CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

"Tak Berani Balik Kampung Macam Orang Lain, Keselamatan Anak No. 1" - Yatt Hamzah

10-6-2020 01:32 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 13645| Komen: 131

Description: Tidak seperti kebanyakan orang lain yang teruja apabila Perintah Kawalan Pergerakan Pemulihan (PKPP) diumumkan, Yatt Hamzah memilih untuk tidak pulang ke kampung demi keselamatan anak-anaknya.
Tidak seperti kebanyakan orang lain yang teruja apabila Perintah Kawalan Pergerakan Pemulihan (PKPP) diumumkan, Yatt Hamzah memilih untuk tidak pulang ke kampung demi keselamatan anak-anaknya.



Di ruangan Instagram, pelakon itu memaklumkan tindakannya berikutan penularan wabak yang belum pulih sepenuhnya.

"Raya di rumah saja tahun ni sebab anak-anak kecil. Kita tak berani lah nak keluar macam orang lain. Keselamatan anak nombor satu, yang lain tak penting dah," tulisnya.


Kredit foto: IG Yatt

Dalam masa sama, Yatt berpesan supaya orang ramai mematuhi prosedur operasi standard (SOP) ditetapkan.


Bimbang usaha membendungnya selama ini menjadi sia-sia, katanya.

Dalam hantarannya sebelum itu, Yatt menumpang gembira orang ramai yang kini teruja dapat pulang ke kampung halaman masing-masing.

Namun, besar harapannya agar semua pihak mengambil langkah berjaga-jaga dan mengingatkan antara satu sama lain.




Kepada anda yang menempuh kesesakan jalan tu, bertabahlah. Apapun, jangan seronok sakan sampai mengabaikan keselamatan diri dan keluarga. - CARI

Bagus
1

Marah
1

Terkejut
1

Sedih
1

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (6 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Asdira 10-6-2020 01:36 PM
Blm rasa nak balik kampung kat pahang tu..nnt2 la..
Quote Lailerthee 10-6-2020 01:45 PM
Kau xnak blek da laa xya la nak kecoh mcm org lain xjaga keselamatan anak tu hak masing2 xya laa nak sibuk kua statment
Quote timah03 10-6-2020 01:47 PM
Penting kan keselamatan anak.... Baby hang yg kerap jatuh tu per cer.....
Quote Tinot7 10-6-2020 01:47 PM
Baby skang dah ok ke lom?
Quote AbukRokok 10-6-2020 01:50 PM
BAGUSLAH HARAP RAMAI MCM DIA
XLA JEM JALAN NTI
Quote NazRysha 10-6-2020 01:51 PM
kenapa # dia mcm tu?
Quote missyL 10-6-2020 01:54 PM
Lailerthee: Kau xnak blek da laa xya la nak kecoh mcm org lain xjaga keselamatan anak tu hak masing2 xya laa nak sibuk kua statment



Kan xnk balik sudah la.
Org yg balik pon pandai je jaga sop.
Jaga anak tu kang jatuh smpi berdarah lgi
Quote missyL 10-6-2020 01:55 PM
timah03: Penting kan keselamatan anak.... Baby hang yg kerap jatuh tu per cer.....

Kan.
Anak die kt rmh pon xsempat nk jaga elok la x semak kt jalan raya
Quote CikDaNdeLi0n 10-6-2020 01:59 PM
Keselamatan anak kat rumah pun penting ye cikkak..
Quote sarah82 10-6-2020 02:14 PM
Ang sembang jaga anak dulu.. X payah sibuk hal org lain nak balik kmpg..
Quote ellejo 10-6-2020 02:16 PM
dah berapa kali jatuh anak ko tuuuuuuuh
Quote shernazz 10-6-2020 02:18 PM
Selalunya orang yang dok banding bandijg ni biasanya dia jeles...
Sebab orangnlain boleh balik kampung.
Dia xdpt..hahahahahahah

Iols suka ramai balik kampung..tapi patuhi sop la...
Iols kat sini nak jenjalan bior kurangnsikit sesak..
Quote cikatilia 10-6-2020 02:19 PM
# dia mcm rempit
Quote KIM.K 10-6-2020 02:20 PM
Krinjj nyee lahai
Ratu hempasan bayi ni
Quote kikikiko 10-6-2020 02:21 PM
Ko diam yat
Quote Boomibulat 10-6-2020 02:29 PM
Tpaksa balik sbb skrg musim durian..
Quote matchstick 10-6-2020 02:32 PM
Bagus la tu..dlm rumah sendiri pun anak ko X selamat, kt luar apatah lagi
Quote misz_sanggul 10-6-2020 02:34 PM
timah03 replied at 10-6-2020 01:47 PM
Penting kan keselamatan anak.... Baby hang yg kerap jatuh tu per cer.....

heheh br nk ckp..
asyik yatmengayat je..sbuk ko x nk blk sudah2la..
new normal kut asalkan follow SOP
Quote beatgirlX 10-6-2020 02:37 PM
Bagus la x blk demi keselamatan anak2..
Tapi sila perketatkan keselamatan kat rumah sama...baby tu 2x dah jatuh...SOP kena tukar

Lihat semua komen(131)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-1-2022 10:04 AM GMT+8 , Processed in 0.306420 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top