CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Kecewa Tak Dapat Anak Lelaki, Bayi Perempuannya Pula Dihumban Ke Dalam Gaung

2-11-2018 12:33 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 4508| Komen: 42|Original author: Oleh: Myra Rozi

Description: Tak puas hati dikurniakan anak lelaki, seorang bapa bertindak mencampakkan bayi perempuannya yang baru lahir ke dalam gaung.
Tak puas hati dikurniakan anak lelaki, seorang bapa bertindak mencampakkan bayi perempuannya yang baru lahir ke dalam gaung. 

Kejadian yang berlaku di Beijing China itu menyaksikan lelaki yang dikenali sebagai Li membungkus bayi tersebut di dalam beg selepas baru sahaja enam jam dilahirkan di Hospital .


Foto: Daily Mail
Daily Mail melaporkan Li 'melarikan' bayi itu sebelum memasukkannya ke dalam beg nilon dan membawanya ke hutan.

Kehilangan mangsa disedari oleh Pusat Kesihatan Magui yang kemudiannya melaporkannya kepada pihak polis.

Foto: Daily Mail
Nasib baik, nyawa bayi tersebut panjang dan ditemui selepas 12 jam di atas ranting kayu.

Anggota penyelamat dan sukarelawan yang mencari terdengar suara tangisan bayi dan menemuinya kira-kira 30 meter dari lokasi dia dicampak oleh bapanya.

Foto: Daily Mail
Li akhirnya mengaku yang dia bertindak sedemikian kerana kecewa harapan untuk memiliki anak lelaki tidak tercapai.

Bayi tesebut kini sihat dan dijaga oleh ibunya, sementara Li telah ditahan polis untuk tindakan lanjut. -CARI
9

Bagus
8

Marah
6

Terkejut
17

Sedih
6

Lawak
11

Bosan

Friends Rank (57 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote shi_jewel 2-11-2018 07:41 AM
Pakcik ni kena bunuh diri sendiri je. Tak bljr sains ke yg mana sperma dari kamu yg tentukan jantina anak?

Quote shi_jewel 2-11-2018 07:41 AM
Pakcik ni kena bunuh diri sendiri je. Tak bljr sains ke yg mana sperma dari kamu yg tentukan jantina anak?

Quote noor2 2-11-2018 07:42 AM
Tentu lelaki ni kecewa dengan mak dia yang melahirkan dia ke dunia. .....sebab mak dia seorang perempuan. .......isterinya juga perempuan. ...
Quote Aerhys 2-11-2018 08:02 AM
Penat2 isterinya mengandung dan melahirkan bayi dia senang2 campak dalam gaung? Lain kali kamu sendiri sahaja yg cuba beranak kalau ingat beranak ni semudah abc. Sepatutnya salahkan diri sendiri kerana sperma yg mensenyawakan ovum isteri tak bawa kromosom Y.
Quote jue10 2-11-2018 08:36 AM
sial btl. igt bini ko beranak tu mcm ko kencing ke
Quote Syd 2-11-2018 08:38 AM
Tak pandai buat anak, elok ko je la yg terbang ke gaung tu
Quote boboiyot 2-11-2018 08:41 AM
Patutnya dia tu campakkan kat gaung
Quote kikuri 2-11-2018 08:50 AM
pasni campak je bapak budak ni kat gaung pulak
Quote mieymiey 2-11-2018 09:07 AM
Eh bodoh, lagi bagus ko yang terjun gaung tu.
Quote honda_jazz 2-11-2018 09:33 AM
buat lah lagi..xpun kasi jer budak tu kat org..bodoh punya bapak..
Quote leylapple 2-11-2018 09:42 AM
bapak bodoh tak belajar sains..ingat jantina baby tu ditentukan oleh ibu ker?

len kali kalau ada prefered jantina, buat temujanji awal2 dgn pakar kehamilan...blh pilih2 kromosom xx or xy
Quote namr 2-11-2018 10:02 AM
Bapak bodoh ni tak p skolah agaknya..bgs kalu ko humban diri sendiri dlm gaung
Quote aurorae 2-11-2018 10:03 AM
sebab2 tak mau anak perempuan ni lah punca beberapa kenalan aku di johor, beribukan wanita cina yang dibela keluarga melayu.
Quote Bujat 2-11-2018 10:04 AM
Senang2 kau jah main lambung2 anak kau ke gaung khuenn.

Mohon heshe dimandulkan
Quote abangadek 2-11-2018 10:10 AM
sorry i ot

ada cara tak untuk hamil anak lelaki? i cuma ada 1 qouta je lagi sbb dh 2x czer lgpun i ada sakit autoimun mmg doc tak cadangkan untuk preggy lg tapi teringinnnnnn sangat nak ada anak boy sorang pun cukup la
Quote gaara_X 2-11-2018 10:15 AM
ermmmm....sikap jahiliah
Quote meklalala 2-11-2018 10:16 AM
panjang umur baby tu..harapnya si bapak tak boleh dekat dengan anak takut nanti dia akan buat perkara yang sama..
Quote chazey 2-11-2018 10:34 AM
abangadek replied at 2-11-2018 10:10 AM
sorry i ot

ada cara tak untuk hamil anak lelaki? i cuma ada 1 qouta je lagi  sbb dh 2x czer  ...

Aiol pon nak tau. Ada yang ajar tengok bulan la tarikh la.
Quote niena90 2-11-2018 10:43 AM
Ko patut kecewa dgn diri sendiri, patutnya ko yg terjun gaung tu sbb tak mampu bagi isteri ko anak lelaki. Kebodohan terlampau!

Lihat semua komen(42)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

20-5-2022 03:59 PM GMT+8 , Processed in 0.090831 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top