CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Atikah Suhaimie Dah Ada Pengganti, Hangat Bercinta Dengan Datuk

22-7-2019 01:23 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 46238| Komen: 168|Original author: Oleh: Saiful

Description: Putus tunang dengan Awie Rafael pada 14 Mac lepas, khabarnya sekarang Atikah Suhaimie dah ada pengganti.
Putus tunang dengan Awie Rafael pada 14 Mac lepas, khabarnya sekarang Atikah Suhaimie dah ada pengganti.

Bukan calang-calang, sekarang pelakon ini sedang mengenali hati budi seorang ahli perniagaan yang dikenali sebagai Datuk Lokman Teh.





"Perkenalan kami terlalu singkat iaitu dalam tempoh beberapa bulan. Buat masa ini, kami sedang berkawan tambahan pula saya gemar mengenali ramai orang," katanya kepada Harian Metro.

Difahamkan, Datuk Lokman juga adalah anak kepada pengasas produk mandian.



Hubungan kedua-duanya mula menjadi kecoh bila Atikah selalu berkongsi foto di lokasi, tarikh dan masa yang sama di Instagram.

Katanya, Datuk itu juga ada mengikuti Atikah semasa menjalani penggambaran di luar negara.

Wah, memang betul tengah hangat bercinta nampaknya. Semoga ada jodoh ya. - CARI
1

Bagus

Marah

Terkejut
1

Sedih

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (3 people)

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote star_anisse 22-7-2019 01:33 PM
Lawa tikah nie.. harap berjodohan
Quote lilagrace 22-7-2019 01:34 PM
Lokman ni ex bf tania(cousin lofa) kan
Quote EvieWanKenobi 22-7-2019 01:37 PM
Dato bisnes apa?
Quote iza.moha 22-7-2019 01:38 PM
Ada iras sonam kapoor + fazura
Quote haryatie 22-7-2019 01:39 PM
cntik nya dia
Quote caprut 22-7-2019 01:40 PM
Dato beli ke
Quote uuulelele 22-7-2019 01:40 PM
lilagrace replied at 22-7-2019 01:34 PM
Lokman ni ex bf tania(cousin lofa) kan

Aahhh.. bru kecoh video ni mgu lepas dh kt IS diorg
Quote lasagna 22-7-2019 01:41 PM
lilagrace replied at 22-7-2019 01:34 PM
Lokman ni ex bf tania(cousin lofa) kan

ooohh ye ke...
Quote Bungaapi 22-7-2019 01:42 PM
Ni yang anak pengasas produk Zaitun tu ke?
Quote shania88 22-7-2019 01:44 PM
lilagrace replied at 22-7-2019 01:34 PM
Lokman ni ex bf tania(cousin lofa) kan

Yezzaa lama bartahun tahun gak lokman teh ni dgn taniabadrulhisham (sepupu lofa) tu..hidup pon dah mcm ala ala lakibini.. tp lokman ni mmg kayaraya lah
Quote MarryPottet 22-7-2019 01:47 PM
mebi betullah dulu ada forumer speku dia putus dgn awi sebab dah sangkut laki kaya
Quote mixed 22-7-2019 01:47 PM
merasa lah jd datin tikahsome

Quote ihtisyam1 22-7-2019 01:50 PM
Ok la mamat Ni dari awi
Quote amerald 22-7-2019 01:50 PM
patut larrrrr
Quote Boomibulat 22-7-2019 01:51 PM
Dh brape cucu datuk ni?
Quote AbukRokok 22-7-2019 01:51 PM
may the best man win
Quote ira_sindarella 22-7-2019 01:54 PM
Edited by ira_sindarella at 22-7-2019 01:55 PM

mak bapak dato tak kisah ke video ngesek gangbang tikah dulu???

tp, kalau sepupu hajah tu pun aman jer dato bercinta duluu... takat video garib macam tu takde kesan apa pun.... dato kannnn......
Quote weezerfan 22-7-2019 01:57 PM
Datuk krim mandian timbang kilo kah
Quote noodle.baby 22-7-2019 01:59 PM
Edited by noodle.baby at 22-7-2019 02:04 PM

Padan lah asyik nampak minah ni kat IG story Teh brothers ni.
Theyolls ni anak beranak founder Zaitun Industries uolls.

Lihat semua komen(168)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

21-5-2022 06:43 AM GMT+8 , Processed in 0.090081 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top