CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Trump Nyaris Diracun

22-9-2020 01:49 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 2116| Komen: 12

Description: Presiden Donald Trump nyaris diracun selepas seorang wanita cuba menghantar surat mengandungi racun risin ke Rumah Putih.
Presiden Donald Trump nyaris diracun selepas seorang wanita cuba menghantar surat mengandungi racun risin ke Rumah Putih.

Harian Metro memetik NBC melaporkan, seorang suspek wanita ditahan pada Ahad ketika cuba memasuki Amerika Syarikat (AS) dari Kanada.



Kredit foto: Head Topics

Menurut sumber Biro Penyiasatan Persekutuan (FBI) AS, pihaknya sedang melakukan sisatan berhubung kejadian.

Difahamkan, surat mencurigakan yang dipercayai ditujukan kepada Presiden Donald Trump itu dikesan pada awal minggu.

Hasil siasatan awal mendapati bungkusan itu berasal dari Kanada manakala dua ujian yang dilakukan menemui kandungan racun berbahaya yang boleh menyebabkan kematian.

Ketika ditahan di sempadan AS-Kanada, wanita itu dikatakan membawa senjata bersamanya. - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote missyL 22-9-2020 02:26 PM
Fuhhh.
Nyaris je
Quote slavehunter 22-9-2020 06:02 PM
Menantu perempuan dia pun pernah kena, lepas tu cerai dah dengan anak dia....Eric Jr kot.
Quote Scheherazade 22-9-2020 06:04 PM
Brave attempt tu
Quote RatuDunia94 22-9-2020 09:10 PM
Heols mesti ada tukang rasa makanan kan.. maksudnya sebelum heols makan sesuatu makanan mesti ada yg rasa dulu. So that kalau makanan tu beracun org yg rasa tu mati dulu.. mesti gaji tinggi gila. Heols ni ramai musuh.. mesti x makan kat sebarang tempat.

Sedangkan masa mahathir makan kat runah siti pun ada pegawai khas dia buat security chek kat dapur.. cek bahan2 makanan semua.
Quote TomyamPuteh 22-9-2020 09:31 PM
Lg tinggi pangkat, lg la rasa insecure
Quote swateng1 23-9-2020 09:20 AM
santau takleh ke? dengaq2 ramai sangat penyantau kat malaysia, yendon, telen
Quote husna_amal 23-9-2020 09:41 AM
Orang macam trump ni kalau nak santau pun tak boleh. Dah siap pendinding dengan setan2 dia tu.
Quote kemaruk 23-9-2020 09:44 AM
husna_amal replied at 23-9-2020 09:41 AM
Orang macam trump ni kalau nak santau pun tak boleh. Dah siap pendinding dengan setan2 dia tu.

Takpun sebab santau2 ni karut je
Quote rykall 23-9-2020 10:21 AM
RatuDunia94 replied at 22-9-2020 09:10 PM
Heols mesti ada tukang rasa makanan kan.. maksudnya sebelum heols makan sesuatu makanan mesti ada yg ...

Donald Trump suka makan makanan segera, tak suka makan makanan dimasak petugas Rumah Putih. Antara sebabnya dia amat berhati-hati dgn tindakan diracun dll. Makanan segera ni dipesan bukan melalui dia, stafnya yang dirahsiakan, jadi tiada peluang utk makanan segera mcm burger dll tu diletak racun.
Quote Artemesiaa 23-9-2020 10:31 AM
Rasanya sebelum ni dah beberapa kali cubaan dan dilapurkan.  Pihak yang menjaga beliau masih berjaya menangkisnya hingga kini.
Quote Artemesiaa 23-9-2020 10:33 AM
Rasanya sebelum ni dah beberapa kali cubaan dan dilapurkan.  Pihak yang menjaga beliau masih berjaya menangkisnya hingga kini.
Quote biozipstar 23-9-2020 11:12 AM
RatuDunia94 replied at 22-9-2020 09:10 PM
Heols mesti ada tukang rasa makanan kan.. maksudnya sebelum heols makan sesuatu makanan mesti ada yg ...

dia guna tikus rasanya utk check makanan.. haha

Lihat semua komen(12)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2022 08:14 PM GMT+8 , Processed in 0.100441 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top