CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

'Serpihan Peluru Dalam Otak Legend' - Ibu Nak Saman Polis Tembak Bayi

17-3-2021 12:27 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 1892| Komen: 15

Description: Seorang wanita mahu menyaman polis selepas bayi lelakinya yang berusia setahun parah akibat terkena tembakan dilepaskan oleh anggota pasukan keselamatan itu.
Seorang wanita mahu menyaman polis Houston selepas bayi lelakinya yang berusia setahun parah akibat terkena tembakan dilepaskan oleh anggota pasukan keselamatan itu.

Daisha Smalls, 19, berkata, serpihan peluru masih berada di dalam otak bayinya yang bernama Legend itu.



Kredit foto: Click 2 Houston

"Anak saya tidak patut ditembak. Terutamanya, oleh polis," katanya.

Pada kejadian 3 Mac lalu, Smalls berada di dalam sebuah kereta di sebuah stesen minyak, manakala bayinya diletakkan di kerusi bayi di tempat duduk penumpang belakang kenderaan itu.

Seorang lelaki bersenjata yang diburu polis kemudiannya cuba memaksa wanita itu keluar dari kenderaannya.

Polis melepaskan tembakan menyebabkan suspek terbunuh dan mencederakan Legend.


Kredit foto: NBC


"Mereka (polis) tahu wanita itu berada di dalam kereta itu," kata Ben Crump, peguam kepada Smalls.

"Tetapi mereka (polis) tetap melepaskan tembakan, walaupun tahu dia (wanita itu) berada di dalam kereta," katanya.

Akibat kejadian itu, sebahagian tengkorak bayi itu terpaksa dikeluarkan.


Sumber: Harian Metro

Bagus
3

Marah

Terkejut
1

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (4 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote bluebutter 17-3-2021 04:15 PM
Siannya baby ni.

Mak dia 19 nampak matured sgt. Igt 29.
Quote I.K.A888990 17-3-2021 05:48 PM
Ya Allah kesian baby ni.
Quote Artemesiaa 17-3-2021 05:50 PM
Wrong time wrong place moga dapat pembelaan sewajarnya
Quote Scheherazade 17-3-2021 05:50 PM
Kesian Legend
Quote Decaffeinated 17-3-2021 05:56 PM
Semoga membesar menjadi seorang legenderer
Quote rajamoney 17-3-2021 06:38 PM
bangsa etis

suka bunuh org
Quote FOTHER-MUCKER 17-3-2021 08:32 PM
Edited by FOTHER-MUCKER at 17-3-2021 04:35 AM
rajamoney replied at 17-3-2021 02:38 AM
bangsa etis

suka bunuh org

Bangsa etis?
Tiada jauh bezanya dengan mereka yang menggunakan agama untuk bomb orang tu.

Jadi bila lagi chimp nak haramkan agama?



Quote rajamoney 17-3-2021 08:34 PM
ye la takkan mata sepet tak basuh berak je etis

Quote FOTHER-MUCKER 17-3-2021 08:41 PM
rajamoney replied at 17-3-2021 04:34 AM
ye la takkan mata sepet tak basuh berak je etis

Nampaknya chimp ini sungguh obsessed dengan manusia yang tidak basuh berak..Kenapa ye?



Quote rajamoney 17-3-2021 08:48 PM
mengaku pun dia tk basuh berak

eeeeeeeeeeeeeeeeeee

pengotor

Quote ReginaGeorge 17-3-2021 08:54 PM
Kesian baby nih.. Kesian juga kat mak dia {:childlike
Quote Jorja 17-3-2021 11:58 PM
Tumpang simpati. Bahagian kepala budak sangat penting .. kalaupun selamat tapi mesti affect dia bila besar nanti
Quote chandrahusin 18-3-2021 12:12 AM
Semoga saman memihak kepada keluarga Legend
Quote Manjahati 18-3-2021 01:30 AM
Semoga ada pembelaan yg adil
Quote delsmomm 18-3-2021 02:30 PM
mcmana peluru tu boleh serpih & masuk kat kepala legend.. kesian legend

Lihat semua komen(15)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-7-2022 11:01 PM GMT+8 , Processed in 0.218903 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top