CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Halang Kahwin Dengan Kekasih Pekak, Anak OKU Bunuh Ibu

8-9-2020 03:33 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 2366| Komen: 9

Description: Seorang anak yang sedang angau bercinta sanggup membunuh ibunya.
Seorang anak yang sedang angau bercinta sanggup membunuh ibunya.

Kejadian itu menyaksikan gadis yang juga orang kurang upaya pendengaran itu tergamak membunuh hanya kerana ibunya tidak merestui hubungannya dengan teman lelakinya yang pekak.

Gulf News melaporkan, tragedi tersebut berlaku di  bandar Iqbal, Lahore pada 22 Ogos lepas.

Gambar Hiasan
Mangsa yang dikenali sebagai Bismillah Bibi, 48 maut selepas ditikan dan dipukul oleh anak dan teman lelakinya.

Pada hari kejadian, rakaman kamera litar tertutup (CCTV) menyaksikan anaknya, Fajar dan teman lelakinya, Azeem dilihat berada berhampiran rumah mangsa.


Pasangan itu dilihat menaiki motosikan dalam keadaan tergesa-gesa.

Semasa disiasat polis, pasangan tersebut akhirnya mengaku membunuh mangsa.

Fajar juga mendedahkan yang ibunya tidak bersetuju dia berkahwin dengan Azeem. -CARI
1

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (1 people)

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sarah82 8-9-2020 03:43 PM
Pakistan.. Ermmmm.. Mak sendiri.. Mcm berjangkit pulak.. Tadi kat jepun.. Ni kat pakistan
Quote amyainsamad 8-9-2020 03:46 PM
gatai nk kawen la tu
Quote Kurex 8-9-2020 04:08 PM
Mungkin lepas ni ada la kaitkan dgn budaya arab walaupun kejadian dekat pakistan
Quote chinta89 8-9-2020 04:18 PM
anak dia pun bukan kategori sempurna so kenapa x bg kawin.. sama2 OKU kan..
Quote husna_amal 8-9-2020 04:20 PM
Terus naik hantu sampai tergamak bunuh mak sendiri.
Quote dua_chzy 8-9-2020 04:21 PM
Masa kecik2 harus anak tu dipukul separuh mati juga kan. Tu yang bila dah besar, dimatikan pula ibunya.
Quote DyanaHarun 8-9-2020 10:41 PM
Jatuh cinta adalah perkara yg emosi, tidak logik. Kena handle with care .
Quote Supersirap 9-9-2020 08:27 AM
Kenapa sampai macam tu sekali?
Quote TomyamPuteh 9-9-2020 12:47 PM
Yg maknya pon. Dh ank oku kasi je la kawin dgn oku jgk. Ni msti kes nk kasi kawin dgn org normal ni

Lihat semua komen(9)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-10-2022 07:12 AM GMT+8 , Processed in 0.074476 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top