CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

Anak Aliff Syukri Tak Lepas Hafaz Juzuk Al-Quran, Sampai Menangis Dibuatnya

18-10-2018 10:35 AM| Diterbitkan: Sarirsa| Dilihat: 7643| Komen: 21|Original author: Oleh: Myeonir

Description: Dato' Alif Syukri dan Datin Shahida memang rajin upload cerita dan kisah kehidupan keluarga mereka di Instagram. Memang kehidupan mereka penuh dengan hiburanlah sama ada gembira, marah atau sedih.Baru ...
Datuk Seri Aliff Syukri dan Datin Seri Shahida memang rajin upload cerita dan kisah kehidupan keluarga mereka di Instagram. Memang kehidupan mereka penuh dengan hiburanlah sama ada gembira, marah atau sedih.

Baru-baru ini, DS Shahida berkongsi video di lama Instagram anak ketiga pasangan itu iaitu Ibraheem Adham ataupun panggilan mesranya Baem yang bermuram sedih sehingga tular dalam kalangan netizen.


Dalam video itu, Baem kelihatan sedih kerana tak berjaya menghafaz juzuk 1 al-Quran dan dia cemburu kerana abangnya, Ammar telah menghafaz juzuk al-Quran tersebut.

Walaupun pun pada mulanya, hanya kelihatan sedih namun dia mula menangis teresak-esak di penghujung video walaupun telah dipujuk dan diberikan kata-kata semangat oleh ibunya, Datin Shahida.

Netizen yang menyaksikan sedutan video berasa terharu dan bangga terhadap Baem yang mempunyai sifat cemburu tentang hal agama walaupun hanya berusia 6 tahun.
Kredit foto: Instagram
Hati kanak-kanak memang lembut, harapnya Baem berjaya hafaz juzuk al-Quran nanti -CARI
24

Bagus
23

Marah
26

Terkejut
19

Sedih
24

Lawak
18

Bosan

Friends Rank (134 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Mleeen82 18-10-2018 10:42 AM
terbaik la Baem ni...
Quote ikinbest 18-10-2018 10:44 AM
baem ni mmg manja skit kan.. da la comel
Quote puanbintang 18-10-2018 10:57 AM
bagusnya...alhamdulilah tumpang happy utk baem..
Quote Bumbu 18-10-2018 11:06 AM
salam kenal dr indonesia. perlu ke???
Quote akubest 18-10-2018 11:09 AM
mohon bapaknya pulak hafal 1 juz al quran

depada tekinja2 bobo dimana bobo dimana....
Quote lyza2474 18-10-2018 11:38 AM
drama sangat
Quote mrsLucky 18-10-2018 12:06 PM
Comel anak2 Dato'..
Quote guesswho09 18-10-2018 12:08 PM
Netizen suka la kan mende2 mcm gini
Quote EvieWanKenobi 18-10-2018 01:13 PM
abahnya dah baca Quran lom?
Quote minahrecon 18-10-2018 01:51 PM
kalu tgk ig dato dia ada throwback gmbr dia cm skola pondok kot..tp skng dh lupa la lkot
Quote ayjay 19-10-2018 12:21 AM
guesswho09: Netizen suka la kan mende2 mcm gini


Walau sebenarnya it isn't something good.
Quote Orix 19-10-2018 02:01 AM
ayjay replied at 19-10-2018 12:21 AM
Walau sebenarnya it isn't something good.

Kan. Setakat hafal tp x faham mende apa kejadahnya
Quote ardy 19-10-2018 07:49 AM
Yang duk perlekeh tu spesis paling aku tak faham. Oklah, dia hafal surah dari hafal lagu. Dr kita yang baca pun belum tentu lancar.
Quote kodoksilver 19-10-2018 07:55 AM
kalau benda gini, iolss suka.

dari bapaknya yg tergedik2 dgn abam sajat
Quote lazim 19-10-2018 08:00 AM
stakat berita baem ni pon nk bkk thread. baca / tengok kat ig anak beranak depa dh la. baem ni btl2 perangai alif. xberkenan lansung. anak lelaki sulung dia je aku tgk semenggah sikit xgila glam.


mohon tutup thread yg x berunsur gosip lansung. retis ke baem tu masalahnya pon
Quote ayjay 19-10-2018 11:37 AM
Orix replied at 19-10-2018 02:01 AM
Kan. Setakat hafal tp x faham mende apa kejadahnya

Tu satu.
Yang lebih penting ialah kenapa Baem tu ada rasa nak kena jadi macam abang dia dan kemudiannya rasa inferior sampai menangis?
Quote helicornia 19-10-2018 11:58 AM
anak disuruh menghafal quran..tp bapak terkinja2 dgn pondan
Quote TabletSusu 19-10-2018 12:07 PM
insta si baem tu, mmg dia yg guna ke? ke maknya yg post kat situ?
Quote inspektoremos21 19-10-2018 01:18 PM
Hafaz Al-Quran memang bagus tapi kalau dah nama nya kaum kerabat alif syukri ni iolss mcm hmmhhhh kan aje la. Tak habis2 nak humble brag. Koserr

Lihat semua komen(21)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-2-2023 01:36 AM GMT+8 , Processed in 0.103067 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top