CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

"Sakit Jumpa Doktor, Bukan Doktor Yang Datang" - PU Syed Jemput Sajat, Safiey Bersemuka

16-7-2020 11:20 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 4789| Komen: 19

Description: Sejak kebelakangan ini, nama Sajat Kamaruzzaman dan Safiey Illias kembali disebut-sebut kerana ulah mereka yang menyakitkan hati ramai rakyat Malaysia.
Sejak kebelakangan ini, nama Sajat Kamaruzzaman dan Safiey Illias kembali disebut-sebut kerana ulah mereka yang menyakitkan hati ramai rakyat Malaysia.



Selepas teruk dihentam warganet termasuk golongan pendakwah, Safiey membuka suara menempelak teguran mereka dan 'menyatakan kesediannya bersemuka mana-mana PU (Pencetus Ummah), ratu motivasi atau ratu syurga'.



Berikutan itu, PU Syed Bakri tampil 'menjemput' Safiey jika benar sudah bersedia bersemuka dengannya.

Malah, dalam satu hantarannya selepas itu meminta Sajat juga menyertai pertemuan mereka.

Bagaimanapun, katanya mereka yang 'memerlukan bimbingan dan khidmat nasihat yang sepatutnya datang bersemuka dengannya, bukan sebaliknya.


Kredit foto: IG PU Syed

"Jangan samakan ambe dengan Ustaz Ebit (Lew). Jika dia yang datang secara lemah lembut pun kamu dan kawan baik kamu masih tak insaf, biarlah yang agak garang ni nasihatkan kamu pula," tulisnya di Instagram. - CARI
4

Bagus
2

Marah
2

Terkejut
2

Sedih
2

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (14 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • azie5zoe

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote lasagna 16-7-2020 11:28 AM
aku tak rasa pondan2 ni voluteer nk dtg jumpa dgn org pakar agama.
dah mental nk jd ppuan kan, dunia nak kiamat pun nk tak nak berubah.. MasyaAllah.
Quote innocent_me 16-7-2020 11:35 AM
mampus kena gesel dalam pusat tahfiz tu nanti hahaha. Gurau je yach.
Meols rasa tak mungkin pudin  n sajat akan ke situ. Tambah2 sajat, mana la nk mengaku dia salah n 'sakit'. I perempuan fuhh okee... i khunsa! (Mana satu?) .
Quote Rainrein 16-7-2020 11:38 AM
Dia ni anu dah dalam botol macam bamjat ke?
Quote tripleid 16-7-2020 11:45 AM
nak suruh si safi tu kena rogol dgn gay2 tahfiz ke ustak?
Quote Kurex 16-7-2020 12:16 PM
Ala PUihhh ni. Kalau geng korang buat hal, takde pun korang bising.. tapi ada je iols kenal pondan yg nak belajar agama, jgn pukul rata
Quote dudaberhias 16-7-2020 12:20 PM
menyampah pulak dengan pu2 ni... sibuk sangat dengan nyah2 yang perlukan perhatian ni bo layankan aje lah... nanti takde sape bagi perhatian senyap la deorang lepas tahu diri dah tak laku
Quote Orix 16-7-2020 12:32 PM
kau pun elok pegi jumpa doktor PU syed check otak kau sekali, oh, bawak sekali produk timbang kilo kau pegi jumpa doc tgok doc ckap apa
Quote umbut 16-7-2020 12:44 PM
Macam bagus je pu syed konon. Title pun dapat sebab masuk tv..
Quote husna_amal 16-7-2020 02:14 PM
Bincang baik2, kan lelaki sama lelaki. Kalau gaduh pun cepat baik punya.
Quote lavendernovella 16-7-2020 03:00 PM
Tak yah layan lah geng terpeleot ni. Pelik la hai , rajin bebenor PU PU melayan. Baik santuni gelandangan qtau orang tua2 kat rumah orang tua2 lagi bagus
Quote Elanarose 16-7-2020 03:18 PM
Pu pun. Pegi la jumpa dua org tu bagi dakwah. Ape salahnya. Nak tunggu dorang dtg ke ustaz entah tahun bila.
Quote jin_lampu 16-7-2020 04:49 PM
Aku suka jer depa berdebat...bg aku popcorn.
Bangjad dgn bangsapi sila pasang kuda2...tgk mcm nak mampos jer dua ekor pondan ni...lol
Quote putput 17-7-2020 11:42 AM
berhijerah je kat ameroka london tak ada orang ganggu lagi
Quote siputpepel 17-7-2020 02:19 PM
Kalau minta dia sendiri datang, sampai ke sudah takkan nye dia datang. Gi jemput, baru dia ikut.
Quote siputpepel 17-7-2020 03:00 PM
Macam mana nak datang jumpa kalau diri sendiri sentiasa fikir diri sihat takde masalah.
Quote boojaat 17-7-2020 11:26 PM
Sajat berani tayang video menari pakai bikini jer, apa la salahnya tayang dpn2 aset bawah atas dpn ustaz dan mufti2 dan dpn ustazah .. biar byk saksi.. buat apa nak malukan.. aayik dok tayang jer, buka la terus show dgn mereka...
Quote samien_Line 18-7-2020 12:44 AM
Sajat ooo sajat oii... hahaha {:laugh
Quote jargon 27-7-2020 01:08 AM
Kurex replied at 16-7-2020 12:16 PM
Ala PUihhh ni. Kalau geng korang buat hal, takde pun korang bising.. tapi ada je iols kenal pondan y ...

As long sapi ni smyang cara jantan pegi mekah cara jantan okla kot..
Quote CitySity 1-8-2020 02:28 PM
Sendiri pun jangan lupa pergi juma doktor ya.

Lihat semua komen(19)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-1-2022 07:06 AM GMT+8 , Processed in 0.091172 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top