CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

"Saya Tak Jumpa Anwar, Tengah Solat Hajat Masa Itu,"-Zahid Hamidi

15-5-2018 10:35 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 10571| Komen: 86

Description: Pemangku Presiden Umno, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi menafikan dakwaan kononnya beliau ada pergi menemui Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Pemangku Presiden Umno, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi menafikan dakwaan kononnya beliau ada pergi menemui Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Sinar Online melaporkan, Ahli Parlimen Bagan Datuk itu menganggap tuduhan tersebut tidak berasas kerana ketika itu beliau tidak pergi ke mana-mana dan hanya berada di rumah.

"Waktu seperti didakwa itu, saya sedang bersolat hajat di rumah, ertinya orang yang mendakwa saya itu mesti berada di kiri dan kanan saya sehingga mengetahui bahawa saya berada di sesuatu tempat."

Foto: mStar Online
Sebelum ini tular sebuah laporan yang mendakwa Zahid pergi menemui bekas mentornya, Anwar di  Pusat Rehabilitasi Cheras.

Kononnya pertemuan itu bagi membincangkan penyertaan Zahid ke dalam Pakatan Harapan.

Zahid turut menyatakan, Majlis Tertinggi Umno memberi mandat kepadanya jika berlaku sebarang perundingan bagi pihak BN-Umno dan rundingan itu harus dibuat secara end bloc.

"Kita akan menggunakan segala kekuatan Umno dan BN dalam mengadakan rundingan dengan siapa sahaja termasuk sebagai pembangkang. -CARI
12

Bagus
7

Marah
17

Terkejut
6

Sedih
12

Lawak
9

Bosan

Friends Rank (63 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote onexox97 14-5-2018 11:14 PM
wow nak masuk ph ke pulak
takyah la perkasakan aje umno tu
Quote Decaffeinated 14-5-2018 11:16 PM
maknanya berminatlah nak berunding?...

nauzubillah sangat....

Quote zorrro_03 14-5-2018 11:22 PM
Nampak nya makin banyak taik meleset dan menempel pada baju baru ini.  Jika ia tidak dibendung?  Jahanam lagi pah admin ini.
Quote sidewinder 14-5-2018 11:24 PM
kalu ikut sejarah dulu.....si zahid budak surahan anwar dulu masa dia jadi ketua pemuda umno.....tp zahid ni cerdik gak pandai menyelinap kat mana2 tpt yg dia rasa selamat
Quote FOTHER-MUCKER 14-5-2018 11:24 PM
Berharap PH jangan terima lah muka muka seperti ni masuk PH, takut nanti ianya akan merosakan oerjuangan PH itu sendiri.
Quote FOTHER-MUCKER 14-5-2018 11:26 PM
Ini semua gila kuasa dan pangkat sebab itu dia orang lompat sana sini.

Berharap Dr mahadir tapis betul betul siapa yang boleh di terima ataupun tidak untuk lompat party PH.
Quote Pixie902 14-5-2018 11:33 PM
DS ZH nampak dah hilang taring sejak jadi TPM lagi...sekarang? even worse...nampak tak mampu to be at the helm of umno...apatah lagi bn...
Quote Pixie902 14-5-2018 11:36 PM
Solat hajat nak tumbangkan kerajaan PH ke?
Quote namr 14-5-2018 11:38 PM
Perlu ke cite hang solat hajat..ceh
Quote MarryPottet 14-5-2018 11:43 PM
dia buat solat hajat nak jumpa DSAI kot? pastu berkat karomah pornogoro & tanpa beliau sedar, rohnya telah diterbangkan untuk berada disamping DSAI
Quote CiliPadiSedap 14-5-2018 11:55 PM
zahid anwar satu tag team, anwar and zahid orang abim, masa anwar jatuh zahid  back up dia.

bagi kaka ni block mahathir vs block anwar. masing2 ada pencaturan politik.
Quote salmon-suki 15-5-2018 01:04 AM
Amboihhhh..alim warak zuhud betul..solat hajat di rumah..alhamdulillah..tp stay jelaa bwh..your reign dah x relevant pun..kekeke~
Quote nitrotech 15-5-2018 01:54 AM
duduk diam2 dekat situu.xpon g balik indon sanaaa.ko tunggu time ko plak lepasni wahai komedi
Quote famri7 15-5-2018 02:11 AM
Shalat hajjat supaya elohim postpon waktu kena jail ke sis?
Quote DARSITA 15-5-2018 02:23 AM
Pixie902 replied at 14-5-2018 07:33 AM
DS ZH nampak dah hilang taring sejak jadi TPM lagi...sekarang? even worse...nampak tak mampu to be a ...



Orang orang muda UMNO sendiri hendak dia turun. Dia orang nak naikkan Hishamuddin. Kalau kena turun dari tahta presiden UMNO jadi pariah lah Zahid.

Sesuailah dulu sombong bongkak segala kan?


Quote pyropura 15-5-2018 02:34 AM
sidewinder replied at 14-5-2018 11:24 PM
kalu ikut sejarah dulu.....si zahid budak surahan anwar dulu masa dia jadi ketua pemuda umno.....tp  ...

Jahid Komidi ni memang orang Nuart pon
Quote pyropura 15-5-2018 02:38 AM
Komen Sang Kelembai, cucu Gafar Baba
[Youtube]cTUV9M7pE60[/youtube]

https://youtu.be/cTUV9M7pE60
Quote tumpanglalu74 15-5-2018 03:02 AM
nitrotech replied at 15-5-2018 01:54 AM
duduk diam2 dekat situu.xpon g balik indon sanaaa.ko tunggu time ko plak lepasni wahai komedi

Aku sekadar nak tau ape rase bini tua menantu dia tu yang gigeh pujok laki sendiri pegi kawen dengan anak Wak Jahit nih..
Quote pyropura 15-5-2018 03:06 AM
nitrotech replied at 15-5-2018 01:54 AM
duduk diam2 dekat situu.xpon g balik indon sanaaa.ko tunggu time ko plak lepasni wahai komedi

Ntahnya, balik indon dapat jadi Walikota Pornorogol

Lihat semua komen(86)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

14-8-2022 05:07 AM GMT+8 , Processed in 0.080686 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top