CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Isteri Tikam Kekasih Gelap Lepas Melakukan Hubungan Seks 'Tiga Serangkai'

25-3-2019 03:33 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 8395| Komen: 46

Description: Selepas melakukan hubungan seks bersama sepasang suami isteri, seorang wanita parah ditikam isteri kepada kekasih gelapnya itu.
Selepas melakukan hubungan seks bersama sepasang suami isteri, seorang wanita parah ditikam isteri kepada kekasih gelapnya itu.

Memetik mStar Online, mangsa berusia 34 tahun itu dikejarkan ke hospital kerana kehilangan banyak darah selepas ditikam di bahagian kemaluannya. Bagaimanapun, mangsa yang juga tukang cuci itu kini dilaporkan dalam keadaan stabil.



Foto: mStar Online

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Sibu, Asisten Komisioner Stanley Jonathan Ringgit mengesahkan suspek berusia 46 tahun terbabit ditahan sejurus selepas insiden tersebut.

Menurutnya, dalam kejadian jam 9 malam pada Ahad lalu, pasangan berkenaan bersetuju untuk menjemput mangsa ke rumah sewa mereka di Jalan Lajong, Sibu bagi membincangkan mengenai hubungan cinta tiga segi mereka dan suspek berjanji tidak akan melakukan apa-apa.

Sebaik tiba di rumah berkenaan, ketiga-tiga mereka berborak dalam keadaan gembira.


Difahamkan, lelaki berusia 28 tahun itu kemudian minum alkohol, manakala dua wanita berkenaan hanya minum minuman ringan sebelum mereka bersetuju untuk melakukan seks bersama.

Selepas berhubungan intim dengan isterinya, suspek berkata mahu ke tandas sebelum lelaki terbabit meneruskan hubungan seks dengan mangsa.

Sebaik kembali ke dalam bilik, suspek yang bekerja sebagai pelayan di sebuah kedai kopi datang dengan sebilah pisau, lalu menikam mangsa.

Menurut Stanley, lelaki terbabit bergegas keluar dan memberitahu adiknya yang turut menyewa di bilik lain di rumah berkenaan untuk mengejar suspek.

Difahamkan, mangsa sudah berkahwin dan memiliki empat anak, manakala suaminya bekerja di kem pembalakan di Kepulauan Solomon.

Kes disiasat mengikut Seksyen 326 Kanun Keseksaan kerana menyebabkan kecederaan dengan senjata berbahaya. - CARI
5

Bagus
1

Marah
1

Terkejut
1

Sedih
5

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (15 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote lkick2113 25-3-2019 03:13 PM
Pergh..........
Quote fushimi 25-3-2019 03:19 PM
gatal cekpit ngan gatal konek selayaknya cash
Quote dua_chzy 25-3-2019 03:23 PM
Dia tikam atas vagina or masuk dalam vagina? Ngiluuuuuuuu weeiiiiiiii
Quote shernazz 25-3-2019 03:26 PM
Pergh
Patut potong skali pelir threesome.tu..
Jilaka btoi
Quote monreyes 25-3-2019 03:28 PM
syabass.....
Quote leylapple 25-3-2019 03:34 PM
suami umo 28 tahun..

skandal umo 34 thn

bini 46 thn...

7 tahun tinggal sama kawin secara adat dan tak pernah daftar...

hmmmmmmmmmmmmmmmmm
Quote CharlesDera 25-3-2019 03:38 PM
bangsa bodolgemok.....wakakakakakakakkakakaka
Quote luvemedaa 25-3-2019 03:42 PM
Terus aku amik pembaris, ukur. Perghh ngilu.
Quote puteribaya 25-3-2019 03:43 PM
fushimi replied at 25-3-2019 03:19 PM
gatal cekpit ngan gatal konek selayaknya cash

x adil..kenapa Encik Nek tak dibobbitkan sekali,,apakah siisteri bimbang tidak akan merasai kelazatan nya kemudian harii..murung iols ngan berita ni..ngiluu
Quote myakayina 25-3-2019 03:44 PM
ngilunya baca.. gigih la nak ber threesome bagai..haa..ambik ko.. patutnya totey laki dia pun dikerat sama..
Quote fushimi 25-3-2019 03:49 PM
puteribaya replied at 25-3-2019 03:43 PM
x adil..kenapa Encik Nek tak dibobbitkan sekali,,apakah siisteri bimbang tidak akan merasai kelaza ...

sape tak sayang laki oiiiiiiiiiiiii

kalau potong laki punya sheols tak voleh gentel lol memalam

cekpit betina sundal birah takpe ditikam tikam
Quote Muntz 25-3-2019 03:49 PM
Owh. Translate threesome dlm BM jadi 'tiga serangkai' rupanya.
Quote buapakperut 25-3-2019 03:57 PM
Edited by buapakperut at 25-3-2019 07:59 AM

pandai si isteri berpura2, sekali nah rasakan tikaman ku. rasain lho. gila gila gila
Quote puteribaya 25-3-2019 04:08 PM
fushimi replied at 25-3-2019 03:49 PM
sape tak sayang laki oiiiiiiiiiiiii

kalau potong laki punya sheols tak voleh gentel lol memalam ...

kan..sapa nak masuk sekerat kan
Quote kakakau 25-3-2019 04:08 PM
ngiluu woi
Quote mixed 25-3-2019 04:10 PM
Laki gatai gf sundel dah ada laki pn mengatai cikpek selayak nya la

Bini nya pun kan ko msk penjara laki ko pg kawen dgn sundel pas cerai dgn sheol
Dah ko plk merana dlm jail
Quote disneyrecess 25-3-2019 04:10 PM
sian...... mati threesome punya pasal  
Quote juruterra 25-3-2019 04:11 PM
gilanyerrr...koserrr x de keje lain ke, teringat citer Netflix i tertengok, Me, You, Her tuhhh ...koserrr.
Quote uori 25-3-2019 04:12 PM
ngilunya bacaaaaaaaaaaa

Lihat semua komen(46)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-7-2022 07:16 PM GMT+8 , Processed in 1.604507 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top