CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Hati Masih Kosong," -Ingatkan Dayang Nurfaizah Bercinta Dengan Hael Husaini?

17-3-2020 01:51 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 8016| Komen: 29|Original author: Oleh: Saiful

Description: Terlampau sibuk dengan kerjaya. Itu antara sebab Dayang Nurfaizah sampai terlupa nak memikirkan tentang jodoh.
Terlampau sibuk dengan kerjaya. Itu antara sebab Dayang Nurfaizah sampai terlupa nak memikirkan tentang jodoh.

Bagaimanapun penyanyi ini langsung tak tertekan kerana percaya jodoh telah ditentukan oleh Allah.



"Kadang-kadang, saya terlalu sibuk dengan kerja sehingga terlupa untuk berfikir mengenai jodoh. 

"Bila ditanya, baru saya teringat mengenainya. Saya percaya jodoh itu ada," katanya kepada Gempak.



Walaupun hatinya belum dimiliki tapui Dayang tetap berasa bahagia.

"Tipulah kalau saya cakap, saya tak nak. Bila tengok orang lain bercinta, saya pun nak rasa pengalaman sama. Tapi, buat masa ini mungkin jodoh saya belum sampai.

"Saya bahagia dan sehingga kini masih solo. Saya harap, peminat dapat mendoakan yang terbaik untuk saya," tambahnya.

Kredit foto: IG
Ingatkan sebelumk ini Dayang bercinta dengan Hael Husaini sebab selalu sangat kongsi gambar bersama.

Apa pun semoga Dayang cepat bertemu jodoh.- CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (1 people)

  • Bosan

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote KIM.K 17-3-2020 02:23 PM
Ayat macamni tak bagi tekanan kat hael ke dayang. Even hael takda kena mengena kompem tempias sorang2

Kezzah hael basah tempias ye dak..
Quote bintangct 17-3-2020 02:24 PM
iols ternampk hael aritu.. alahai kurus kering orangnya.. mcm tak sesuai dgn dyg
Quote munchkin 17-3-2020 02:27 PM
Dayang ni makin lawa i tengok. I like her
Quote ashilalat 17-3-2020 02:28 PM
Benang ke 1,256,788 pasal jodoh dayang si ketiak hitam. Nak celen dgn ruhainies, intan najua dengan  risteena ke ni? Blueeeekkkkkk
Quote slyfynx 17-3-2020 02:33 PM
Ngok negk sepul.
Bosan de thread ko
Quote husna_amal 17-3-2020 02:36 PM
Mungkin dia selesa hidup tanpa berkahwin.
Quote Rogue98 17-3-2020 02:48 PM
Mmg tak lah dgn Hael tu. Mmg x pernah percaya pun aksi2 romantis diaorang. Kalau nak sgt lelaki lembut baik lah dgn yg sekutu mcm Dato Rizalman. U deserve so much better lah Dayang.
Quote helicornia 17-3-2020 03:09 PM
bila masa plak dayang cakap hati masih kosong? dia cuma cakap setakat ni belum ada jodoh.betul la tu selagi dia tak nikah maknanya belum ada jodoh.tapi tak bermakna hati dia kosong
Quote cikuduku 17-3-2020 03:31 PM
dah clash ek? takkan laaa
Quote RatuDunia94 17-3-2020 04:33 PM
Bosannnnnnya.. next!
Quote rjnadiah 17-3-2020 05:28 PM
so dayang tak pernah bercinta ke sebelum2 ni ?
Quote rjnadiah 17-3-2020 05:31 PM
bintangct replied at 17-3-2020 02:24 PM
iols ternampk hael aritu.. alahai kurus kering orangnya.. mcm tak sesuai dgn dyg


Dulu hael takde kurus macam tu. Skrg kurus kering. iolss dah lama perasan dyg mcm tak sesuai dgn hael. Dayang nampak matang dari umur dia
Quote cha-cha 17-3-2020 05:35 PM
Dayang ada 2 lagu baru, collabs with young talents, FT, tapi ko sebok pasal dia bercinta ke tak.  
Quote September14 17-3-2020 06:47 PM
Dulu imej beyonce skg mcm kim k lak iols tgk... apapun sheols mkin cntik lah n nmpk class...
Quote maximedia 17-3-2020 07:23 PM
She's my fav artis dalam Malaysia! jodoh kerja tuhan. you go girl!
Quote Nenasketum 17-3-2020 08:02 PM
Dayang ni so loving and classy. Harap jodoh dia dengan mamat classy dan educated & ada a good job. Eh eh, macam aku mak dia la pulak
Quote rosannazmia 17-3-2020 08:19 PM
Tajuk misleading.. Ang ni sepol..
Quote rrgal 17-3-2020 08:21 PM
Suka dgn dayang ni
Quote unguaurora 17-3-2020 08:58 PM
Karam karam karam

Lihat semua komen(29)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

13-8-2022 08:50 PM GMT+8 , Processed in 0.085810 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top