CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

YouTuber Hampir Hilang Mata Digigit Sawa

17-3-2021 04:51 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 2242| Komen: 18

Description: Seorang bintang YouTube hampir hilang sebelah mata selepas diserang seekor ular, lapor akhbar The Sun, kelmarin.
Seorang bintang YouTube hampir hilang sebelah mata selepas diserang seekor ular, lapor akhbar The Sun, kelmarin.

Nick Bishop, 32, merekod video sambil memegang seekor ular sawa Burma yang ditemui di Taman Negara Everglades, Florida.




Ular tersebut kemudian menggigit lengan Bishop beberapa kali untuk mempertahankan diri sebelum tiba-tiba menyerang wajah Bishop lalu menggigit kening kiri lelaki itu.

“Ular ini mahu mengunyah mata saya,” jerit Bishop sambil bergelut melepaskan diri.



Meskipun darah dirakam mengalir dari bahagian atas matanya, bintang YouTube itu masih mampu bergurau dengan mengatakan dia mendapat ‘gigitan cinta’ daripada ular tersebut.


“Saya tahu ular ini akan menyerang tetapi saya tidak sangka sasarannya adalah wajah saya.

“Nasib baik ular ini hanya sempat menggigit kening sahaja dan bukan mata saya,” jelasnya.


Kredit foto: MDrum/The Sun

Tambah Bishop, serangan mengejut seperti ini adalah antara punca mengapa dia jarang merakam video apabila memegang haiwan liar.


Sumber: Kosmo!
3

Bagus
1

Marah
2

Terkejut
2

Sedih
1

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (10 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Normabaru 17-3-2021 05:40 PM
Adudu.. Ular tu salah attack plak.Yg ko attack kening nk bt aperrr??

Ptt dia lawan dgn ular dlm seluar tu dlu. Confirm dpt the whole body after that
Quote Decaffeinated 17-3-2021 06:01 PM
Kecewa sebab cuma hampir sahaja
Quote FOTHER-MUCKER 17-3-2021 06:22 PM
Inilah yang negara Australia paling tidak mahu terjadi pada negara dia orang.
Quote monreyes 17-3-2021 06:22 PM
bongok ..kan dah mendapat
Quote theapple 17-3-2021 07:21 PM
that's crazy
Quote FanTasyCreaTioN 17-3-2021 07:59 PM
FC pindahkan ke KONGSI TULAR

lebih sesuai kat sana


Quote makneng 17-3-2021 08:22 PM
Alaaaaa mak simpati kat ulor tu x dpt kunyah mata mamat ni betul... Mak kecewa {:cryrun
Quote hasniey 17-3-2021 08:24 PM
Ular mmg la attack mata dulu.bg buta senang dia nak belit.yg ko g kacau haiwan liar tu dh kenapa?kt taman negara pulak tu?bukan kt zoo pon stupid la
Quote icemochalatte 17-3-2021 09:56 PM
Adoii.sia sia saja kna attack dgn ulau
Quote Boboyottt 17-3-2021 10:46 PM
Gila gila gila gila
Quote LadyCarefree 17-3-2021 10:59 PM
Good snakey
Quote Plain-tif 17-3-2021 11:01 PM
Patut gigit pelir dia tu
Quote fielah 18-3-2021 05:59 AM
Mcm Sendiri cari nahas je.. Anything for content
Quote ketambangkang 18-3-2021 09:18 AM
lihat..ular itu telah menggigit matanya!! ohh pasti ia menyakitkan..awas, dia cuba menyerang lagi!! -animal planet-
Quote cikatilia 18-3-2021 09:26 AM
elok sambar bijik mata dua2
Quote SweetRehan 18-3-2021 10:56 AM
Demi content..sanggup wat kerja bodoh.
Quote Zaien 18-3-2021 12:18 PM
stupid je.. membahayakan diri...
Quote ckenj 18-3-2021 02:44 PM
everything about content..tak pelik nanti time nak mati tu ade org rakam...

Lihat semua komen(18)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-8-2022 10:05 PM GMT+8 , Processed in 0.076168 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top