CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Wanita Terbeliak Mata, Nak Tercabut Jantung Ingat Syed Saddiq Akad Nikah

8-6-2018 11:45 AM| Diterbitkan: Cari-Nurulain| Dilihat: 8335| Komen: 26|Original author: Oleh: Ain

Description: Nampaknya, nama YB Syed Saddiq (SS) masih lagi disebut-sebut ramai terutama di kalangan kaum Hawa. Ada sahaja yang dibuatnya mencairkan hati mereka.
Nampaknya, nama YB Syed Saddiq (SS) masih lagi disebut-sebut ramai terutama di kalangan kaum Hawa. Ada sahaja yang dibuatnya mencairkan hati mereka.

Dan kemuncaknya semalam, Ahli Parlimen Muar itu sekali lagi menjadi topik hangat apabila segak berbaju Melayu putih lengkap dengan songkok hingga ada netizen menyangka dia sedang bersedia untuk akad nikah.




Foto: Remaja


Terkejut, ingat nak menikah tadi




Macam orang nak bernikah ke? Sebenarnya, Ketua Pemuda Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) itu menghadiri program World #QuranHour (WQH) 2018 di Masjid Sultan Haji Ahmad Shah, Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM).



Pun begitu, tidak dinafikan penampilan SS di program itu persis orang nak bernikah saja gayanya. Manalah wanita di luar sana tidak cair.

Jika dilihat, ruangan komen Instagram SS dipenuhi dengan komen wanita yang rata-rata terbeliak mata kerana menyangka lelaki idaman mereka sudah bernikah.


Hampir patah hati


"Berdebar, rasa macam nak terkeluar jantung,"
komen netizen.




Ramai juga yang tidak menyukai segelintir sikap wanita yang terlalu obses dengan SS hingga menunnjukkan kegedikan terlampau di laman sosial.


Kecewa awek-awek Malaysia


"Tolonglah SS nikah cepat supaya aku boleh move on.

"Teringin nak tengok semua perempuan patah hati bila YB akad nikah,"
ujar netizen.


Foto: IG Remaja/IG Syed Saddiq

Eh, melampaunyalah golongan 'pecah ovari' ni. Agaknya kalau SS akad nikah betul-betul nanti, habis meroyan awek Malaysia. - CARI
9

Bagus
8

Marah
11

Terkejut
5

Sedih
32

Lawak
11

Bosan

Friends Rank (76 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote haryatie 8-6-2018 11:58 AM
klau org ada rupa mcam2  bunyi la yerrr..
Quote aciik 8-6-2018 12:00 PM
banyokkkk puki ngenyammm
Quote siputsedut 8-6-2018 12:02 PM
Gelenyar mcm supik rok rak la sorang2
Quote RatuDunia94 8-6-2018 12:23 PM
Hensem tp x merembeskan ponn..
Quote mrizumi 8-6-2018 12:29 PM
Over tul masing2..
Quote kikuri 8-6-2018 12:36 PM
overnya dekkk.... sesilap syed saddiq tak pandang pun chuols... tayah nak tekeluar jantung sangatlah
Quote beeeee 8-6-2018 12:41 PM
overrated noh tajuk ko dekkk
Quote Artemesiaa 8-6-2018 12:53 PM
Aduyai itu pun boleh jadi isu.  Kalau berbaju warna putih je terus dah anggap nak menikah apa ler, apa pun stokin tetap Superman
Quote fly_in_d_sky 8-6-2018 12:56 PM
handsome sangat ke? biasa jer
Quote mieymiey 8-6-2018 01:07 PM
Malu pula iols baca komen BBNU
Quote besarkecik 8-6-2018 03:59 PM
Hensem pulak sadik ni..
Quote besarkecik 8-6-2018 03:59 PM
Hensem pulak sadik ni..
Quote MeghanK 8-6-2018 04:00 PM
birah nya sesekor
Quote MeghanK 8-6-2018 04:01 PM
motip la wartawan porem duk kutip komen kat socmed buat bahan berita..senang gila keje korang
Quote MayaDelaRosa 8-6-2018 04:32 PM
Stocking superman tu win!!{:laugh
Quote munchkin 8-6-2018 05:22 PM
Meluat tol geng pecah gegar ovari ni.
Quote Afifi82 9-6-2018 11:58 AM
JIjiknya baca komen sekoq2. Yuks..
Quote ~boolean 9-6-2018 07:58 PM
Satu lagi tred bbnu
Quote syidasaleh 10-6-2018 01:05 AM
Norman pun join.sesuci lebaran memasing

Lihat semua komen(26)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

17-8-2022 05:53 PM GMT+8 , Processed in 6.753354 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top