote Artemesiaa 23-6-2021 01:10 PM
Dia masih muda pasti ada keinginan untuk berkahwin semula anak pun dah makin mengingkat dewasa.
Quote awexgaban7 24-6-2021 02:52 AM
Ehhh ikot dia laa nk menikoh semula ka idokkk

Lihat semua komen(15)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

20-1-2022 12:26 PM GMT+8 , Processed in 0.084022 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top