CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Najib Letak Jawatan Serta Merta

12-5-2018 04:06 PM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 1098| Komen: 12

Description: Terbaru, Datuk Seri Najib Razak mengumumkan peletakan jawatan presiden Umno serta merta."Memandangkan Umno dan BN telah mengalami kekalahan yang amat berat, maka saya sebagai presiden Umno dan penge ...
Terbaru, Datuk Seri Najib Razak mengumumkan peletakan jawatan presiden Umno serta merta.

Foto Carian internet



"Memandangkan Umno dan BN telah mengalami kekalahan yang amat berat, maka saya sebagai presiden Umno dan pengerusi Barisan Nasional (BN) mengambil keputusan untuk meletakkkan jawatan serta-merta.

"Ini kerana mengikut prinsipnya sesiapa yang menjadi ketua sesebuah parti, apabila parti itu gagal dalam pilihan raya tanggungjawab moral perlu diterima sepenuhnya oleh orang yang berkenaan," katanya pada sidang media kira-kira jam 3 petang, petik Mstar Online. - CARI 
23

Bagus
25

Marah
8

Terkejut
14

Sedih
28

Lawak
25

Bosan

Friends Rank (123 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini

Komen Terbaru

Quote Awang Ganu 13-5-2018 11:22 PM
najib ooh najib..
Quote moonbug 13-5-2018 12:31 PM
Selamat berehat dan bermuhasabah diri. Terima kasih byk-byk for UTC. Paling aku suka hehe
Quote moonbug 13-5-2018 12:30 PM
Selamat berehat dan bermuhasabah diri. Terima kasih byk-byk for UTC. Paling aku suka hehe
Quote sehirkedi 13-5-2018 12:15 AM
Jasamu tetap dikenang Datuk Seri Najib.. Selamat beriadah bersama keluarga.
Quote Konahhh 12-5-2018 11:03 PM
Selamat berehat DS Najib! We never know what the future hold for us, so until then.
Quote PongKang 12-5-2018 10:37 PM
wah berita yg ditunggu
Quote PongKang 12-5-2018 10:36 PM
wah berita yg ditunggu
Quote imransulaiman 12-5-2018 09:28 PM
Prinsip apa macam tu??? {:shy
Quote BoongaKertas 12-5-2018 08:04 PM
DS, mohon DS pertimbangkan utk bercuti dlm negara jer dah laa. Sabah byk pulau lawo DS. Sila pertimbangkan cdgn ni.{:good
Quote tipuware 12-5-2018 06:45 PM
Kang kalau bt before election,org kata nakhoda tinggalkan kapal yg nak karam.
Quote tipuware 12-5-2018 06:26 PM
Kang kalau bt before election,org kata nakhoda tinggalkan kapal yg nak karam.
Quote Kakaknanako 12-5-2018 04:19 PM
Kenapa tak buat dari dulu ceeeeqqqqq.... {:dot

Lihat semua komen(12)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

11-8-2022 06:38 AM GMT+8 , Processed in 0.052703 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top