CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Tular: Betulkan Coli Dan Korek Hidung Depan Cermin Kereta Gelap

7-5-2018 12:21 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 4541| Komen: 14

Description: Membetulkan coli dan mengorek hidung di cermin tingkap sebuah kereta menyebabkan seorang wanita ini menanggung malu.
Membetulkan coli dan mengorek hidung di cermin tingkap sebuah kereta menyebabkan seorang wanita ini menanggung malu.

Rakaman lucu yang tular itu menunjukkan seorang wanita Vietnam sedang 'memperbaiki' penampilan dirinya di depan sebuah kereta yang bercermin gelap.


Tanpa menyedari ada orang di dalam kereta tersebut, wanita berbaju putih itu membetulkan kedudukan colinya.


Dia juga dilihat mengorek hidungnya dan menurut sumber, mungkin dia mahu menghadiri apa-apa acara di sebelah malam.

Bagaimanapun perbuatannya itu terhenti selepas individu dalam kenderaan tersebut menurunkan tingkap keretanya.

Selepas menyedari aksinya dirakam, wanita tersebut segera melarikan diri.

Video tersebut dimuat naik di Youtube dengan kapsyen, "Gadis ini terkejut lihat dalam kereta ada orang."

Sesetengah netizen mengatakan rakaman itu adalah palsu dan dirancang.

Sesetengah yang lain pula berpendapat, tiada siapa kisah jika ianya palsu kerana ia benar-benar lucu dan menghiburkan. -CARI





2

Bagus
3

Marah
22

Terkejut
7

Sedih
17

Lawak
10

Bosan

Friends Rank (61 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote mejaputih 7-5-2018 12:22 PM
salah Bod ke
Quote taikor 7-5-2018 12:23 PM
Ini isu ke? Masuk bod peristiwa dunia la
Quote mrizumi 7-5-2018 01:46 PM
Nmpk fake je..xkn tgh ramai lalu lalang boleh relax2 mcm tu nk btul kn..
Quote aHoi83 7-5-2018 01:59 PM
Ok jugak la ade thread2 sesat masuk CI ni. Kalo tak politik je manjang
Quote Modngengade 7-5-2018 02:02 PM
pprt nyer kau dekkk
Quote sofiazara 7-5-2018 02:03 PM
kalo aku memandu di lorong kanan..katakan 110 - 120 km tetiba ada kereta cocok belakang..aku akan kekiri perlahan lahan sambil korek hidung. ini bertujuan supaya kenderaan itu memandangku tgk aku korek hidung.
Quote prettyuglybabe 7-5-2018 03:46 PM
nampak sangat fake..
Quote Jajabeans 7-5-2018 05:04 PM
Mcm fake. Buruk nau perangai kalau ada org cmni
Quote lumie 7-5-2018 06:20 PM
{:nose{:nose
Quote KhunKaew 7-5-2018 07:52 PM
tetek kecik tu. aku lebih suke tgk ppuan mly yg buat camtu. lg syok tgk.
Quote GigaMom 8-5-2018 08:36 AM
Ai dh tgok lama benda ni
Byk video camni
Tp this one paling fake
Worst n fake
Quote jofizo 8-5-2018 08:42 AM
berlakon saja.....
Quote ipin 8-5-2018 08:51 AM
kampongg betul la.. semua nak viral ..   
Quote kucen_miang 8-5-2018 08:53 AM
editor cari mabuk ketum ke ni? btw camana ko leh jadi editor?

Lihat semua komen(14)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

16-8-2022 10:04 AM GMT+8 , Processed in 0.076935 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top