CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

'Moga Allah Ketemukan Kita Di Syurga' - Erin Keguguran

19-6-2020 12:20 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 25609| Komen: 158

Description: Erin atau Noorainul Naqim Mohd Radzi, 40, berkongsi berita sedih di Instagramnya memaklumkan kandungannya gugur pada usia dua bulan.
Erin atau Noorainul Naqim Mohd Radzi, 40, berkongsi berita sedih di Instagramnya memaklumkan kandungannya gugur pada usia dua bulan.


Kredit foto: IG


"Moga Allah ketemukan mama dengan anak mama (Ahmad Fahrezzi Faisel) di syurga nanti," tulisnya.

Janda anak lapan itu berkahwin dengan pendakwah bebas, Da’i Farhan atau Nik Ahmad Farhan Nik Mohamad, 30, di Makkah pada November tahun lalu.


Kredit foto: IG/mStar

Menerusi hantarannya, Erin turut berkongsi teks ucapan Ustaz Dusuki untuk menamakan bayi dalam kandungan yang keguguran walaupun usianya baru seminggu.


Namun, perkahwinan mereka tidak bertahan lama apabila bercerai pada April lalu iaitu dua hari selepas mengumumkan hamil anak pertama bersama pendakwah kontroversi terbabit. - CARI



2

Bagus
2

Marah
2

Terkejut
3

Sedih
2

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (13 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote 234126 19-6-2020 12:23 PM
Spekuan forumer dlm thread dulu tu benar2 belaka. Kuikuikui
Quote missyL 19-6-2020 12:24 PM
234126: Spekuan forumer dlm thread dulu tu benar2 belaka. Kuikuikui


Kan.
I pn bace org tu speku tipu je kot raih simpati.
Nti merempan gugur plk.
Wahhh spot on
Quote 234126 19-6-2020 12:26 PM
missyL: Kan. I pn bace org tu speku tipu je kot raih simpati. Nti merempan gugur plk. Wahhh spot on


Erin  ni memang sesuatu. Agak2 berapa usia kandungan dia masa gugur tu?

Sekarang dah bukan isteri da’i terus bercelak bersolek mcm orang muda. Nak catfish orang kaya la pulak kot  
Quote TabletSusu 19-6-2020 12:27 PM
234126 replied at 19-6-2020 04:23 AM
Spekuan forumer dlm thread dulu tu benar2 belaka. Kuikuikui

mmg tepat spekuan beliau..

aku mmg tunggu news ni

skrg dah jd kenyataan
Quote Meiizu 19-6-2020 12:31 PM
aku baca tajuk..terus terdetik kat ati 'eloklah pun

ehhhh tak baik kan kan
Quote Boomibulat 19-6-2020 12:34 PM
Sejak bila jadi artis ni..
Quote Adeakukesah11 19-6-2020 12:34 PM
Mcm dejavu sgt
Betul la tekaan forumer2 haritu
Quote sukacactus 19-6-2020 12:42 PM
Kalau xdrama, bkn dr erin la ye
Quote freesia71 19-6-2020 12:55 PM
Meiizu replied at 19-6-2020 12:31 PM
aku baca tajuk..terus terdetik kat ati 'eloklah pun

ehhhh tak baik kan kan

I pun terpikir benda yg sama, sebab kesian kat anak dia yg 8 orang tu.
Quote prettyuglybabe 19-6-2020 12:58 PM
Boomibulat replied at 19-6-2020 12:34 PM
Sejak bila jadi artis ni..

pandai berlakon.. boleh la tu jadi retis
Quote fifie_olin 19-6-2020 01:03 PM
missyL replied at 19-6-2020 12:24 PM
Kan.
I pn bace org tu speku tipu je kot raih simpati.
Nti merempan gugur plk.

maknanya dia mmg x peknen ke
Quote tuberoses 19-6-2020 01:13 PM
ramalan forumer benar belaka
Quote mamastoney 19-6-2020 01:16 PM
234126 replied at 19-6-2020 12:23 PM
Spekuan forumer dlm thread dulu tu benar2 belaka. Kuikuikui

Tu la pasal...  dlm thread pregnen dan cerai sebelum ni, porumers syak berita kehamilan tu sesaje diada2kan....nnt dia akn up cerita keguguran pulak.....rupa2nya betul spekuan itu..tapi sesungguhnya hny dia dan exlakinya yg tahu s.ada dia betul2 pregnen dan keguguran atau tak. But knowing her, tak heran kalau cerita tu sengaja diada2kan
Quote beatgirlX 19-6-2020 01:17 PM
Tepat seperti yg kita semua andaikan...
Quote Xim 19-6-2020 01:24 PM
Janda anak 8?sian dia....pakai la perkataan ibu tunggal yg mempunyai 8 anak....hehe.....

Maknenye dgn paan ni x sempat la nk ade anak ye....nsb baik x sempat kumpul trofi....jenuh nak tanggung makjan ni....
Quote mieymiey 19-6-2020 01:32 PM
Masalahnya retis ker dia ni? Seronok dia tengok setiap benda yang dia upload kat ig, masuk dalam porem.
Quote Tinot7 19-6-2020 01:45 PM
mieymiey replied at 19-6-2020 01:32 PM
Masalahnya retis ker dia ni? Seronok dia tengok setiap benda yang dia upload kat ig, masuk dalam por ...

Dia masuk porem ke?
Quote gummiebear 19-6-2020 01:55 PM
Iols pun terdetik betul lah yg porumer speku tu
Quote mieymiey 19-6-2020 02:06 PM

Ni yang weolls tengah bawangkan ni, sheols la

Lihat semua komen(158)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-1-2022 09:31 AM GMT+8 , Processed in 0.197799 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top