CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Diva AA Mengamuk Di Tempat Undi? Netizen Mahu Pilih Dia Jadi Perdana Menteri...

9-5-2018 05:28 PM| Diterbitkan: Cari-Amiey| Dilihat: 4982| Komen: 15|Original author: Oleh: Amiey

Description: Kehangatan sempena Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14) hampir sampai kemuncaknya dan tampuk pemerintahan bagi penggal yang baru juga akan diketahui pada malam ini.
Kehangatan sempena Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14) hampir sampai kemuncaknya dan tampuk pemerintahan bagi penggal yang baru juga akan diketahui pada malam ini.

Dalam pada keghairahan rakyat Malaysia keluar mengundi banyak juga cerita yang kurang enak timbul sepanjang proses pengundian yang masih lagi berlangsung sehingga pukul 5 petang ini. 


Antaranya ialah calon bebas, Azwan Ali atau lebih mesra dengan gelaran Diva AA yang dikhabarkan marah kerana kotak tempat membuang undi telah disalah tanda. 

Diva AA yang turut bertanding bagi kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Antarabangsa itu lantang menyuarakan betapa dia kecewa dengan kesilapan yang dilakukan oleh pihak SPR tersebut. 


"Saya perasan ada sesuatu yang tidak kena dengan kedua-dua kotak yang disediakan"


Memetik video daripada laman facebook Cara Kita tersebut, Diva AA turut mengambil kesempatan untuk menegur SPR dan meminta mereka untuk lebih serius dengan tanggungjawab masing-masing kerana undi yang diberikan adalah 'nyawa' rakyat. 

Video tersebut mendapat perhatian ramai yang rata-rata bersetuju dan memuji tindakan berani Diva AA dalam mempertahankan hak rakyat yang mengundi.

Foto: Fb Cara Kita

Kita perlukan seseorang yang lantang seperti Diva AA
Foto: Fb Cara Kita

Sesuai jadi Perdana Menteri boleh lawan Ahmad Maslan di parlimen
Foto : Ig Hangat Malaysia
Foto: Fb Cara Kita
Apa pun sama-samalah kita nantikan keputusan pilihan raya pada malam ini dan berharap tampuk pimpinan yang terbaru dapat membela nasib rakyat ke arah yang lebih baik lagi.-CARI
9

Bagus
8

Marah
11

Terkejut
1

Sedih
2

Lawak
15

Bosan

Friends Rank (46 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote alinone78 9-5-2018 06:27 PM
moga Azwan Ali bediri teguh belakang abang nya
Quote Nt-ViruS 9-5-2018 06:50 PM
hope Diva AA wins just for the lulz
Quote besarkecik 9-5-2018 08:58 PM
Bila kau jilat ludah kau balik
Quote kukukatablog 9-5-2018 10:43 PM
dia bertanding untuk DUN kan?
Quote leftrani_kel 9-5-2018 10:54 PM
Bagus diva AA..
Quote prettyuglybabe 10-5-2018 12:35 AM
diva AA dapat jugak 90 votes okeh
Quote mamasaffiya 10-5-2018 01:59 AM
prettyuglybabe replied at 10-5-2018 12:35 AM
diva AA dapat jugak 90 votes okeh

Kan ... Ada jugak undian dia
Quote munchkin 10-5-2018 03:35 AM
Betullah dia kata pasal kotak tu. Najib pun salah kotak juga. Tapi katanya ok undi masih dikira seperti biasa tidak ditolak
Quote grizz 10-5-2018 04:13 AM
Ala nape diva aa kalah..ahmad maslan menang lak tu..sape la bebal sokong die..
Quote beeeee 10-5-2018 08:48 AM
Bagus kalini iolls sokong jek DIVA AA dia cakap benda betul kan....
Quote hudalarva 10-5-2018 02:07 PM
I dah cakap dulu... AA ni ada karismanya yg tersendiri... cuma kena kurangkan aktiviti muncung bibir tu... Pakai baju yg maskulin sikit... full set suit ke mesti hensem gila kalah sadik
Quote sharlenetexas 10-5-2018 02:10 PM
Harap jadi senator mewakili artis nampak lebih berilmu. Bukannya jadi retis sbb nk jual pussy.
Quote moonbug 10-5-2018 02:52 PM
Harap SPR improve la lepas ni. Lebih efficient and transparent
Quote BebeQ 10-5-2018 07:55 PM
Betul la apa yang dikata dan tindakan diva AA.

Aku mengundi di Senawang. Waktu petang.

Masa nak masukkan kertas undi di dalam kotak, aku pelik tengok kenapa yang awal2 mengundi bawah-bawah tu lain warna dan atas lain warna.

Aku tak masukkan kertas aku dan aku tunggu dia explain sebab aku tak nak undi aku kira rosak.

So ejen kata yang mula2 tu silap.

Aku tertanya, yang awal silap tu kira undi rosak ke tak? Kalau rosak, rugi tau..ada dalam 10 or lebih  juga tu.
Quote Si_diam 10-5-2018 07:59 PM
Mamat ni memey lawak anat le eeeee

Lihat semua komen(15)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-7-2022 12:20 PM GMT+8 , Processed in 0.085717 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top