CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Api Cinta, Sanggup Bakar Diri Lamar Kekasih

18-8-2020 03:32 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 2636| Komen: 14

Description: Demi membuktikan cinta, pelagak ngeri sanggup membakar diri ketika melamar kekasihnya.
Demi membuktikan cinta, pelagak ngeri sanggup membakar diri ketika melamar kekasihnya.

Menurut laporan yang dipetik Sinar Harian, Riky Ash, 52, membakar bahagian belakang tubuhnya ketika melamar seorang jururawat, Katrina Dobson, 48.


Katrina bagaimanapun akui tahu bahawa Ash akan melakukan lagak ngeri itu, namun tidak menyangka ia bukan dilakukan untuk tujuan penggambaran.


Kredit foto: Usa Today Post

Kata Ash, dia tidak dapat memikirkan cara lain lebih mengagumkan selain melamar ketika tubuh sedang dijilat api.

“Saya mampu bertenang sepanjang proses tersebut disebabkan latihan kung fu dan bahagian yang lebih sukar adalah memastikan kejutan itu berjalan lancar,” katanya yang telah menjadi pelagak ngeri selama 27 tahun.

Difahamkan, Ash memakai pakaian dalam pelindung serta gel tahan api di tubuhnya sebagai langkah keselamatan dan kru keselamatan bergegas memadam kebakaran sebaik lamarannya diterima Katrina.


Ash yang pernah bekerja dengan Richard Burton dan Johnny Depp bertemu pasangannya dalam talian sejurus sebelum sekatan dilaksanakan akibat Covid-19. - CARI
4

Bagus
3

Marah
3

Terkejut
2

Sedih
3

Lawak
3

Bosan

Friends Rank (18 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote ais_kosong 18-8-2020 09:34 AM
ni kalau kena tinggal GF mau bakar diri sungguh.
Quote kukuhalus 18-8-2020 10:28 AM
kedekut xnak beli bunga sejambak
Quote NekNgah 18-8-2020 11:55 AM
Alahaii.. lambang cinta nan membara konsepnya.  

Nasib Katrina cakap yes.  Kalau no, tak taulah apa pengakhiran lagak ngeri ni.  

Ngeri wei!
Quote ChildrenOfBodom 18-8-2020 11:58 AM
Edited by ChildrenOfBodom at 18-8-2020 12:02 PM

tak dan nak jadi ash
Quote Artemesiaa 18-8-2020 11:59 AM
Yang bukan ahli lagak ngeri tak perlu nak tiru caranya tu kang susah pulak abam bomba nak kena datang tolong padamkan api
Quote Normabaru 18-8-2020 03:41 PM
ais_kosong: ni kalau kena tinggal GF mau bakar diri sungguh.


Bkr diri sendri xpe lg.. Jgn dia bkr gf tu udahlerrr
Quote missfaris 18-8-2020 03:47 PM
Wowww , harap2 takde budak tiktok try remake video dia
Quote Kurex 18-8-2020 04:04 PM
Nasib baik kau tak redah lautan api
Quote TomyamPuteh 18-8-2020 04:43 PM
Ni kisah cinta teruna dara ke jan**duda? Umo pon dh gitu2 dh tu...
Quote husna_amal 18-8-2020 04:43 PM
Dah tua2 pun masih buat gimik lamaran. Padahal dah hidup sama macam laki bini.
Quote GigaMom 18-8-2020 04:58 PM
Baca tajuk momod
Teringat cerita Ashes Of Love
Tengokla, dijamin x menyesal
63 episod,
Ai belum move on sampai hr ni

7hari what????   

ashes-of-love-lede.jpg
Quote helicornia 18-8-2020 05:21 PM
bodo.piang
Quote dani-rox 18-8-2020 05:35 PM
Bagi ai lah kan, jantan2 yg melamar dgn pelbagai gimik, depan org ramai summore, secara halus blackmail pompuan tuh utk kawen dgn dia org.
Quote noor2 18-8-2020 05:41 PM
Nasib X terbakar konek. ....

Lihat semua komen(14)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-5-2022 07:41 AM GMT+8 , Processed in 0.191491 second(s), 32 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top