CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Selamba Cabul Anak Sendiri Sambil Main TikTok

17-3-2021 08:45 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 5493| Komen: 36

Description: Istanbul: Perkhidmatan perlindungan sosial Turki hari ini mengambil seorang remaja dari jagaan bapanya dan menahan lelaki berkenaan selepas satu video yang disiarkan di platform TikTok menyaksikannya ...
Istanbul: Perkhidmatan perlindungan sosial Turki hari ini mengambil seorang remaja dari jagaan bapanya dan menahan lelaki berkenaan selepas satu video yang disiarkan di platform TikTok menyaksikannya melakukan perbuatan tidak sopan terhadap remaja berkenaan.


Lelaki berkenaan yang dikenali sebagai Hasan Tunclar dilihat meraba anak perempuannya berusia 15 tahun sambil memuji-muji kecantikan remaja itu.

Kementerian perkhidmatan sosial Turki berkata, remaja itu sudah dibawa untuk perlindungan dan lelaki berkenaan sudah ditahan.

Kredit foto: Harian Metro


Pengguna media sosial dari negara berkenaan sering menimbulkan kontroversi apabila kerap membuat hantaran memaparkan perlakuan fizikal dan seksual keterlaluan terhadap kanak-kanak dan wanita, yang sering dilakukan oleh ahli keluarga.


Awal bulan ini, satu video telah tular yang menyaksikan seorang lelaki memukul bekas isterinya di hadapan anak mereka berusia lima tahun.

Berikutan itu, Parlimen Turki menubuhkan jawatankuasa yang bertujuan untuk merangka cara mengatasi masalah itu.

Kumpulan hak asasi wanita menuduh pemerintah Turki dan sistem keadilan negara yang menyebabkan wujudnya budaya seumpama itu sehingga kadar jenayah terhadap wanita terus meningkat saban tahun. -CARI

Sumber: Harian Metro
1

Bagus
4

Marah
1

Terkejut
1

Sedih
1

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (9 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote rajamoney 16-3-2021 08:51 PM
bangsa etis
Quote lattehazelnut 16-3-2021 08:55 PM
Ban je la tiktok ni
Lg byk keburukan dari faedah
Quote otai_g 16-3-2021 09:08 PM
lattehazelnut replied at 16-3-2021 08:55 PM
Ban je la tiktok ni
Lg byk keburukan dari faedah

Setuju. tiktok bodoh ni kalo dpt kat umat melayu mmg rosak bangsa.

Kebanyakan bdk perempuan melayu suka buat tarian mintk batang dlm tu. Gila x gila.
Quote INTAN.JEJAI 16-3-2021 09:24 PM
Eeeiu jijikss
Quote tumpanglalu74 16-3-2021 09:27 PM
Sana memang tak respek pompuan:

https://en.wikipedia.org/wiki/Prostitution_in_Turkey
Prostitution in Turkey is legal and regulated.
Quote FOTHER-MUCKER 17-3-2021 01:37 AM

Etis apanya. Islam lah tu sama agama seperti chimp!
Quote CARI-MRO 17-3-2021 08:45 AM
Istanbul: Perkhidmatan perlindungan sosial Turki hari ini mengambil seorang remaja dari jagaan bapanya dan menahan lelaki berkenaan selepas satu video yang disiarkan di platform TikTok menyaksikannya melakukan perbuatan tidak sopan terhadap remaja berkenaan.


Lelaki berkenaan yang dikenali sebagai Hasan Tunclar dilihat meraba anak perempuannya berusia 15 tahun sambil memuji-muji kecantikan remaja itu.


Kementerian perkhidmatan sosial Turki berkata, remaja itu sudah dibawa untuk perlindungan dan lelaki berkenaan sudah ditahan.


Kredit foto: Harian Metro





Pengguna media sosial dari negara berkenaan sering menimbulkan kontroversi apabila kerap membuat hantaran memaparkan perlakuan fizikal dan seksual keterlaluan terhadap kanak-kanak dan wanita, yang sering dilakukan oleh ahli keluarga.


Awal bulan ini, satu video telah tular yang menyaksikan seorang lelaki memukul bekas isterinya di hadapan anak mereka berusia lima tahun.


Berikutan itu, Parlimen Turki menubuhkan jawatankuasa yang bertujuan untuk merangka cara mengatasi masalah itu.


Kumpulan hak asasi wanita menuduh pemerintah Turki dan sistem keadilan negara yang menyebabkan wujudnya budaya seumpama itu sehingga kadar jenayah terhadap wanita terus meningkat saban tahun. -CARI


Sumber: Harian Metro
Quote umbut 17-3-2021 08:57 AM
Jijikkkkkkkkkkkknya
Quote crossline 17-3-2021 09:30 AM
Tred dah ada, astrok ni
Quote Redmyvi 17-3-2021 09:47 AM
blah2 sana mmg hak wanita tak diberi keutamaan.. hak pendidikan pun kdg dorg tak bagi..
Quote Plain-tif 17-3-2021 10:14 AM
Biadapnya sangat perangai tu
Quote rajamoney 17-3-2021 10:21 AM
kalau tak puas hati boleh PM

tk perlu spam benda yg sama dlm thread ni
Quote KBW2 17-3-2021 10:48 AM
Jijiknya bapa seperti ini. Kejadian dia sendiri pun sudah menjijikkan rope. Ni video dia, entah apa bebel-bebel ada pula sentuh dada anak dia. Bodohnya budak tu nampak malu dan tak selesa. Patutnya tampar aja bapak tak senonoh gini. Mesti dia rasa tu anak dia, sukeatilah nak pegang ke raba ke apa.


https://dio.onedio.com/baslik/ha ... r&f=all&p=1
Quote Bedah.Cun 17-3-2021 11:12 AM
Jantan tak guna, sial!
Quote Artemesiaa 17-3-2021 02:01 PM
Buruknya perangai
Quote gideoncross 17-3-2021 02:09 PM
Ewwww ziziqqqq.
Quote R2D2 17-3-2021 02:22 PM
thread dah ada semlm
standard editor CARI baru bukak semula hari ni



https://mforum.cari.com.my/forum ... ead&tid=1242630
Quote Suchi 17-3-2021 02:36 PM
KBW2 replied at 17-3-2021 10:48 AM
Jijiknya bapa seperti ini. Kejadian dia sendiri pun sudah menjijikkan rope. Ni video dia, entah apa  ...

Menakutkan laa bapak gini eeuuuww eloklah kena tahan di penjara.
Mak budak tu mana? Nampak ada sorang lagi adiknya yg masih baby tu.
Quote Fafaa 17-3-2021 02:42 PM
Trump tu betul satu je.. ban tiktok

Lihat semua komen(36)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-7-2022 05:06 AM GMT+8 , Processed in 0.069754 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top