CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Infozon Lihat artikel

Bayar RM100 Untuk Dapatkan Barangan Vern's Bernilai RM200!

27-4-2020 11:28 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 3473| Komen: 9|Original author: Kandungan Tajaan

Description: Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang dilaksanakan sejak 18 Mac membuat masyarakat terbiasa dengan norma baru iaitu membeli pelbagai barangan keperluan termasuk makanan secara dalam talian.
Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang dilaksanakan sejak 18 Mac membuat masyarakat terbiasa dengan norma baru iaitu membeli pelbagai barangan keperluan termasuk makanan secara dalam talian.


Kredit foto: FB Vern's

Berikutan itu, Vern's Malaysia menganjurkan promosi menarik Flash Sale baucar tunai sempena PKP.

Anda boleh dapatkan baucar tunai bernilai sehingga RM200 di kedai rasmi Vern's di Shopee!


Baucer Tunai RM200 hanya dengan RM100 
Baucer Tunai RM100 hanya dengan RM55 
Baucer Tunai RM50 hanya dengan RM30 


Kredit foto: FB Vern's


Semua baucar tunai ini boleh ditebus di mana-mana 60 cawangan Vern's di seluruh negara selepas tamat PKP, tertakluk pada terma dan syarat.


Kredit foto: Shopee

Tawaran terhad sehingga tempoh PKP tamat. Rebut segera! - CARI
5

Bagus
4

Marah
5

Terkejut
5

Sedih
6

Lawak
5

Bosan

Friends Rank (30 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote pearl.silver 28-4-2020 01:10 AM
Kasut n henbeg verns ni.. Mcm china mari.. Tp harga kalah vincci
Quote Tinot7 28-4-2020 07:07 AM
Best sgt ke verns ni?
Quote polluxsstar 28-4-2020 07:33 AM
Jaman student pakai la verns ni.
Quote Abot 28-4-2020 11:12 AM
penah beli dlu. pakai kejap je da mengelupas{:cryrun
Quote Melur1 28-4-2020 01:27 PM
Baru pernah dgr nama brand ni.
Quote nefnefnef 29-4-2020 01:53 AM
Macam tak menarik je
Quote dua_chzy 29-4-2020 04:47 AM
Pandai deyol bisnes. Padahal modal huntuk barang 200 hengget tu sah2 lagik rendah dari RM 100.

Barang2 Verns ni China mari sangat. Baik beli Bata walaupun design makcik2 tapi tahan.
Quote Plain-tif 17-3-2021 11:48 PM
Ada kasut verns yang berat susah nak jalan laju
Quote intanblur 20-3-2021 01:30 AM
Wow wow wow

Lihat semua komen(9)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-11-2021 02:04 AM GMT+8 , Processed in 0.111727 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top