CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Wanita Sedia 'Berjihad' Hancurkan Rumah Tangga Tentera Israel

28-5-2021 01:49 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 8620| Komen: 117

Description: Seorang wanita di Indonesia menjadi tular di media sosial apabila berikrar untuk melancarkan ‘serangan’ terhadap tentera Zionis dengan cara menghancurkan rumah tangga mereka, lapor laman berita Suar ...
Seorang wanita di Indonesia menjadi tular di media sosial apabila berikrar untuk melancarkan ‘serangan’ terhadap tentera Zionis dengan cara menghancurkan rumah tangga mereka, lapor laman berita Suara.com hari ini.


Wanita yang menggelar dirinya ‘pelakor’ atau perampas suami orang itu membuat kenyataan dalam sebuah video di TikTok yang kini tular dengan pelbagai komen yang diterima daripada pengguna lain.


Kredit foto: TikTok

Video yang dimuat naik oleh pengguna bernama @cintadamai.14 itu memaparkan pengakuan dirinya yang mendakwa dia dan kumpulan pelakor Indonesia yang lain bersiap sedia untuk melancarkan serangan melawan tentera Israel.

“Saya dan pelakor wanita lain bersiap sedia untuk dihantar ke Israel bagi menghancurkan rumah tangga mereka,” tulis wanita berkenaan pada video tersebut.

Hantaran video itu menerima pelbagai komen daripada netizen dengan ramai yang mengecam tindakan wanita tersebut.


“Jadi pelakor pun nak bangga. Tidak perlu sibuk-sibuk kerana tentera Israel pun belum tentu mahu wanita seperti anda,” tulis seorang pengguna.

“Saya menahan ketawa. Di sana (Israel), ada ramai lagi perempuan tanpa solekan tebal yang cukup cantik,” tulis seorang lagi pengguna.


Sumber: Kosmo
1

Bagus
3

Marah

Terkejut

Sedih
1

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (6 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote notM 28-5-2021 01:55 PM
Geng @Friska ke
Quote Dwdrum 28-5-2021 01:58 PM
Hahahaha mahu jadi pelakor......
Quote CiliPadiSedap 28-5-2021 02:10 PM
friska dah berjaya menyusup ke malaysia hancur rumah tangga orang. lepas ni boleh pergi israel lah pula ye aka badak air
Quote laksmanabentan 28-5-2021 02:11 PM
bodohhh...
jadi pelakor pun bangga...
nak jual cipap la tu kann...
nak merasa tusukan isreal la tu..
siap sanggup dihantar ke israel..
hahahahhaa...
Quote depresio 28-5-2021 02:13 PM
Ya ampunnn
Hang ca tgk prempuan yahudi
Anatar oerempuan tercantik dunia tau x?

Dia igt jantan dorg hadap kebangsa lain??
Xtau yahudi ni dia punya racist lain macam
Dia seksa ko bolehla tak de punya dia nak tusuk cik nek dia kat ko sampai lupa bini .. takkan punya
Quote little_sis 28-5-2021 02:20 PM
Haahahha..
Camni punya idea pun ada
Quote renko 28-5-2021 02:21 PM
Tak indon la kalau tak bangang
Quote sharlenetexas 28-5-2021 02:24 PM
Ada je kokesen yg rebah di pangkuan cikki pinoy, thai dan indon sampai lupa anak bini.
Quote Babai 28-5-2021 02:26 PM
notM replied at 28-5-2021 01:55 PM
Geng @Friska ke

Hahahahaha
Quote Babai 28-5-2021 02:26 PM
sharlenetexas replied at 28-5-2021 02:24 PM
Ada je kokesen yg rebah di pangkuan cikki pinoy, thai dan indon sampai lupa anak bini.

Melayu pun ramai yang tumbang.
Quote sharlenetexas 28-5-2021 02:34 PM
Babai replied at 28-5-2021 02:26 PM
Melayu pun ramai yang tumbang.

Ada dulu kawan aku cite kawan pinoy sheols nangis laki kokesen dirampas pompuan thai. Pompuan thai tu duk cakap thai pulas belit manja2 sampai terkulai jantan.

Hantar lucinta luna aka mohd fattah perut boncet pregnant lima bulan ke israel tu boleh tak?
Quote uori 28-5-2021 02:38 PM

sana ada Jusa C ke


Quote user.name 28-5-2021 02:39 PM
roket santet haritu apa citer? tu pon entah terbang ke mana ni sibok nak hantar pelakor bagai
Quote azurro 28-5-2021 03:04 PM
Sbelum ni hantar bomoh, yang ni ppuan jalang pulak, satu syirk, satu maksiat.. Indon.. Memalukan umat islam ja, niat tak menghalalkn cara. Dosa tetap dosa..
Quote Madel 28-5-2021 03:07 PM
Sebelum pergi ke Isreail, cuba pergi ke  India dulu
Kalau masing2 dpt balik dgn selamat, baru la korang leh klaim korang tu pelakor
Quote Makcik.Kiah 28-5-2021 03:10 PM
Edited by Makcik.Kiah at 28-5-2021 03:18 PM



[youtube]iGOHmXkiM4w[/youtube]
[youtube]7btqIzE-T8I[/youtube]

[tiktok]6963968552302808322[/tiktok]
Quote Artemesiaa 28-5-2021 03:16 PM
Demi tarik perhatian apa pun sanggup dilakukan
Quote damsel_fiji 28-5-2021 03:22 PM
ko nak berjihad apa tu dekk..jihad pooh  ke_Y ke
Quote notM 28-5-2021 03:24 PM
laksmanabentan replied at 28-5-2021 02:11 PM
bodohhh...
jadi pelakor pun bangga...
nak jual cipap la tu kann...

Untuk kepuasan nafsu jamu diorg

Lihat semua komen(117)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-5-2022 10:35 AM GMT+8 , Processed in 0.074470 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top