CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Tunai Haji Bersama Suami, Hadiah Tak Ternilai Buat Fouziah Ghous

21-9-2018 03:47 PM| Diterbitkan: Cari-Amirah| Dilihat: 4053| Komen: 13|Original author: Oleh: Amirah

Description: Siapa sangka, tanpa dirancang Fouziah Ghous dan suami tercinta, Datuk Zhafran Yusof dijemput ke tanah suci untuk menunaikan ibadah haji.
Siapa sangka, tanpa dirancang Datin Fouziah Ghous dan suami tercinta, Datuk Zhafran Yusof dijemput ke tanah suci untuk menunaikan ibadah haji.

Selama lima tahun melayari bahtera perkahwinan, kedua-duanya sangat bersyukur kerana dapat juga menunaikan rukun Islam yang ke-5.



Secara tidak langsung ibadah ini merupakan hadiah yang tidak ternilai sempena ulang tahun perkahwinan mereka yang ke-5.

Foto: IG Fouziah Ghous

Jelas kelihatan wajah gembira pasangan ini yang dijemput ke Tanah Suci Mekah. Moga hubungan mereka juga semakin utuh dalam mendekatkan diri pada Tuhan.

Sampai juga seru untuk tunaikan haji dalam usia yang muda. Moga Fouziah dan suami dipermudahkan segala urusan dalam kehidupan. - CARI
34

Bagus
27

Marah
42

Terkejut
32

Sedih
29

Lawak
27

Bosan

Friends Rank (191 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote K_Lily 21-9-2018 04:12 PM
Alhamdulillah.....
Quote gummiebear 21-9-2018 04:20 PM
Alhamdulillah.. tumpang seronok muda2 dah tunai haji
Quote Nenasketum 21-9-2018 04:43 PM
Geli lah nak berdato' beli ni. Dalam pada tu aku doakan dapat yang mabrur
Quote vimash 21-9-2018 10:50 PM
untong.. rezeki... diorg pun x poyo...
Quote kacang^soya 21-9-2018 11:43 PM
panggilan Allah tu...pergi haji...alhamdulillah..no wonder sheols suruh doakan agar sheols istiqomah berhijab..
Quote miss_sepet 22-9-2018 09:47 AM
Good for her
Quote rainbowrainz 22-9-2018 10:03 AM
Alhamdulillah
Quote umbut 22-9-2018 10:46 AM
Untungler dpt laki kaya.. kalau pilih iqram.. hancusss
Quote cassriena 22-9-2018 10:49 AM
Alhamdulillah dapat jemputan Allah... untung dpt pegi muda2 badan pun kuat, tenaga byk
Quote helicornia 22-9-2018 11:19 AM
ada duit bole je beli pakej haji yang mahal tu.. memang muda2 pun bole pegi sediakan je la ongkosnye
Quote moonbug 22-9-2018 03:01 PM
Lawa Hajah Fouziah
Quote Nana_Man 23-9-2018 07:22 AM
lucky girl....bagus jgk ade duit cepat2 buat yg wajib.
Quote Didi_dido 23-9-2018 11:17 AM
Aku tgk laki dia teringat piz midon.

Lihat semua komen(13)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-2-2023 01:30 AM GMT+8 , Processed in 0.110021 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top