CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

Setelah Didesak Netizen, Sajat Ikut Jejak Safiey Ilias #10yearschallenge Tapi Gambarnya...

17-1-2019 11:21 AM| Diterbitkan: Cari-Azza| Dilihat: 11863| Komen: 29|Original author: Oleh: Azza

Description: Sana sini semua orang sibuk mencari gambar lama semata-mata untuk ikut trending #10yearschallenge. Selebriti juga tidak ketinggalan memaparkan gambar mereka 10 tahun yang lalu, antaranya Fasha Sandha, ...



Sana sini semua orang sibuk mencari gambar lama semata-mata untuk ikut trending #10yearschallenge. Selebriti juga tidak ketinggalan memaparkan gambar mereka 10 tahun yang lalu, antaranya Fasha Sandha, Jozan, Mark Adam, Zara Zya, Nabila Huda dan lain-lain.

Namun, pastinya ramai yang tidak sabar menantikan gambar daripada Sajat dan juga Safiey Ilias memandangkan kecelaruan gender mereka. Safiey memulakan cabaran tersebut dengan meletakkan gambarnya ketika bersekolah menengah. Ini membuatkan ramai netizen mendesak Sajat pula supaya mendedahkan gambarnya satu ketika dahulu.

Akhirnya mengalah dengan cabaran tersebut, Sajat akhirnya menyiarkan gambarnya yang memenangi Pertandingan Ratu Kebaya. Bagaimanapun, netizen mengkritik gambar tersebut lalu mempersoalkan pertandingan itu. Lebih dasyat mereka menyatakan ia bukan Ratu Kebaya tetapi Ratu Pondan.


Kredit foto: IG
Kredit foto: IG

Selain netizen, pengacara dan pelakon, Sarimah Ibrahim juga menulis di Twitter bahawa beliau tidak sabar untuk melihat perbezaan karektor dua jutawan gigih itu.


Berbeza dengan Safiey yang diketahui jelas dengan jantinanya, Sajat dilihat masih bertarik tali dengan netizen. Malahan lantang mengaku dirinya adalah khunsa, jadi kecantikannya adalah semulajadi hingga dicemburui oleh ramai orang lain.
Hal ini menyebabkan netizen berang dengan sikap tidak mengaku Sajat itu, malahan tergamak berterusan menipu rakyat Malaysia. Lantaran itu, ruangan komen dipenuhi dengan kecaman netizen yang mengatakan gambar tersebut disunting, pose gambar yang diambil dari sisi tanpa menampakkan keseluruhan suasana dan lebih parah ada yang mendakwa itu adalah gambar orang lain!




Kelakar juga membaca komen-komen yang ditujukan kepada Sajat yang langsung tidak menghiraukan kecaman netizen. Nampaknya usaha netizen untuk membuatkan Sajat mengaku mengenai gendernya tidak menjadi, kerana Sajat akan berterusan dengan pendiriannya. Mungkin netizen perlu mengabaikan sahaja postnya supaya tiada lagi publisiti mengenainya. - CARI 
18

Bagus
12

Marah
10

Terkejut
13

Sedih
14

Lawak
14

Bosan

Friends Rank (81 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kakiah12 17-1-2019 11:28 AM
Hahahaha di kehidupan lain lah kalau sajat nk menayang penampilan sebelum renovate haha
Quote SissySembah 17-1-2019 11:29 AM
soo heshe nk kata 2009 pun heshe masih pondan tak siap hingga kini?
Quote laksmanabentan 17-1-2019 11:35 AM
kadang2 nampak bodoh sgt bang jat
kalau nak menipu tu biar ler cerdik siki..
ratu kebaya tapi gambar baju nampak bahu sebelah...
fesyen kebaya kebenda nya tuh.....
ada ker fesyen kebaya yg takde lengan sebelah...
Quote mizzmimi 17-1-2019 11:40 AM
Kat gambar pakai crown miss trans tu.. Tu anting2 ke mi siput?
Quote mizzmimi 17-1-2019 11:42 AM
Kebaya hape kalo kemban gitu. Ko ingat netizan bodoh ek sajjad? Tampo kang
Quote kaklong32 17-1-2019 11:53 AM
bamjat x nak kalah nak jugak menten fomfuan dulu kini dan selamanya
Quote Iris. 17-1-2019 11:54 AM
hehehehehe lantak deme lah
Quote nisako 17-1-2019 12:05 PM
adoi byk beza sungguh………….
Quote j3m4h 17-1-2019 12:08 PM
Sejat ni lg heloks drpd pudin tu...riz ulala pon ade post pic 10yrs challenge gaks...
Quote sueburn 17-1-2019 12:08 PM
Khunsa katanye..Delusional sgt
Quote Y-Nots! 17-1-2019 12:20 PM
laksmanabentan replied at 17-1-2019 11:35 AM
kadang2 nampak bodoh sgt bang jat
kalau nak menipu tu biar ler cerdik siki..
ratu kebaya tapi gam ...

ini kebaya tak cukup kain. Hahaha
Quote umbut 17-1-2019 12:30 PM
Aku respect both... berjaya dan tahan kecaman dari mulut2 puaka org malaysia yg acah diri suci murni ahli syurga
Quote fox. 17-1-2019 01:05 PM
Tak berkenan tengok bamjat ngan bamdin ni.nak tengok bamriz jah
Quote EvieWanKenobi 17-1-2019 01:15 PM
sah2 la tu bukan dia..
Quote cicicumel 17-1-2019 01:19 PM
Yg bodohnya netizen gigih duk komen. Sah2 la Sajat tu tingtong main2 je. And i stalk ig Sajat ni seronok sbb i rasa kelakar tgk telatah bodo2 dia tu.
Quote RatuDunia94 17-1-2019 01:49 PM
Amboi sarimah being shady plak kat ponen2.. bukan aritu sheols melenting ke sbb berkulit putih?
Quote LadyCarefree 17-1-2019 01:50 PM
Sajad ni sejak kebelakangn ni muka makin terserlah jantan.
Quote MadameOnion 17-1-2019 01:53 PM
Edited by MadameOnion at 17-1-2019 01:57 PM

Hahaha bamjat buat tuorial mekap..kantoi suara jantan

[twitter]https://twitter.com/FarhanRzman/status/1081889727538556928[/twitter]

Copy the Code

Quote buapakperut 17-1-2019 02:14 PM
miss kebaya nape tak pakai kebaya. yang miss pernama tahun bila? gigih up gambar ratu....

Lihat semua komen(29)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-7-2022 01:21 AM GMT+8 , Processed in 0.079550 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top