CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Antarabangsa Lihat artikel

Priyanka Chopra Jadi Punca Shah Rukh Khan Dan Isteri Hampir Bercerai

4-6-2021 08:39 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 5732| Komen: 24

Description: Bintang terkenal Bollywood, Shah Rukh Khan mendedahkan pernah diugut cerai oleh isterinya, Gauri Khan jika masih mahu bekerjasama dengan aktres jelita, Priyanka Chopra dalam mana-mana projek filem.
Bintang terkenal Bollywood, Shah Rukh Khan mendedahkan pernah diugut cerai oleh isterinya, Gauri Khan jika masih mahu bekerjasama dengan aktres jelita, Priyanka Chopra dalam mana-mana projek filem.


Perkara tersebut terjadi selepas timbul khabar angin bahawa kedua-dua pelakon itu sedang menjalinkan hubungan cinta selepas ama-sama berlakon dalam filem Don (2006).

Ujar Shah Rukh Khan, dia tidak mempunyai sebarang niat untuk berlaku curang dengan isterinya dengan menjalinkan hubungan bersama Priyanka.


Foto: Via kosmo

“Hubungan kami sekadar kawan dan saya selesa bersama dengan dia (Priyanka). Jika rambut saya tidak rapi, maka dia yang akan menolong saya,” ujarnya.


Namun, selepas mendapat ugutan cerai daripada si isteri, Shah Rukh Khan mengakui tidak akan lagi bergandingan dengan Priyanka dalam mana-mana projek akan datang kerana tidak mahu kehilangan isterinya yang tercinta. -CARI

Sumber: Kosmo
1

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih
1

Lawak

Bosan

Friends Rank (2 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote KIM.K 4-6-2021 08:43 AM
B40 india kata PC ni bini no.2 SRK masa tu. Aariyan tu anak PC. Gauri banned PC dari berlakon dlm mana2 projek kat Bollywood
Quote makneng 4-6-2021 09:17 AM
Tred flashback ke ni?
Quote matbad 4-6-2021 09:18 AM
puak yindia kan lelaki umpama dewa.curang pla mcm mna tetap laki dewa.pc siap pakai jaket srk lgi kata jaket tu yg org dia syg haha.bila scandal ja automatik jd kejam haha
Quote ezacbee 4-6-2021 10:24 AM
SRK kan boleh kawen 4.
{:smile
Quote MakcikLaksa 4-6-2021 12:47 PM
Tapi aryan tu mmg hensem anak srk ni. Yg suhana tu tak lawa pun di mata acik.. Yg laki tu je herlokkk
Quote whimsicalmusic 4-6-2021 02:31 PM
xlawa mana pn PC ni skrg..body mcm ke arah standard2 meenachi
Quote shernazz 4-6-2021 04:12 PM
Amboi
Kalau dah tolong sikatkan rambut bagai..
Mmg.kalau aku bini srk.punh aku.marah
Quote jebatmaspunyer 4-6-2021 04:38 PM
Dgn Kajol pun SRK rapat tp Gauri x bising pun.. ni mesti lebih2 dah tunjuk kemesraan dgn Priyanka.
Quote shida81 7-6-2021 11:37 PM
jebatmaspunyer replied at 4-6-2021 04:38 PM
Dgn Kajol pun SRK rapat tp Gauri x bising pun.. ni mesti lebih2 dah tunjuk kemesraan dgn Priyanka.

Kannn... Juhi pun rapat takde pun bini dia ngamok.. Ni mesti da lebih2... Bini dia da bau hanyir hahhahaa.... Btw gauri pun da buruk aku tgk skang ni.. Cucuk sana sini.... Nk compete ngn heroin2 laki dia kot takut kn sondol
Quote cucuq 8-6-2021 11:16 AM
Skandal n curang ni dh jadi prkara biasa as artiss..org biase pon byk yg mncurang ni kan plak retiss..
Quote chula 9-6-2021 12:17 AM
kenapa baru kaur cite ni kat sini? bukan dah lama ke gossip SRK dgn PC ni..PC pon dah selamat kawen dengan nick jonas
Quote jihah_kudat 9-6-2021 09:49 AM
MakcikLaksa replied at 4-6-2021 04:47 AM
Tapi aryan tu mmg hensem anak srk ni. Yg suhana tu tak lawa pun di mata acik.. Yg laki tu je herlokk ...

aku selalu confius suhana denga anak kajol tu mungkin sepesen tapi yela suhana tu biasa2 je nasib ko baik sebab anak srk je..
Quote PeNaMeRaH 11-6-2021 09:18 AM
penat Priyanka nak jaga husband yg kacak itu
Quote anony-mous 19-6-2021 03:32 AM
whimsicalmusic replied at 4-6-2021 02:31 PM
xlawa mana pn PC ni skrg..body mcm ke arah standard2 meenachi

Hormon depa kot. Tp mmg hot la PC ni masa muda. Lawa betui
Quote follesegal 19-6-2021 12:28 PM
lahhh korg br tahu ke ksh ni? smpaikn bollywood xnk dh ambik PC blakon gara2 arahan si “Gauri” ni.. nasib baik PC pastu dpt tawarn blakon kt hollywood n jd lead drama omputih (x ingt tjuk).. n skrg bahagia pn jd bni Jonas
Quote follesegal 19-6-2021 12:28 PM
Edited by follesegal at 19-6-2021 12:30 PM
MakcikLaksa replied at 4-6-2021 12:47 PM
Tapi aryan tu mmg hensem anak srk ni. Yg suhana tu tak lawa pun di mata acik.. Yg laki tu je herlokk ...


Suhana tu btul2 fotostat versi lelaki SRK.. huhu klau blakon iols xrasa dia akan laku sbb x cntik
Quote follesegal 19-6-2021 12:29 PM
jebatmaspunyer replied at 4-6-2021 04:38 PM
Dgn Kajol pun SRK rapat tp Gauri x bising pun.. ni mesti lebih2 dah tunjuk kemesraan dgn Priyanka.


mmg dorg bskandal btul pn. srk n pc tu.. xkn la srk nk kata ya sy mmg bcnta diam2 dgn pc waktu itu… hahaha.. gauri tu sndiri nmpk ngn mata dia dorg tu bmesra2
Quote ImpianSeroja 27-6-2021 11:33 PM
Priyanka tu pun lawa..opkos la srk yg selalu berlakon tu tertawan juga apatah lg dibelai2 rambutnya
Quote primarikey 30-6-2021 12:47 PM
jebatmaspunyer replied at 4-6-2021 04:38 PM
Dgn Kajol pun SRK rapat tp Gauri x bising pun.. ni mesti lebih2 dah tunjuk kemesraan dgn Priyanka.

Laki kajol dh bising tak yah la gauri bising lg

Lihat semua komen(24)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

20-1-2022 12:10 PM GMT+8 , Processed in 0.084480 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top