CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

Kongsi Foto Mesra Bunga Cinta Lestari Dan Reza Rahadian, Ashraf Sinclair Dilabel Dayus?

13-3-2019 03:41 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 25792| Komen: 71|Original author: Oleh: LilRose

Description: Amboi, bukan main mesra lagi Bunga Citra Lestari merangkul bahu Reza Rahadian.
Amboi, bukan main mesra lagi Bunga Citra Lestari merangkul bahu Reza Rahadian.


Kredit foto: IG BCL


Gara-gara memuat naik gambar itu di laman sosialnya bagi mempromosikan filem terbaru lakonan mereka, bintang popular di Indonesia itu menerima kritikan dan kecaman kerana dilihat seolah-olah tidak menghormati suaminya, Ashraf Sinclair.


Kredit foto: IG Ashraf Sinclair



Kredit foto: IG BCL


Dalam pada orang ramai mengecam BCL, berbeza pula dengan Ashraf yang seperti menyokong karier isterinya itu.

Di Instagramnya, Ashraf juga dilihat berkongsi foto mesra BCL dan Reza dengan kapsyen kata-kata semangat dan sokongan terhadap projek terbaru mereka itu.



Tindakan Ashraf itu juga mendapat kritikan netizen yang menyifatkannya sebagai seorang yang dayus.


Kredit foto: IG Ashraf Sinclair

Dayuskah seorang suami membenarkan isteri bergandingan bersama lelaki lain dengan mesra demi karier? - CARI
5

Bagus
7

Marah
7

Terkejut
6

Sedih
8

Lawak
8

Bosan

Friends Rank (41 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote rosasen 13-3-2019 03:47 PM
org indon pn kuat membawang ye..hihihi
Quote brown_pupil 13-3-2019 03:49 PM
iols suka dia org ni dalam habibie & ainun..

Ala.. xde nye serap nak jeles.. dia org kan urban..
Quote greantea 13-3-2019 03:55 PM
laki rilek, netizen lak y bising. kalo dia jeles, dah lama dia suruh BCL dok umah jaga anak jek
Quote zuriey 13-3-2019 04:02 PM
Dah kehidupan diorng mcm tu nk heran apa lahh ..cantik bcl ni..
Quote bbalik 13-3-2019 04:04 PM
siapa binik redza
Quote buapakperut 13-3-2019 04:08 PM
urban bebenor kaloh Hollywood
Quote fushimi 13-3-2019 04:10 PM
iols suka redza ni

paling suka tengok heols dalam critical eleven

Quote RatuDunia94 13-3-2019 04:10 PM
Sedapnya Reza Rahadian...
Quote mieymiey 13-3-2019 04:11 PM
Koserrr la si Serap tu nak jeles.
Quote huehue 13-3-2019 04:13 PM
greantea replied at 13-3-2019 03:55 PM
laki rilek, netizen lak y bising. kalo dia jeles, dah lama dia suruh BCL dok umah jaga anak jek

tahu takpe. Netizen yg terlebih risau.
Quote nisako 13-3-2019 04:19 PM
ala pe nak kisah dia org kan moden sgt...... takat peluk2 kira ok .........
Quote tagas 13-3-2019 04:28 PM
urban nye minded  

rileks la

bkn luak pon
Quote akubest 13-3-2019 04:29 PM
dalam habibie and ainun rasa derang kissing kan
time ainun nak mati tu...

asrap rilek jahhhhh

despite all that both are excellent actors... akak loike both of them
ko nak kena keji pon bior bebaloiii sbb ko belakon bagossss

ni dahla kayu seksi mengangkang pulakkk... choiiiiii
Quote 3480 13-3-2019 04:31 PM
Serap Sinclair okeh.. bkn serap moslem. Takat peluk laga pp tu apa kesahhh! Dia pon 2×5. Urban getchuu
Quote mixed 13-3-2019 04:31 PM
serap mmg relax je aman2
bcl npk kt ig suka clubing dgn geng
ada jantan ppuan sheol pun suka mengesel gak

bini kaya kot gila ke nk marah
Quote miznora 13-3-2019 04:33 PM
go bcl go bcl... eh
Quote annadonna 13-3-2019 04:34 PM
Reza Rahadian kan ummah dalam lemari. Gay dongggg.. penyuka sesama jenissss gituannnn...
So padanlah Sinclair tak jeleszzzz
Quote umbut 13-3-2019 04:35 PM
rosasen replied at 13-3-2019 03:47 PM
org indon pn kuat membawang ye..hihihi

Org putih pun sama. Lagi kaww kaw bawang dia
Quote umbut 13-3-2019 04:36 PM
Kenalah sabar. Bcl tu canti gila. Dia merajuk minta cerai camna. Kena ler balik malaysia

Lihat semua komen(71)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-2-2023 03:40 PM GMT+8 , Processed in 0.098922 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top