CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Kewangan Dah Kukuh, A. Aida Tolak Lamaran RM20 Juta Sebab Tak Nak Bermadu

20-9-2020 12:50 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 16755| Komen: 119|Original author: Oleh: LilRose

Description: Penerbit Datuk A. Aida mendedahkan menolak 'lamaran RM20 juta' daripada seorang lelaki untuk menjadi isteri keduanya.
Penerbit Datuk A. Aida mendedahkan menolak 'lamaran RM20 juta' daripada seorang lelaki untuk menjadi isteri keduanya.

Tegas penerbit sensasi itu, dia menolak lamaran tersebut kerana enggan hidup bermadu.



Kredit foto: IG

Katanya yang cuba didekati beberapa lelaki sejak kembali solo, dia boleh membuka hati untuk menerima cinta baru dengan syarat lelaki terbabit bukanlah suami orang.

"Lebih kurang tiga bulan lalu, ada seorang lelaki mahu melamar saya menjadi suri hati. Katanya, dia mahu melakukan transaksi wang sebanyak RM20 juta.



"Sekiranya saya bersetuju, dia mahu memindahkan wang terbabit ke dalam akaun saya. Malangnya, saya terpaksa menolak kerana dia sudah beristeri," dedahnya.

Malah, lelaki itu sanggup menambah jumlah wang, namun Aida tetap dengan pendiriannya kerana baginya, dia bukan mahukan lelaki kaya.

"Saya mempunyai kewangan yang kukuh dan apa yang penting, saya tak mahu hidup bermadu.

Sudah terbiasa kembali menjalani kehidupan solo, Aida kini lebih selesa berkawan dan memberi fokus pada diri sendiri dan bidang perniagaan.



Pun begitu, dia tidak menolak jodoh jika sudah tiba masanya. Bagaimanapun, Aida tidak mengutamakan kekayaan dan baginya, cukup jika bakal calon boleh membimbingnya. - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih
1

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (3 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Ritacomels 20-9-2020 01:05 PM
Siyes ah 20 juta utk wanita menopause , nk geli2 pon dh x stim
Quote Orix 20-9-2020 01:09 PM
20 juta ??? Hmmmmm. Iye la tu.{:smile
Quote adeqbun 20-9-2020 01:11 PM
Asal aku rs die ni propa much
Quote adeqbun 20-9-2020 01:12 PM
Asal aku rs die ni propa much..ye la cari yg nak membimbing..die sndri yg tetibe freehair bile dh kurus...dh tua ponxleh pk ke mane baik mane buruk
Quote Lailerthee 20-9-2020 01:13 PM
20 juta... yg anak dara nk dpt 15k pon da netizen ckp "xya bebankan bakal suami" blaa blaa blaa
Quote Lailerthee 20-9-2020 01:13 PM
20 juta... yg anak dara nk dpt 15k pon da netizen ckp "xya bebankan bakal suami" blaa blaa blaa
Quote MatDeghem 20-9-2020 01:14 PM
Drama akasia .... Sign contract rm20 billion.  Pekerja  250 ribu orang.....

Quote yylkasy 20-9-2020 01:15 PM
Gigihnya nak bgtau semua dia masih laku
Quote cmf_premierleag 20-9-2020 01:27 PM
kurus betul dia skang ni
akak syak dia buat suntikan HCG sbb duit pun dh banyak khueeennn
kalo miskin kepam mcm acik2 lain, mana mampu nk buat
Quote Belibis 20-9-2020 01:28 PM
Sembang ngalahkan budak isap gam.
Quote nurbaya 20-9-2020 01:29 PM
Propaaaaaaaaaaalah nenek! 20 juta rupiah boleh la iols percaya. Jadah puki kau ada berlian ke sampai hamak jantan nak bagi engkau 20 juta?
Quote RatuDunia94 20-9-2020 01:31 PM
Sah2 SCAMMMERRRRRRR....
Quote missyL 20-9-2020 01:33 PM
Hahahaha. 20 juta zaman covid ni ade ke nk labur kt die nie.
Ssh nk dipercayai..

Btw lain beno zoey Rahman now ye
Adjust byk ke tuu..
Quote phalanx 20-9-2020 01:38 PM
Choyyy kena catfish la tu.
Quote pinksarah 20-9-2020 01:41 PM
Huntung lah..

Dah lah janda..

Tua pulak tu..

Masih laku gituh..

One in a million

Confidence level acik ni mmg tinggi..

Cantas habis anak2 dara
Quote SSNA 20-9-2020 01:44 PM
Aduiiiii propa x agak2.. Servis kau dlm bilik tu boekkkkkk sgt ke smpai org sanggup labur 20 juta?
Quote riyadhK 20-9-2020 01:45 PM
Haziq adik zoey ke pakai baju belang2 hitam putih tu? Kalau dia mmg lain seropa abg dia dah.

Untuk tak OT, meols cuma nk pesan kat ZAIDAH AWANG - SEDAR DIRI LA NEK!!!!!!
Quote eLiaD 20-9-2020 01:46 PM
this is cap! nk menipu agak ii la hahah
Quote Kurex 20-9-2020 01:49 PM
Nenek dgn cerita konon masih hot berpisah teda

Lihat semua komen(119)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

24-5-2022 09:24 AM GMT+8 , Processed in 0.086127 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top