CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Seksi Itu Adalah Saya,”-Tasha Shilla Tak Kisah Dilabel Simbol Seks

7-5-2018 03:19 PM| Diterbitkan: Cari-Amirah| Dilihat: 8558| Komen: 36|Original author: Oleh: Amirah

Description: Tasha Shilla sudah tidak ambil peduli dengan kata-kata negatif masyarakat tentang pakaiannya yang menjolok mata.
Tasha Shilla sudah tidak ambil peduli dengan kata-kata negatif masyarakat tentang pakaiannya yang menjolok mata.

Pelakon yang dilabel sebagai simbol seks ini tidak mampu menghalang orang untuk tidak bercakap buruk tentang dirinya.

Foto: IG Tasha Shilla
"Mulut orang saya tak boleh nak tutup daripada bercakap perkara buruk tentang saya dan saya perlu terima akan situasi itu.

"Bukan semua orang sukakan saya... Apa yang boleh saya lakukan adalah tidak hiraukan apa juga yang orang hendak kata dan lebih baik saya fokus kepada matlamat saya dalam bidang seni.

"Perkara remeh-temeh seperti ini tidak lagi menarik perhatian saya kerana ada perkara lebih penting untuk saya fikir," katanya pada Mstar Online.


Foto: IG Tasha Shilla
Dia juga mengakui penampilan seksi itu adalah personaliti dirinya sendiri namun dia masih tahu untuk mengikut tema jika menghadiri apa-apa majlis.

"Saya masih lagi berpakaian seksi... saya tetap diri saya dan kalau saya hendak pakai skirt, saya akan pakai.

"Namun tidaklah sampai tak kena tempat hendak seksi dan apa yang saya gayakan ikut kesesuaian dan 'mood'," katanya.

Foto: IG Tasha Shilla
Berkongsi tentang perkembangan barunya, dia akan muncul dalam drama Air Mata Syurga arahan Raja Ahmad Alauddin. Dia memegang watak berat sehingga perlu memasuki kelas lakonan bersama Fatimah Abu Bakar untuk menghayati watak tersebut.

Foto: IG Tasha Shilla
"Saya sebenarnya memang ternanti-nantikan watak berat seperti ini kerana ia memberi cabaran kepada saya sebagi pelakon.

"Banyak tenaga diperlukan untuk menjayakan watak sebagai kembar dan memerlukan fokus yang tinggi.

"Syukur, saya sudah memberikan yang terbaik dan berharap penonton akan menyukai drama ini nanti," katanya.

Buatlah apa yang menggembirakan Tasha. Asalkan pandai jaga diri. - CARI

3

Bagus
19

Marah
2

Terkejut
13

Sedih
23

Lawak
6

Bosan

Friends Rank (66 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote zulka 7-5-2018 03:23 PM
ada yg lg seksi kot
Quote chikumanis 7-5-2018 03:31 PM
Pelakon yang dilabel sebagai simbol seks ini tidak mampu menghalang orang untuk tidak bercakap buruk tentang dirinya.


kalo seksi mcm JLO baru lah berbaloi dengan label tersebut..
Quote bulalof 7-5-2018 03:35 PM
nexxxtttttttt.....   
Quote barfi 7-5-2018 03:37 PM
Pernah terserempak dengan dia ni.  Biasa2 je
Quote damian_lee 7-5-2018 03:38 PM
Simbol seks .... choii much ...
Tak montoks mana punnnn
Expression masih kg.com

Feeling jer ko nii
Quote Victorioussss 7-5-2018 03:41 PM
No thanks

I xsuke areola juling
Quote sharlenetexas 7-5-2018 03:41 PM
masalahnya seksi ke tasha ni?
arwah noreen nor dulu mmg srsuai jd simbol seks.
Quote Leeanne88 7-5-2018 03:43 PM
Feeling lebih je
Quote mieymiey 7-5-2018 03:49 PM
Pelakon yang dilabel sebagai simbol seks


Sapo pulak yang label dia ni sebagai simbol seks? Tekjul yer la kot
Quote grizz 7-5-2018 03:49 PM
klu xseksi xdpt lak nk tgkap jerong beso..
Quote Catpaw 7-5-2018 03:51 PM
ala... iols suke dia ni blakon
Quote Orix 7-5-2018 03:51 PM
Seksi ke lucah?
Quote jula7 7-5-2018 03:54 PM
tek dia ori ke?
nampak sedap..
Quote Nenasketum 7-5-2018 03:54 PM
Dalam bulan lepas, aku duk kat Ah Cheng Ampang Point, minah ni lalu dengan mak dia. Terkejut kodok aku tengok. Macam yindon jerk dia ni. Seksi mender? Jamal jamban jerk hadap ko.
Quote Afifi82 7-5-2018 04:11 PM
Tapi..Muka xcantik sgt la dia ni..
Quote MadameOnion 7-5-2018 04:20 PM
tek juling heheh
Quote fushimi 7-5-2018 04:30 PM
boleh tahan gak kopek sheols
Quote laksmanabentan 7-5-2018 04:41 PM
la... ada lagi ker?
ingat kan da sejuk beku da...
hihi..
Quote Allthatnana 7-5-2018 05:18 PM
Tak relevan..nextttt..

Lihat semua komen(36)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-7-2022 04:04 AM GMT+8 , Processed in 0.067924 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top