CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Sudah Rujuk Dan Kini Hamil, Benarkah Bella Dah Kembali Bersama Aliff Aziz?

24-4-2020 11:30 AM| Diterbitkan: bawangkecik| Dilihat: 9629| Komen: 37|Original author: intan

Description: Sudah rujuk dan kini hamil, betulke Bella dah kembali bersama Aliff Aziz?
Kini memilih untuk tidak lagi terbuka membicarakan hal dan kisah peribadi, Bella Astilah seolah memberi 'hint' kepada peminat industri hiburan bahawa dirinya telah rujuk semula dengan bekas suaminya, Aliff Aziz dan kini hamil.


kredit foto: rotikaya

Bella yang ketika ditemui melalui temu bual bersama radio Suria FM, Tyzo dan Sharifah Shahirah yang mengacarakan segmen Suria Petang itu telah bertanyakan Bella mengenai khabar angin mengenai statusnya kini bersama bekas suami, Aliff Aziz.

Walaupun hanya mendiamkan diri, kedua penyampai radio itu mengucapkan rasa syukur seolah olah pasangan tersebut telah rujuk kembali.

Menurut Bella, beliau hanya menghormati kedua-dua belah keluarga.

"Dah lama berbaik,saya hormati permintaan kedua-dua belah family. Masa sekarang tidak sesuai, banyak benda penting nak uruskan dan perlu fokus," ujarnya ketika dihubungi untuk segmen sembang petang stesen radio terbabit.
Mengimbas kembali, Bella sebelum ini memutuskan untuk tidak lagi bersikap terbuka dan menceritakan mengenai kisah peribadi hidupnya kepada media sosial, menurut laporan mStar online. Menurutnya, bukan niatnya untuk menipu namun pengalaman lalu membuatkan dirinya lebih berhati-hati berkongsi mengenai kisah hidupnya kepada peminat. 
Kredit foto:Beautiful Nara

Dalam pada itu, Tyzo dan Shahira sempat mengajukan soalan mengenai spekulasi dirinya kini hamil. Namun begitu Bella atau nama sebenarnya Dayang Nabellah Awang Astillah hanya meluahkan rasa syukur dan meminta peminat mendoakan yang terbaik untuk dirinya.

"Alhamdulillah, doakan Bella," katanya ringkas.

Untuk rekod, pasangan kontroversi berkenaan telah bersepakat untuk bercerai pada 16 Mei tahun lalu setelah beberapa episod 'kantoi' Aliff Aziz bersama wanita lain. Hasil perkahwinan mereka sebelum ini telah dikurniakan seorang anak lelaki,  Mohamad Ayden Adrean yang kini berusia 3 tahun.- CARI


1

Bagus
1

Marah

Terkejut
1

Sedih

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (4 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kakyungpilah85 24-4-2020 11:56 AM
Lantak kome lerrr nak rujuk ke, nak berhenjut ke, nak berkuda sampai bunting 10x pon.. Janji bila beramuk laki bini jgn nak meroyan kat socmed.. Penat netizen bawang ni marah2 bagi nasihat pastu ko bodo balik ke jantan tu.. So.. Sila mereput korg laki bini ke laut dalam
Quote LadyCarefree 24-4-2020 12:04 PM
Berapa bnyk benang psl dua kaliampot ni?
Quote MsKathryn 24-4-2020 12:04 PM
Whatever makes you happy {:thief
Quote MadameOnion 24-4-2020 12:53 PM
Ehhh pergilah mati keduanya
Quote allshares 24-4-2020 01:50 PM
Tered sudah ada. Jgn jadi sepol pls
Quote luluaurora 24-4-2020 01:54 PM
ehh...lantaklahhh
moga xda drama lps ni
Quote Manjahati 24-4-2020 01:58 PM
Moga berbahagia
Quote kiah_mai_pulak 24-4-2020 02:02 PM
dh ada kot thread sampah ni.. perlu ke ada up tred baru?
Quote slyfynx 24-4-2020 04:24 PM
Thread dah ade le.
Bape byk MN Sepul ni
Quote cikgojesss 24-4-2020 04:27 PM
sempudal sempudal hauk
Quote kucing_gebu 24-4-2020 05:03 PM
Ada aku kesah? Xkuasa nk doa bagai...baik aku doa utk para frontliners kt luar sana
Quote Daftpunk_shine 24-4-2020 08:22 PM
Oh man..cmana la bella leh rujuk ngn dia..lepas cerai tu kan bersepah pic aliff aziz ni ngn pmpuan mana2 nth..tido..
Quote dudaberhias 25-4-2020 05:30 AM
hellok n besar sangat ke aliff aziz ni sampai dia sanggup rujuk balik....
esok aliff nak langgan dan karaoke dengan sape pulak?

afifah nasir dah... so next?
Quote BuBuComey 25-4-2020 05:50 AM
Ok. Bulan posa ni malas nak hencap
Quote gideoncross 25-4-2020 05:18 PM
Whatever that suits u, u do u honey.
Quote limaubali007 25-4-2020 08:35 PM
Lantak pi kat hangpa, nak tunggang terbalik ka. Ada aku kesahhhh??..
Quote bedahmenjuyah 25-4-2020 09:09 PM
Brp banyak thread daaaa...
Quote cikX87 26-4-2020 04:23 AM
pempuan tongong. astaghfirullahalazim. hahahha
Quote jasmeen 26-4-2020 05:54 AM
tak tau nak habaq laaaa

Lihat semua komen(37)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

18-8-2022 03:52 PM GMT+8 , Processed in 0.070304 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top