CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

"Puas Kalian?" - Bekas Suami Isteri Nekad Bunuh Diri Sebab Dipaksa Cerai

24-6-2020 09:33 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 7391| Komen: 47

Description: Bak pasangan Romeo dan Juliet, sepasang kekasih ditemui mati di dalam sebuah bilik di rumah tumpangan sekitar jam 10 malam, semalam.
Bak pasangan Romeo dan Juliet, sepasang kekasih ditemui mati di dalam sebuah bilik di rumah tumpangan di Bali sekitar jam 10 malam, semalam.

Menurut TribunNews, pasangan itu ditemui dalam keadaan mulut berbuih, dipercayai akibat meminum racun.



Foto hiasan

Difahamkan, mereka nekad membunuh diri selepas hubungan mereka tidak direstui dan dipaksa berpisah.

Hasil pemeriksaan mendapati dua nota bunuh diri berhampiran mayat yang ditujukan buat keluarga mangsa.

Nota pertama meminta keluarga membakar mayatnya, manakala nota kedua ditulis agak panjang dalam bahasa Bali.


Kredit foto: TribunNews


"Untuk keluargaku.

Saya minta maaf kepada semuanya, saya pergi mengikuti bapak sekarang kerana tiada yang mengerti hatiku.

Semua menginginkan saya bercerai, sekarang puas kalian? Sudah jangan menyesal, jangan ada yang menitiskan air mata.

Satu permintaan saya, tolong beri surat ini, robekkan ke mentua dan mantan istri saya serta bakar jenazah saya.

Kalau kemahuan saya tidak dituruti, saya bersumpah akan mengganggu dari alam baqa.

Sudah senang anda saya mati dan cerai? Terima kasih."


Menurut sumber terdekat, pasangan itu sudah bernikah, namun tidak mendapat restu keluarga kerana lelaki terbabit sudah memiliki seorang isteri dan seorang anak.

Bagaimanapun, wanita berusia 23 tahun itu nekad berkahwin meskipun menjadi isteri kedua kepada lelaki berusia 32 tahun terbabit.

Selepas beberapa bulan, mereka dipaksa bercerai, namun masih menjalin hubungan secara senyap-senyap tanpa pengetahuan keluarga masing-masing termasuk isteri pertama.

Mereka dipercayai nekad bunuh diri selepas tempat persembunyian di rumah tumpangan berkenaan terbongkar. - CARI
1

Bagus
3

Marah
1

Terkejut
1

Sedih
2

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (10 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote ellejo 24-6-2020 09:39 PM
bini no. 2? kawen laki orang? sumpah akan mengganggu dari alam baqa?

i have so many question....
Quote noor2 24-6-2020 09:45 PM
Bukan islam ke. ..suruh bakar jenazah. ...apa dia ingat dah mati akan jadi hantu ke. ......lawak
Quote CiliPadiSedap 24-6-2020 09:47 PM
Habislah dia mati jadi balan2 kacau sis vokuru.. Confirm sis vokuru hantu kopek surrender
Quote soslaili 24-6-2020 09:50 PM
Vokuro n changa pergi mana, lama hilang..
Quote Tinot7 24-6-2020 09:53 PM
apo ni? Romeo and Juliet tak kawen laa… dan Romeo tak pernah berkahwin...
Quote syamzana 24-6-2020 09:54 PM
kurang sikit org tak bijak. kesian kat bini 1st dan anak dpt laki&ayah gini
Quote padris 24-6-2020 10:01 PM
Cinta antara diaorg kuat ni...
Sampai sanggup bunuh diri bersama..  
Quote nefnefnef 24-6-2020 10:01 PM
"Kalau kemahuan saya tidak dituruti, saya bersumpah akan mengganggu dari alam baqa"

Sereeemmmm
Quote Hannah.Montana 24-6-2020 10:03 PM
kalau dia tahu apa erti cinta xkan mrk bunuh diri sedemikian rupa.
Quote mialunar 24-6-2020 10:13 PM
noor2 replied at 24-6-2020 09:45 PM
Bukan islam ke. ..suruh bakar jenazah. ...apa dia ingat dah mati akan jadi hantu ke. ......lawak

Bali chuols.. Kemungkinan besar hindu.. Maybe sebab tu bakar
Quote prettyuglybabe 24-6-2020 10:33 PM
elok la pergi mati..
senang sikit hati bini pertama..
Quote cmf_almondpecan 24-6-2020 10:47 PM
noor2 replied at 24-6-2020 09:45 PM
Bukan islam ke. ..suruh bakar jenazah. ...apa dia ingat dah mati akan jadi hantu ke. ......lawak

Kat bali kan ni? Biasa hindu
Quote sukacactus 24-6-2020 11:02 PM
Kesian ank2 dia dapat bapak bodoh
Dah la bunuh diri, ada cita2 nak jadi hantu plak tu
Quote dua_chzy 24-6-2020 11:28 PM
Pi la kau mati. Dunia tak perlu manusia lemah macam kau. Yih.
Quote dua_chzy 24-6-2020 11:29 PM
ellejo: bini no. 2? kawen laki orang? sumpah akan mengganggu dari alam baqa?i have so many question....


Ndon Hindu la ni kalau berazam after mati jadik hantu.
Quote Manjahati 24-6-2020 11:35 PM
Nak jadi hantu ke tu
Quote anony-mous 24-6-2020 11:48 PM
Laki org? Dah ada ank?? Ya mmg aku puas baca berita ni. Elok la mampos
Quote AyaqMeloSuam 25-6-2020 01:28 AM
Aku rsa.. ppuan tu racun dlu laki dia.. cliche sgt sb laki tu dh ada ank bini 1st...  then bru bunuh dri sdri... . so nmpk la mcm ssama mati.. ala2 cinta terhalang.. giteww.... plot drama indon yachh..
Quote tomitomes 25-6-2020 06:12 AM
Indon dan bodoh tak dpt dipisahkan

Lihat semua komen(47)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-5-2022 02:07 PM GMT+8 , Processed in 0.276572 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top