CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Lepas Dilarikan, Kereta Mak Nyah Dilerai Lelaki Baru Dikenali Untuk Dijual

13-3-2019 06:06 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 4287| Komen: 14

Description: Seorang mak nyah terkedu apabila keretanya bukan saja dilarikan lelaki baru dikenalinya, malah turut dileraikan untuk dijual.
Seorang mak nyah terkedu apabila keretanya bukan saja dilarikan lelaki baru dikenalinya, malah turut dileraikan untuk dijual.


Gambar Hiasan


Memetik Harian Metro, kejadian berlaku di kawasan Rehat dan Rawat (R&R) Lebuhraya Luar Lingkaran Tengah (BORR), Bagan Ajam, Butterworth Selasa lalu.

Difahamkan, mak nyah berusia 49 tahun itu baru tiga hari mengenali suspek menerusi media sosial.

Pada hari kejadian, mereka keluar bersama sebelum berhenti di R&R berkenaan kerana mangsa mahu menggunakan tandas.

Sebaik keluar dari tandas, mangsa mendapati Perodua Myvi miliknya sudah hilang dipercayai dilarikan suspek bersama-sama dokumen dan kad bank di dalam kenderaan itu.

Sebaik menerima laporan berhubung kejadian, empat lelaki berusia 23 hingga 42 tahun ditahan dalam Op Lejang jam 6 petang di lokasi yang dilaporkan, kata Ketua Polis Daerah Seberang Perai Utara, Asisten Komisioner Noorzainy Mohd Noor.


Tambahnya, kesemua suspek mengaku terbabit dalam kegiatan curi kenderaan di kawasan R&R berkenaan.

Siasatan mendapati suspek mencuri kenderaan dan meleraikan komponennya untuk dijual.


Foto: Harian Metro/NSTP

Selain dua beg mengandungi jam tangan, sebuah telefon bimbit, walkie-talkie dan beberapa keping kad pelbagai jenis, polis turut merampas rangka Perodua Myvi dipercayai milik mangsa serta enjin dan nombor casis yang sudah diubahsuai.

Berdasarkan ujian saringan air kencing, kesemua suspek didapati positif dadah dan mereka direman empat hari.

Kes disiasat mengikut Seksyen 379A Kanun Keseksaan. - CARI
1

Bagus
1

Marah
4

Terkejut
6

Sedih
5

Lawak
3

Bosan

Friends Rank (20 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote batmana 13-3-2019 06:13 PM
ni msti pakai nama betul dlm fb ni
bodo punye pencuri
Quote zorrro_03 13-3-2019 07:26 PM
Pondan ni guna tandas lagi ke pompuan?  
Quote giyomi 13-3-2019 08:06 PM
kesian ko nyah...harapkan cinta suci tp terlerai ditengah jalan
Quote Sazida 13-3-2019 08:45 PM
Bila maknyah tu buat laporan? hebat betul penagih tu buat kerja leraikan komponen kereta kalau maknyah tu buat report pd hari kejadian., tp dh barai gini, boleh dpt kete bru ke?
Quote fox. 13-3-2019 09:25 PM
Dah la nyah.kau naynyi jah lagu dendam terlerai seiring dengan kereta kau pun dah terlerai
Quote farlis 14-3-2019 08:24 AM
Baru kenai dh habis kereta ko lunyai.. Takziah la ye.. Ada insurans tak???
Quote kenarikelabu 14-3-2019 09:51 AM
Pencuri kereta/moto mmg konsep cenggini. Dlm masa tak sampai stgh jam lepas dpt rembat, mmg kasik lerai.
Quote Artemesiaa 14-3-2019 11:20 AM
Percaya sangat dengan orang yang baru kenal sendiri jugak yang mendapat susah
Quote Jorja 14-3-2019 12:34 PM
Jangan main main derang ni mmg cepat
Quote umie 14-3-2019 12:37 PM
siannya ko nyah...cinta x kesampaian
Quote L211 14-3-2019 03:37 PM
dh nk masuk 50 thn nok, xpyh laa nk bcinta bagai, yg dtg tu semua bg harapan palsu.. terimalah kenyataan bila dah pondan tua ni mana dah laku..semua nk duit n harta je
Quote ikanmasin 14-3-2019 10:00 PM
fefeling nak touch up ke ..last2 kereta hancur kene lerai..
Quote samasam90 15-3-2019 04:01 PM
kesian, kereta yg lunyai.. kalau badan, acahne nok?
Quote onexox97 15-3-2019 09:49 PM
Cerdik sangat tinggal kunci

Lihat semua komen(14)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-2-2023 04:28 PM GMT+8 , Processed in 0.085739 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top