CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Sembelih Anak Untuk Dijadikan Korban Ramadan

11-6-2018 01:37 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 2335| Komen: 10

Description: Seorang lelaki ditahan di daerah Jodhpur, India pada Sabtu selepas didakwa menyembelih anak perempuannya sebagai korban sempena Ramadan.
Seorang lelaki ditahan di daerah Jodhpur, India pada Sabtu selepas didakwa menyembelih anak perempuannya sebagai korban sempena Ramadan.


Foto: Mail Online

Memetik Times of India, mayat kanak-kanak malang berusia empat tahun itu ditemui dalam keadaan berlumuran darah pada awal pagi Jumaat.

Menurut jurucakap polis, ketika disoal siasat Nawab Ali Qureshi, 26, mengaku menyembelih anaknya, Rizwana untuk dijadikan korban.

Difahamkan, sehari sebelum kejadian suspek sempat membawa anaknya ke pasar membeli pelbagai barangan dan memberitahu mangsa bahawa dia terlalu menyayanginya.


Foto: Times of India

"Ketika ahli keluarga lain sedang nyenyak tidur, suspek membawa kanak-kanak itu ke sebuah bilk di tingkat bawah sambil membacakan 'ayat suci' sebelum menyembelih mangsa dan kembali ke tempat tidurnya.

"Dalam jam 5 pagi, isteri suspek terjaga dan mendapati Rizwana hilang. Dia kemudian mencarinya di seluruh rumah dan menemui anaknya terbaring di bilik tingkat bawah.

"Mangsa dikejarkan ke hospital tetapi doktor mengesahkannya sudah meninggal dunia," kata Rajan Dushyant.

Tambahnya, suspek yang menjalankan perniagaan daging pada mulanya cuba meyakinkan keluarganya bahawa Rizwana mungkin dibunuh seekor kucing.

"Isteri suspek, bagaimanapun tidak mempercayainya dan membuat laporan polis," jelasnya.

Sementara itu, pada hari sama (Jumaat) di Rhondda, Selatan Wales, wanita berusia 37 tahun ditahan selepas didakwa membakar anaknya. 



Foto: Express.co.uk

Express.co.uk melaporkan, jirannya yang menyaksikan kejadian mendakwa Carly Ann Harris membakar anaknya, Amelia-Brooke Harris, 3, dengan harapan ia dapat menyedarkan kanak-kanak perempuan itu selepas ditemui lemas dalam tab mandi. - CARI
7

Bagus
7

Marah
4

Terkejut
10

Sedih
9

Lawak
9

Bosan

Friends Rank (46 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote zaraaqilah 11-6-2018 01:51 PM
allahu....apa ler nak jadi..ramai nau org giler kat dunia nih...
Quote haryatie 11-6-2018 01:59 PM
gilerrrr nyaa
Quote Aliaskotonggo 11-6-2018 02:11 PM
bodohnya punya keling, patutnya buatlah masa Raya Haji/korban.
Quote airmineral 11-6-2018 02:11 PM
Psikooooo. Ngeri minta jauh la kita dari benda2 camni
Quote kemaruk 11-6-2018 02:14 PM
2-3 ribu tahun lepas boleh la orang percaya ko dengar suara tuhan bagai
Quote jofizo 11-6-2018 02:15 PM
woooo.....ingat nk jadi nabi Ibrahim ka
Quote chicozinn 11-6-2018 02:26 PM
ni da tertekan dengan hidup la tu..tetiba meollss teringat orang bunuh diri kat masjidilharam tu..nauzubillah..
Quote Afifi82 11-6-2018 03:07 PM
Sembelih plak si bangang ni.Pas tu cincang2 badan dia campak ke dlm jamban !
Quote giyomi 11-6-2018 06:47 PM
apalah manusia sekarang ni.
Quote melnanzz 11-6-2018 06:56 PM
Kejinya Nawab ni... memang bodoh piang bab agama Islam... Ni Raya Aidilfitri, bukan Raya Aidiladha (Raya Korban). Lepas tu bunuh anak sendiri. Dia ingat Allah nak gantikan anak dia dengan seekor kibas ala2 Nabi Ibrahim? Memang tak lah... mati sia2 je budak comel tu... semoga rohnya terbang ke syurga.

Lihat semua komen(10)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-7-2022 02:26 AM GMT+8 , Processed in 0.076377 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top