CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Wanita Tertelan Cincin Tunang Ketika Mimpi Dikejar Orang Jahat

17-9-2019 01:42 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 3469| Komen: 33

Description: Wanita terpaksa menjalani pembedahan selepas tertelan cincin pertunangannya ketika tidur.
Wanita terpaksa menjalani pembedahan selepas tertelan cincin pertunangannya ketika tidur.


Kredit foto: BBC/FB Jenna


BBC melaporkan, Jenna Evans, 29, berkata, dia bermimpi menaiki kereta api bersama tunangnya, Bobby untuk melarikan diri daripada sekumpulan 'orang jahat' dan terpaksa menelan cincin berkenaan daripada mereka yang cuba mencurinya.


Kredit foto: BBC/FB Jenna

Keesokan harinya, sebaik terjaga dari tidur dia menyedari cincinya sudah hilang.


Kredit foto: BBC/FB Jenna


Jenna kemudian mengejutkan Bobby yang tidur di rumahnya di California sebelum mereka bergegas ke hospital.


Loading FB Post...

Hasil pemeriksaan sinar X mendapati cincin 2.4 karat itu berada di dalam perutnya dan doktor memutuskan untuk melakukan pembedahan bagi mengeluarkan objek berkenaan. - CARI
10

Bagus
11

Marah
12

Terkejut
10

Sedih
12

Lawak
10

Bosan

Friends Rank (65 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Malaysia.Doom 17-9-2019 01:45 PM
So sweet....cute sangat
Quote Boomibulat 17-9-2019 01:49 PM
Nsb baik jenna x mimpi potong anu org jahat tu..klu x gelap ms depan bobby..
Quote haryatie 17-9-2019 02:04 PM
bahaya btulll...
mimpi pun jd kenyataan
Quote mbhcsf 17-9-2019 02:15 PM
hahahahahahahahha cool
Quote Asdan 17-9-2019 02:15 PM

cincin adat zaman dulu, sekarang buat apa pakai cincin ?
Quote nisako 17-9-2019 02:22 PM
adui mimpi           pun............smpi telan cincin
Quote Lelli 17-9-2019 02:23 PM
Haahahaha..
Iolss pn ada gak terkena mcm sheolss...egtkn alam realiti,rupanya hanya mimpi...kena kejar dgn ular,iolss lari x cukup tanah sampai bercium dgn dinding yg ber para2 tu..kesannya luka bahagian ats btg hdung...sampai skrg msh ada lg parut tu..kenangan
Quote CiliPadiSedap 17-9-2019 02:23 PM
asdan kat atas ni dia tunang pakai sepentot, orang lain pakai cincin
Quote ketambangkang 17-9-2019 02:27 PM
aku ok sket la dr dia..mimpi gi kencing kat toilet sekali rupanya terkencing betul
Quote MadameOnion 17-9-2019 02:50 PM
i terbaca pompuan tu nama Juliana Evans
Quote Fleur81 17-9-2019 03:25 PM
Kelakar pun ada baca cerita dia ni
Quote simatakucing 17-9-2019 03:27 PM
Hahahahah sabau jeler
Quote Artemesiaa 17-9-2019 03:31 PM
Mahal harga dia perlu bayar untuk dapatkan cincin tu semula
Quote ikanmasin 17-9-2019 03:37 PM
duiii dlm mimpi terbawa2 ..bgn2 rupanya betul2
ko tertelan yer..
Quote fliphair8 17-9-2019 03:48 PM
sian acik, tak memasei masuk OT....macam2
Quote Perawankota 17-9-2019 05:02 PM
Jgn dia mimpi bunuh org sudah...
Quote Cable 17-9-2019 05:05 PM
Asdan replied at 17-9-2019 06:15 AM
cincin adat zaman dulu, sekarang buat apa pakai cincin ?

ske hati diorang la..... ko tu xde bini xde spe nk ngn ko busuk x mandi berak x basuh bersih...puih
Quote whadda 17-9-2019 05:08 PM
sempat lagi nak menggoogle carik info
Quote kechikchomel 17-9-2019 05:17 PM
Iolss selalu mimpi menangis. Sekali tersedar mata n pipi dah basah

Lihat semua komen(33)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

20-5-2022 12:05 PM GMT+8 , Processed in 0.180226 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top