CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Antarabangsa Lihat artikel

Dah Kenapa Sanggup Beli Seluar Dalam Terpakai DJ Seksi Harga RM14,000?

20-9-2020 01:20 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 8799| Komen: 34|Original author: Oleh: LilRose

Description: Lelaki kaya mengundang rasa kurang senang di kalangan netizen selepas berkongsi gambar seluar dalam terpakai milik pemuzik dan disc jockey (DJ) terkenal Indonesia, Dinar Candy yang dibelinya pada harg ...
Lelaki kaya mengundang rasa kurang senang di kalangan netizen selepas berkongsi gambar seluar dalam terpakai milik pemuzik dan disc jockey (DJ) terkenal Indonesia, Dinar Candy yang dibelinya pada harga 50 juta Rupiah (RM14,000).



Kredit foto: IG

Kredit foto: IG

Menurut laporan Fin.co, gambar seluar dalam milik DJ seksi itu dikongsikan menerusi Instagram Bobby Stuntrinder membuat warganet mempersoalkan motifnya membeli pakaian dalam berkenaan.

Kenapa Dinar menjual seluar dalamnya?


Kredit foto: IG


Menjawab persoalan itu, DJ berkenaan menjelaskan dia bertindak demikian selepas tujuh bulan 'poketnya kering' akibat pandemik Covid-19.

"Hai kalian, selama tujuh bulan saya tiada pendapatan tetap kerana Covid-19 dan kuarantin. Jadi, saya mahu menjual beberapa barangan saya!

"Salah satu yang saya mahu jual adalah seluar dalam ini yang sudah pernah dipakai. Saya mahu jual dengan harga 50 juta Rupiah.

"Yang berminat, boleh WhatsApp pembantu saya. Nanti aku sertakan nombor telefonnya.

"Ini serius ya, saya tidak main-main. Terima kasih," tulisnya di hantaran Instagram.




Nak buat apa je dengan seluar dalam tu, Bobby? - CARI
3

Bagus
2

Marah
1

Terkejut
2

Sedih
2

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (11 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • loladaily

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Themilo 20-9-2020 07:38 AM
jangan dj tu kena mandrem sudah la ye. mak iols pesan, kalau nak buang underwear, sila gunting & koyak-koyakkan sampai takde rupa underwear lagi..
Quote noor2 20-9-2020 07:59 AM
KUning tu pun sebahagian spender ke. ...pprtnya rupa. ...ada renda2. ...
Quote Suchi 20-9-2020 08:20 AM
Gigih buka ig dinar tu emm emangnya seksi pastu dia ade offer gak nak jual bra.

Btw kancut yg dia jual tu tak cuci kan adoi

Tu pun ade gak netizen sana komen tak percaya pun urusan jual beli tu wujud. Konon acah2 je jual utk naikkan nama yg jual dan yg beli.
Quote siputpepel 20-9-2020 08:32 AM
Ooo ni membeli sambil menderma ke cemana ni
Quote kasibiman 20-9-2020 11:25 AM
Suchi replied at 20-9-2020 08:20 AM
Gigih buka ig dinar tu emm emangnya seksi pastu dia ade offer gak nak jual bra.

Btw kancut yg dia ...

Jap nak belek gak
Quote Lilrose 20-9-2020 01:21 PM
Lelaki kaya mengundang rasa kurang senang di kalangan netizen selepas berkongsi gambar seluar dalam terpakai milik pemuzik dan disc jockey (DJ) terkenal Indonesia, Dinar Candy yang dibelinya pada harga 50 juta Rupiah (RM14,000).




Kredit foto: IG



Kredit foto: IG




Menurut laporan Fin.co, gambar seluar dalam milik DJ seksi itu dikongsikan menerusi Instagram Bobby Stuntrinder membuat warganet mempersoalkan motifnya membeli pakaian dalam berkenaan.

Kenapa Dinar menjual seluar dalamnya?


Kredit foto: IG




Menjawab persoalan itu, DJ berkenaan menjelaskan dia bertindak demikian selepas tujuh bulan 'poketnya kering' akibat pandemik Covid-19.

"Hai kalian, selama tujuh bulan saya tiada pendapatan tetap kerana Covid-19 dan kuarantin. Jadi, saya mahu menjual beberapa barangan saya!

"Salah satu yang saya mahu jual adalah seluar dalam ini yang sudah pernah dipakai. Saya mahu jual dengan harga 50 juta Rupiah.

"Yang berminat, boleh WhatsApp pembantu saya. Nanti aku sertakan nombor telefonnya.

"Ini serius ya, saya tidak main-main. Terima kasih," tulisnya di hantaran Instagram.




[ig]https://www.instagram.com/p/CBNCCa_h7Mm[/ig]



[ig]https://www.instagram.com/p/CA7GcwmBugG[/ig]



Nak buat apa je dengan seluar dalam tu, Bobby? - CARI
Quote Normabaru 20-9-2020 01:30 PM
La senza je pon. Ntah2 tu bukan dia punya pon. Haha
Quote RatuDunia94 20-9-2020 01:33 PM
Buat cium sambil .............
Quote KIM.K 20-9-2020 01:54 PM
noor2: KUning tu pun sebahagian spender ke. ...pprtnya rupa. ...ada renda2. ...


Tengoklah pelastik kek dinah bagi customer dia
Quote adila39 20-9-2020 02:04 PM
baik sedekah org susah disana... apalah
Quote 3480 20-9-2020 02:44 PM
Headphone dia tu bass dentum dentam x
Quote TomyamPuteh 20-9-2020 03:23 PM
Spender tu blh buat apa ye? Setakat buat lap air hanyir tu blh la rasanya
Quote yoppoy 20-9-2020 04:52 PM
Cenggitu resell value nya
Quote mizzmimi 20-9-2020 06:43 PM
Sebab sangap? {:nose
Quote Carcosa 20-9-2020 10:34 PM
Ya hamponnnnn meols skodeng IG si Dinar ni, gambar kemain cantik. Tp video muka Yindon terserlah. Nak2 video baju merah rambut china doll hitam, jual ubat apa tah, ada tulis 7.
Muka mcm maid neighbour aku yg duduk tingkat 5  {:question
Quote kakyungpilah85 21-9-2020 08:56 AM
Cium sambil capmelan la ni {:spec
Quote tipah89 21-9-2020 09:04 AM
tipah lebih tertarik pada beg kain yg membungkus spender budak ni, mcm beg kain yg dapat kat kenduri kawin isi cumi n gula2
Quote putput 21-9-2020 10:16 AM
suruh pakai dulu 1 malam, besok pagi baru bagi. auuummm
Quote husna_amal 21-9-2020 10:41 AM
Lelaki kaya gatal lah tu sanggup beli seluar dalam terpakai.

Lihat semua komen(34)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

24-5-2022 08:01 AM GMT+8 , Processed in 0.075752 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top