CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

Satu Panas Asyik Ditinggalkan Kekasih, Yang Satu Lagi Tengah Hot Pasal Sex Chat!

18-2-2019 10:05 AM| Diterbitkan: top5complete| Dilihat: 10446| Komen: 23|Original author: Oleh: top5complete

Description: Michael Ang membuat naik sekeping foto di akaun Instagramnya. Dalam foto tersebut memaparkan dua bekas hero remaja yang sedang hangat digosipkan baru-baru ini. Satu panas asyik kena ditinggalkan teman ...


Michael Ang membuat naik sekeping foto di akaun Instagramnya. Dalam foto tersebut memaparkan dua bekas hero remaja yang sedang hangat digosipkan baru-baru ini. Satu panas asyik kena ditinggalkan teman wanita, satu lagi tengah hot pasal Sex Chat!

Gambar yang dimuat naik itu sebenarnya aksi dua bekas hero remaja yang diambil ketika penggambaran drama.



"Dua bekas hero remaja akhirnya ke sawah juga pengakhirannya! @kamaladli dan @alipblastoff," tulisnya.

Tambah Michael Ang, duit syiling pun ada dua permukaan berbeza, jadi jangan percaya 100 peratus gosip yang dihidangkan kepada kita

Kenapa Michael Ang tiba-tiba emosional ni?

Mungkin dia mahu netizen tidak hanya mendengar pada sebelah pihak sahaja, tapi cubalah dengar daripada pihak Kamal Adli dan Alif Muhaimin pula.





Bukan senang sebenarnya dua hero remaja dapat bergabung dalam satu drama. - CARI


6

Bagus
8

Marah
5

Terkejut
5

Sedih
5

Lawak
3

Bosan

Friends Rank (32 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote matbad 18-2-2019 10:34 AM
Nanti si alip ni ekjes kamal plak...
Hahaha
Quote kaklong32 18-2-2019 10:55 AM
matbad replied at 18-2-2019 10:34 AM
Nanti si alip ni ekjes kamal plak...
Hahaha

tak la

dia ekjas maikel ang la hahahaa
Quote MadameOnion 18-2-2019 10:55 AM
kamal ni player..takda maknanya ditinggalkan kekasih..rmai lagi pompuan gedik tunggu turn
Quote Kurex 18-2-2019 11:07 AM
Macam gayah je alip ni
Quote grouper 18-2-2019 11:13 AM
Ni je yg mampu jadi hero kat msia ni...sedihnya. tapi klau tgk drama spore lagi teruk xde muka lain jadi hero n heroin...hahaha
Quote RatuDunia94 18-2-2019 02:21 PM
Hero plg sendu so alif tu.. sama dgn dewinplg sendu si raysha..
Quote star_anisse 18-2-2019 02:23 PM
ms alif jadi hero remaja tu takde muka yg lebih kacak ke? tgk hero2 remaja sebelum edisi 2017 semua hensem2.. sekali alif ni.. eyuwww
Quote rosannazmia 18-2-2019 02:23 PM
Alif ni yg mana ek? Xde maknanye nyonya ni nk emo... Propassss sokmo khuenzz..
Quote BoongaKertas 18-2-2019 03:21 PM
iols ada gak baca psl ss alip ni. sahih ke heols mcm tu? aduh. muka ada potensi tp mcm gs plak gayanya heols dlm ss tu
Quote makton 18-2-2019 03:36 PM
sape alipp tu? tak kenal
Quote budakmanentah 18-2-2019 04:02 PM
smpai ke sudah aku xtau sape si alip ni
Quote awexgaban7 18-2-2019 10:10 PM
budakmanentah replied at 18-2-2019 04:02 PM
smpai ke sudah aku xtau sape si alip ni

Meolz pon wondering.... mai mana mamat ni....
Quote sitisenyum 18-2-2019 11:24 PM
Kamal adli ok I kenal bekas tudung kembung
But alip ni sapa???bila muncul
Quote Orix 19-2-2019 12:09 AM
Who r yussss
Quote LadyCarefree 19-2-2019 01:14 AM
RatuDunia94 replied at 18-2-2019 02:21 PM
Hero plg sendu so alif tu.. sama dgn dewinplg sendu si raysha..

Hehehehehe mohon hntr link ni kt alipblasoh
Quote LadyCarefree 19-2-2019 01:15 AM
Meols speku ntahnye si ma ni yng cetus gosip sbb nk naikkn nama alipblasoh
Quote goss79 19-2-2019 05:36 PM
maikel ang nak try derang eaa... ish ish ish
Quote lee_sakura 21-2-2019 02:13 PM
sitisenyum replied at 18-2-2019 11:24 PM
Kamal adli ok I kenal bekas tudung kembung
But alip ni sapa???bila muncul

sama la aku pon tak kenal alip ni sapa
Quote gebugebas 22-2-2019 12:45 AM
Eh2 kamal..

Lihat semua komen(23)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-11-2022 12:24 PM GMT+8 , Processed in 0.081092 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top