CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Dia Luar Biasa Di Mata Saya" - Nazim Othman Ada Kekasih Baru Ke Tu?

17-9-2019 12:43 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 10965| Komen: 57|Original author: Oleh: LilRose

Description: Eh, eh! Nazim Othman ada kekasih baru ke tu siap berposing dengan telefon bimbit berlatarbelakangkan gambar seorang wanita?
Eh, eh! Nazim Othman ada kekasih baru ke tu siap berposing dengan telefon bimbit berlatarbelakangkan gambar seorang wanita?



Dalam kemas kini terbaru Instagram aktor itu, Nazim menunjukkan dia sedang stalk IG seorang wanita. Siap puji melambung di ruangan komen. Siapakah itu?

Ramai berteka-teki mengatakan wanita dalam gambar berkenaan ialah pelakon Fatin Afeefa.


Kredit foto: IG

Kredit foto: IG

Bagaimanapun, tekaan ramai itu disanggah Nazim sehinggalah ada yang dapat menekanya dengan tepat.


Kredit foto: IG

Malah, gadis itu sendiri tampil meninggalkan komen berserta ucapan selamat hari lahir buat Nazim.



Kredit foto: IG


Kredit foto: IG

Ada apa-apa ke tu? - CARI
10

Bagus
11

Marah
10

Terkejut
11

Sedih
11

Lawak
11

Bosan

Friends Rank (64 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Themilo 17-9-2019 01:07 PM
@Kurex kah bf baru nazimah?
Quote MsKathryn 17-9-2019 01:08 PM
Edited by MsKathryn at 17-9-2019 01:40 PM

Sekali pandang mcm muka jill cousin
bang long notelo..
Quote Kurex 17-9-2019 01:11 PM
Themilo:   @Kurex  kah bf baru nazimah?


Sekalipun nazimah pikihan terakhir, belum tentu kurex nak nazimah @Themilo
Quote LadyCarefree 17-9-2019 01:19 PM
Mcam jantan si pompan tu. Nazimah kebetinaan. Mungkin sssuai mcam rizmaniah kebetinaan dgn nurid kejantanan.
Quote ALDRIN 17-9-2019 01:20 PM
Sejenis Pondan attention seeker...
Quote barfi 17-9-2019 01:20 PM
Muka rakyat marhaen sgt pompuan tu.. tapi padan la dengan nazim yg tak hensem pun
Quote indenial 17-9-2019 01:23 PM
Mcm bukan tangan dia je dlm gambar tu. Maskulin betei nooo tangan pun.
Quote Kurex 17-9-2019 01:24 PM
Coverina je ni...
Quote awanysss 17-9-2019 01:29 PM
indenial replied at 17-9-2019 01:23 PM
Mcm bukan tangan dia je dlm gambar tu. Maskulin betei nooo tangan pun.

that girl jenis yg lasak.. main motor tak silap.. pengacara kat astro..
Quote kodoksilver 17-9-2019 01:30 PM
minat pompuan ke nazimiah
Quote seulgi 17-9-2019 01:34 PM
Buat rujukan untuk drag di masa hadapan ke?
Quote mongoose_kidz 17-9-2019 01:45 PM
sudah2 la nazim...
cukup2 la hancurkn hati anak dara org.
Quote mieymiey 17-9-2019 01:50 PM
Edisi coverina walaupun sudah terang lagi bersuluh.
Quote Lelli 17-9-2019 01:51 PM
Mcm sesuai je..
Sorg lembut sorg kasar...balance
Mcm awal dgn schaa
Quote whadda 17-9-2019 01:54 PM
nampak ganas perempuan ni.. boleh ke nazim tu.. kang nangis kang
Quote sha21 17-9-2019 02:39 PM
Perempuan ni kan wartawan lokasi hlive
Quote MadameOnion 17-9-2019 03:06 PM
coverina lagikah?..kan dah pecah lobang hari tu?
Quote awexgaban7 17-9-2019 03:33 PM
Adududu.... edisi acah2 taknak kalah episode coverina ka camna ni.....
Quote laksmanabentan 17-9-2019 03:43 PM
ALDRIN replied at 17-9-2019 01:20 PM
Sejenis Pondan attention seeker...

nak buat camna uoolllss...
nak promo drama, xde drama ler pulak kan...
saja2 la buat promosi diri gitu kan....

Lihat semua komen(57)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

20-5-2022 06:05 AM GMT+8 , Processed in 0.070179 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top