CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

"Masa Najib Diserang, Pemuda Macam Pu*#&$k!" - Betul Ke Zahid Hamidi Maki Pemuda UMNO?

16-5-2018 01:01 PM| Diterbitkan: Cari-Nurulain| Dilihat: 8890| Komen: 17|Original author: Oleh: Ain

Description: Di ambang Ramadan ini, makin kerap berlaku edisi fitnah-memfitnah terutama selepas pembentukan kerajaan baharu Pakatan Harapan (PH).


Di ambang Ramadan ini, makin kerap berlaku edisi fitnah-memfitnah terutama selepas pembentukan kerajaan baharu Pakatan Harapan (PH).

Terbaru, kecoh di media sosial dengan penyebaran rakaman suara tanpa gambar bekas Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi yang kononnya memarahi Pemuda UMNO.


Loading FB Post...


Selain dikongsikan menerusi sebuah Facebook, video berdurasi 23 saat itu turut dimuat naik ke laman Youtube.

Dipercayai, Zahid menerusi rakaman itu meluahkan kemarahannya terhadap Pemuda UMNO kerana tidak mempertahankan bekas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak ketika diserang sebelum ini.

"Masa Najib kena serang, Pemuda macam tikus!" marah Zahid yang juga melemparkan kata-kata makian.

Bagaimanapun, kesahihan video itu masih samar-samar dan pembaca dinasihatkan supaya tidak mempercayainya seratus peratus.

Rata-rata netizen sudah menjangkakan perkara seperti ini akan berlaku kerana sudah menjadi adat dalam dunia berpolitik di mana pelbagai pihak sanggup berbuat apa sahaja untuk memfitnah antara satu sama lain demi kepentingan sendiri.


Kau nak ke kejar Zahid Hamidi di Padang Mahsyar?


"Bukan dia ni, idgham dia bunyi lain.

"Suara boleh dialih. Boleh percaya kalau video tu tayang mulut dia terbuka, lidah dia bercakap dan suara dia keluar,"
komen netizen.






Fitnah nak memecahbelahkan UMNO


Foto: FB

Esok, semua umat Islam akan menjalani ibadah berpuasa. Sudah-sudahlah tu menggali dan menyebar fitnah, ya. - CARI
5

Bagus
6

Marah
6

Terkejut
4

Sedih
2

Lawak
7

Bosan

Friends Rank (30 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote grizz 16-5-2018 01:06 PM
ala klu btol sore die pon..mmg btol kn pemuda cm tikus..
Quote LostStar 16-5-2018 01:34 PM
aah..ada kawan aku lepas pru.. tros delete semua gambar berkaitan umno dlm ig.. kejuk kawe nengok.. aku bukan kesah pon kawan parti apa.. tp serius la, majority kawan aku yg pemuda pemudi semua delete pic dorg.. apa yg takot pon xtaw... bukan keje gomen pon.. aneh2..
Quote prettyuglybabe 16-5-2018 01:49 PM
kalau betul suara dia, selayaknya la kena maki..
bila dah kalah ko humban ketua ko sorang jadi cercaan..
Quote umbut 16-5-2018 02:03 PM
Betul punya marah haaaaaa
Quote gummygummy 16-5-2018 02:13 PM
ak ada baca, najib kata bila umno kembali berkuasa dia akan kembali. masa umno down ni? pe cer
Quote tengku_anggun00 16-5-2018 02:31 PM
elok laaa sngt...ramai geng2 umno perangai samseng...
Quote Artemesiaa 16-5-2018 03:28 PM
Ayat Sudin gak paling win
Quote manehnya 16-5-2018 03:29 PM
pa pe jelah... marah naw tu sampai nk tersemboq ayaq liuq
Quote cik-jaja 16-5-2018 05:41 PM
tengok, dengar, boleh..tp jangan percaya bulat2 selagi tak pasti...
Quote cairel_azlie 16-5-2018 05:41 PM
Delete lahhh nnti kena troll dgn puak2 suci PH...kena halau dari Malaysia nnti...so nak ikut arus dan trend follow jer laa...
Quote Joannalee 17-5-2018 12:14 AM
Pemuda umno Xde baaaaalllllllsssssss
Quote DARSITA 17-5-2018 01:34 AM

Zahid eloklah step down. Aii tak sabar nak tengok "perang saudara" dlm UMNO.

KJ vs Hishamuddin.



Quote supernaturalee 17-5-2018 07:46 AM
yg mn satu perkataan yg die maki tu
tikus atau mcm tajuk cari tu


jgn jd nasik tambah plk

Quote pokaibanktokyo 17-5-2018 09:54 AM
Kalau betul itu zahid dungu ini kes paku dulang paku serpih la
Quote Orix 17-5-2018 09:55 AM
Ai senyum sinis jah
Quote pokaibanktokyo 17-5-2018 11:36 AM
DARSITA replied at 17-5-2018 01:34 AM
Zahid eloklah step down. Aii tak sabar nak tengok "perang saudara" dlm UMNO.

KJ vs Hishamuddin. ...

Dua dua pondan. Perang saudara pondan
Quote LembingDayanti 27-6-2018 02:41 PM
memang KJ tak penah buat keje pun. walaupun aku tak minat zahid ni tapi aku asyik nampak berita dia je yg naik sana sini jengok rakyat. kj pegi mana? belakon! hahahah

Lihat semua komen(17)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

11-8-2022 12:40 PM GMT+8 , Processed in 0.072356 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top