CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

Duduk Dekat Pantai Pun Nervous, Cik Manggis Hidap Thalassophobia

6-8-2020 12:20 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 8235| Komen: 47|Original author: Oleh: LilRose

Description: Duduk dekat pantai pun boleh gementar? Rupa-rupanya, ahli kumpulan De Fam, Cik Manggis mengalami thalassophobia (rasa takut secara ekstrem terhadap perairan dalam atau laut).
Duduk dekat pantai pun boleh gementar? Rupa-rupanya, ahli kumpulan De Fam, Cik Manggis mengalami thalassophobia (rasa takut secara ekstrem terhadap perairan dalam atau laut).


Kredit foto: IG Cik Manggis


Mendedahkan perkara ini di Instagram, Cik Manggis berkata dia ada melakukan beberapa aktiviti pantai dan laut dalam usaha 'merawat' fobianya itu, namun makin teruk pula jadinya.

Berikutan itu, dia meminta nasihat atau tip daripada pengikutnya untuk mengatasi fobia tersebut.

"Moga bermanfaat utk orang ramai termasuk Manggis sendiri," tulisnya.



Siapa yang mengalami masalah sama macam Cik Manggis dan berjaya menanganinya, bolehlah kongsikan bersama yang lain ya. - CARI


Bagus
1

Marah
1

Terkejut
2

Sedih
1

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (6 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote apedehal 6-8-2020 12:23 PM
Baca headline scr malas..igtkn hidap thalassemia td
Quote kiah_mai_pulak 6-8-2020 12:25 PM
ooooo dh tu kita semua nak kena mnggelabah teksssss ke tak ni?
Quote apedehal 6-8-2020 12:27 PM
kiah_mai_pulak replied at 6-8-2020 12:25 PM
ooooo dh tu kita semua nak kena mnggelabah teksssss ke tak ni?

xperlu kakiah...cuba try menggelabah puki plak
Quote pichee 6-8-2020 12:31 PM
Igt nk jual product lg..
Quote dudaberhias 6-8-2020 12:31 PM
kiah_mai_pulak replied at 6-8-2020 12:25 PM
ooooo dh tu kita semua nak kena mnggelabah teksssss ke tak ni?

kak kiah boleh start practice ikut step... supaya nanti senang tak payah nak buat2 choreo dah khenn terus gelabah jah
Quote kiah_mai_pulak 6-8-2020 12:34 PM
apedehal replied at 6-8-2020 12:27 PM
xperlu kakiah...cuba try menggelabah puki plak

astagaaaa... smpai ke situ ya?? tak nak lah kiahh. kalau teksssss ok jerrr
Quote kiah_mai_pulak 6-8-2020 12:35 PM
dudaberhias replied at 6-8-2020 12:31 PM
kak kiah boleh start practice ikut step... supaya nanti senang tak payah nak buat2 choreo dah khen ...

kakiahh tnya je uollzzahh, buat nya tak pun.. kosserrrrr
Quote apedehal 6-8-2020 12:38 PM
dudaberhias replied at 6-8-2020 12:31 PM
kak kiah boleh start practice ikut step... supaya nanti senang tak payah nak buat2 choreo dah khen ...

tgh bayangkan kakiah tu choreo step gelabah tetek ala2 sajat..choihhh
Quote nazzse 6-8-2020 12:39 PM
Baca tajuk, tengok author..hurmm patutlah

-CARI-
Quote AbukRokok 6-8-2020 12:39 PM
cik manggis tauke ladang manggis ke?
Quote dudaberhias 6-8-2020 12:43 PM
kiah_mai_pulak replied at 6-8-2020 12:35 PM
kakiahh tnya je uollzzahh, buat nya tak pun.. kosserrrrr

alaaa kalau buat pun apa salahnya kak kiahhh aset yang hadooo ni bila lagi nak tayang....
faiz roslan yang takde pape dan dada flat tu pun gigih duk pakai bra dan menggelabah hokkeh
Quote dudaberhias 6-8-2020 12:44 PM
apedehal replied at 6-8-2020 12:38 PM
tgh bayangkan kakiah tu choreo step gelabah tetek ala2 sajat..choihhh

semalam... bobo di mana.... bobo sama siapa... ngapain aja (gelabah dan lontar2 ke belakang sangkut dekat bahu)
Quote kiah_mai_pulak 6-8-2020 01:10 PM
apedehal replied at 6-8-2020 12:38 PM
tgh bayangkan kakiah tu choreo step gelabah tetek ala2 sajat..choihhh

kalau nk belajar choreo gelabah tetkssss tu boleh cari video jah lopa catwalk kat Klfw tu, gituu lah gelabah tetkss sebenar spt tetksss jah lopa terhuyung hayang kekanan kekiri kanan ke kiri..
Quote lattehazelnut 6-8-2020 01:19 PM
I suke dia.  Tp sejak bertudung sume berita nak masuk berita.. job terbaru apa? Nak jd bbnu ke fames gosip je..
Quote bondeh 6-8-2020 01:45 PM
Ok meolls pun ada rasa macam gini takut tengok laut, benda2 yg luas & besar macam gunung ganang... kalau p Ipoh kiri kanan highway gunung2 meolls akan lelap mata atau tutup muka dgn shawl... lori kontena yg besar2 lalu kat highway pun cuak
Quote supernaturalee 6-8-2020 02:09 PM
jenis duk rmh je kot dr  kecik
tu yg bila keluar berjalan tgk view luas terbentang rs semachiam
nk plk ombak bergulung2 bila hempas pantai bunyinya agak kuat jgk kdg tu




Quote duri_durians 6-8-2020 02:17 PM
sponsored post ke ni?
Quote dewi_rina 6-8-2020 02:22 PM
Oh ini nama penyakit dia rupanya... actually i pun sama takut dengan laut
Lagi yg kalau kaler biru atau hijau tu
Kan orang kata cantik
Tapi cantik apa tah ada buaya ke ulau ke
Uwaaaa jangan ler ngajak snorkeling
Pengsan situ  jugak
Quote red_velvet 6-8-2020 02:25 PM
So?? Dah boleh tukar nama kot.. esok2 jd artis veteran takkan nk dikenali dgn panggilan manggis.. dah macam bunyi Magesh pulak..lagi2 kalau da meninggal takkan org nak sedekahkan fatihah pada manggis

Lihat semua komen(47)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-1-2022 07:31 AM GMT+8 , Processed in 0.137379 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top