CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Penceroboh Hisap Jari Kaki Ketika Mangsa Tidur

8-1-2020 06:06 PM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 3116| Komen: 19

Description: Terkejut dibuatnya lelaki ini apabila terbangun tidur pada waktu malam dan tiba-tiba mendapati ada penceroboh sedang menghisap jari kakinya.Ngeri dan trauma dengan kejadian itu, mangsa, 20 segera memb ...
Terkejut dibuatnya lelaki ini apabila terbangun tidur pada waktu malam dan tiba-tiba mendapati ada penceroboh sedang menghisap jari kakinya. 

Ngeri dan trauma dengan kejadian itu, mangsa, 20 segera memberitahu dia tidak mempunyai sebarang wang untuk diberikan.

Namun demikian, si penceroboh menjawab dia cuma mahu menghisap jari kaki, menurut laporan polis. 

Kredit foto: Mirror/ shutterstock

Mirror juga melaporkan, mangsa sempat bergelut dengan penceroboh sebelum suspek mengugut akan mengeluarkan pistol dan memegang kemaluannya jika terus melawan. 

Mangsa bagaimanapun berjaya menolak suspek keluar rumah sebelum lelaki itu berlalu dan memecahkan cermin kereta mangsa. 


Kejadian di Bradenton, Florida itu telah menjadi kes polis, namun suspek masih belum dapat dikesan buat masa ini. 

Pihak polis turut mengambil sampel DNA dari jari kaki mangsa namun belum menemui sebarang padanan dalam pangkalan data. - CARI 
1

Bagus
3

Marah
1

Terkejut

Sedih

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (7 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • natrahn


ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote JohnnySins 8-1-2020 06:13 PM
brazzers...wakakakakakakaaka
Quote Nt-ViruS 8-1-2020 06:33 PM
tak paham la fetish kaki ni. cerita pun takde source. ntah2 reka sendiri.
Quote violetungu 8-1-2020 07:25 PM
Florida??kokosen??takkan toyol kot?
Quote Kurex 8-1-2020 07:49 PM
nasib baik isap i u jari kaki je..
Quote crazybeach 8-1-2020 08:35 PM
ok lagi lah kot daripada makhluk lain yang tetiba datang menghisap kaki kau. tapi ada ke nok makhluk jenis gitu kat florida nun
Quote orgsepang 8-1-2020 08:40 PM
Adoi, manusia jenis begitu pun ada rupanya.
Quote CiliPadiSedap 8-1-2020 09:03 PM
menurut kajian professor 70% kandungan video internet ialah porno, baki ialah youtube, movie dan lain2 lagi.

Quote nono86 9-1-2020 12:03 AM
Sakit.. Haha
Quote Melur1 9-1-2020 05:01 AM
tdi makan kari ayam sedap2 skrg rasa mcm nak luah balik lah pulok... uwek
Quote buapakperut 9-1-2020 08:06 AM
eww fetish, harap irang tu ade cagu atau jagung bior jangkit ke mulut
Quote baghal_bortuqal 9-1-2020 08:12 AM
mangsa lelaki kan.

adakah ppelaku leluhur sinaga mcm kat england tu?
Quote renko 9-1-2020 09:27 AM
gilo ke ape
Quote hawk77 9-1-2020 09:49 AM
ada teori: nak tahu saiz p*nis lelaki, tengok ibu jari kakinya.

benarkah?
Quote sekngucing 9-1-2020 09:53 AM
CiliPadiSedap replied at 8-1-2020 09:03 PM
menurut kajian professor 70% kandungan video internet ialah porno, baki ialah youtube, movie dan lai ...

salah.. 70% kandungan internet terdiri dari dark matter.. selebihnya atom
Quote chicozinn 9-1-2020 10:30 AM
toyol ke nak isap jari kaki bagai nih??
Quote CiliPadiSedap 9-1-2020 11:05 AM
sekngucing replied at 9-1-2020 09:53 AM
salah.. 70% kandungan internet terdiri dari dark matter.. selebihnya atom

Dh lama kucing xkena penampar panda kan
Quote sekngucing 9-1-2020 11:32 AM
CiliPadiSedap replied at 9-1-2020 11:05 AM
Dh lama kucing xkena penampar panda kan

aku hersn.. mana pg forumer nama dia cikpanda.. dialah forumer yg guna avatar panda sebenar
Quote nononcrux 9-1-2020 11:39 AM
salah isap ke
Quote Artemesiaa 9-1-2020 12:36 PM
Jenis mental je suka buat perangai macam tu

Lihat semua komen(19)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-10-2022 03:37 AM GMT+8 , Processed in 0.064958 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top