CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Jumpa Tuala Wanita Dalam Makanan, Dapat Pampasan RM400 Ribu

5-10-2018 10:59 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 3569| Komen: 15|Original author: Oleh: Myra Rozi

Description: Seorang wanita menjumpai tuala wanita dalam makanan yang dipesan di sebuah restoran.
Seorang wanita menjumpai tuala wanita dalam makanan yang dipesan di sebuah restoran.

Kejadian yang berlaku di China itu menyaksikan mangsa sedang menikmati makanan sebelum menjumpai benda pelik yang disangka daging.


“Mula-mula saya ingatkan daging. Tapi saya sedar ada sesuatu yang lain. Saya yakin ia adalah tuala wanita walau tak dapat dilihat dengan jelas,” katanya.

Laporan Nextshark menyatakan yang kejadian itu telah dilaporkan pada pengurus restoran namun ia dikatakan cuma kertas pembalut sahaja.

Foto: Nextshark
Namun pertengkaran tercetus apabila wanita tersebut menegaskan ianya adalah tuala wanita.

Dia kemudian meminta pampasan sebanyak 1 juta yuan (RM600,000) sebagai ganti rugi.

Restoran tersebut bersetuju membayarnya sebanyak RM400,000.

Namun apa yang pelik adalah kejadian sama berulang lagi apabila wanita tersebut menjumpai tuala wanita dalam mangkuk rebusan sebuah restoran steamboat lain.

Ramai yang mengatakan wanita tersebut sengaja mencetuskan kontroversi semata-mata mahukan wang pampasan sahaja. -CARI
19

Bagus
25

Marah
31

Terkejut
20

Sedih
27

Lawak
29

Bosan

Friends Rank (151 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote eyansss 5-10-2018 03:22 AM
Namun, apa yang memeranjatkan apabila kejadian yang sama berulang lagi apabila Wanita tersebut sekali lagi menjumpai tuala wanita di dalam mangkuk rebusan di sebuah restoran rangkaian stimbot yang lain.
kak, lenkali bagi tempoh bertenang dulu kak barang 2-3 tahun...  pastu tukar la MO...  ni pakai MO yang sama...  adeh la hai...
Quote Dwdrum 5-10-2018 05:48 AM
Panty liner ?.......euwwww
Quote awaynepian 5-10-2018 06:08 AM
betul ke?? atau pelanggan mmg nak makan free..
teringat cerita os dgn salleh yaakub..movie dulu2...letak lipas kat dlm makanan sbb xde duit...tp dah licin makanan nampak lipas je..
Quote matkpop 5-10-2018 07:53 AM
eeiii gelinya
Quote Catpaw 5-10-2018 08:05 AM
pelaris ka ittew yuckhhhh
Quote batmana 5-10-2018 08:13 AM
Saje nk dajal peniaga la ni
Quote reeny 5-10-2018 09:01 AM
mcm MO pelanggan tu utk dptkan pampasan
Quote manehnya 5-10-2018 09:26 AM
aduhh,.... seb bek kt china... kalu kt malaya dah kena kecam sampai gulung tunai
Quote goss79 5-10-2018 10:37 AM
omg... yucks
Quote mieymiey 5-10-2018 10:41 AM
Mangsa yang sama pula yang jumpa pad tu eh?
Quote chicozinn 5-10-2018 11:03 AM
Mandrem tertinggal dlm pinggan kah?hehe
Quote itsmeshikin 5-10-2018 11:59 AM

Namun, apa yang memeranjatkan apabila kejadian yang sama berulang lagi apabila Wanita tersebut sekali lagi menjumpai tuala wanita di dalam mangkuk rebusan di sebuah restoran rangkaian stimbot yang lain.
Daripada apa yang telah tular, rata-rata netizen menganggap bahawa wanita tersebut sengaja mencetuskan kontroversi itu hanya kerana ingin dapatkan wang pampasan. - Nextshark

ko sajeeee kannn?

Quote Artemesiaa 5-10-2018 12:13 PM
Macam2 cara manusia lakukan untuk dapatkan wang secara mudah
Quote milanhawkin 5-10-2018 01:49 PM
duit da abis la tu....
tp yg bodohnya pakai MO yg sama.
Quote TuntungReturn 5-10-2018 02:28 PM
tpi dlm industri mmg ada konsep mcm tuala wanita. dia serap darah utk produk2 frozen

Lihat semua komen(15)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

18-8-2022 03:08 PM GMT+8 , Processed in 0.428287 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top