CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Jatuh Perigi Ketika Ambil Air

7-5-2018 10:12 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 3015| Komen: 21

Description: Malang nasib seorang wanita apabila tergelincir sebelum terjatuh ke dalam perigi sedalam lima meter ketika mengambil air.
Malang nasib seorang wanita apabila tergelincir sebelum terjatuh ke dalam perigi sedalam lima meter ketika mengambil air.

Harian Metro melaporkan, kejadian berlaku di Kampung Timah SKC, Bukit Beruntung, Kuala Kubu Bharu, malam tadi.


"Seramai 13 pegawai dan anggota bersama dua jentera dari Balai Bomba dan Penyelamat (BBP) Kuala Kubu Bharu dikerahkan ke lokasi kejadian sejurus menerima panggilan kecemasan pada jam 10.31 malam.


Foto: Harian Metro

"Sebaik tiba di lokasi kejadian, kami mendapati mangsa, Rajaswari Subraniam, 45, terjatuh ke dalam perigi sedalam lima meter itu.

"Kami mengambil masa kira-kira 30 minit untuk mengeluarkan mangsa dari perigi berkenaan," kata Ketua Cawangan Pengurusan Operasi dan Balai Jabatan Bomba dan Penyelamat Selangor Alimaddia Bukri.

Mangsa bagaimanapun hanya mengalami kecederaan di bahagian kaki dan dihantar ke Hospital Kuala Kubu Bharu untuk mendapatkan rawatan. - CARI
43

Bagus
21

Marah
9

Terkejut
13

Sedih
17

Lawak
16

Bosan

Friends Rank (119 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote shernazz 7-5-2018 10:22 AM
Kat umah moyang.iols ada perigi
Yang pelik nya..kejap.air kaler putih..kejap.kaler jernih
Iols kekadang nak.mandi.pung ragu ragu tp x de bau..
Mmg.dalam.gilaaa la..
Takut tjatuh cm.acik.ni...
Quote Artemesiaa 7-5-2018 10:28 AM
Nasib hanya cedera.  Nak guna perigi ni pun kena ada skill kalau tak pandai ceduk tak penuh timba airnya.
Quote Modngengade 7-5-2018 10:29 AM
ada lagi ke ummah guna pergi zaman ni?
Quote monkaS 7-5-2018 10:36 AM
kesian masih pakai perigi
Quote reeny 7-5-2018 10:41 AM
teringat zaman kecik2 dulu mandi air perigi kt umah datuk, sejuk betul airnya
Quote Simunggu 7-5-2018 11:03 AM
aduh kasian org ulu ulu di sabah....opss sorry di mana ini???
Quote grizz 7-5-2018 11:03 AM
umah tok iolls pon ade perigi..tok iolls suke air perigi lg dr air paip..
sejuk gedik gtu..siap bleh minum air lg smbil mandi..bersih n suci ktenye..
Quote ninja boy 7-5-2018 12:00 PM
Takde air paip ka sampai pakai perigi, kawasan Selangor ka, ingat Kelantan Sabah
Quote grouper 7-5-2018 12:16 PM
Teringat skil nak nk ceduk air perigi pakai timba..lepas tu terbayang sadako keluar dari perigi
Quote zulka 7-5-2018 12:33 PM
mujur takde Juon dlm perigi tu
Quote coco 7-5-2018 12:50 PM
perigi adalah antara ketakutan i ols masa kecik kecik balik rumah atuk.   dah la dalam.... pastu gelap plak tu....n berlumut2 area keliling dia..... rasa mcm mesti mati kalau jatuh dalam tu

Quote mjla 7-5-2018 01:05 PM
Legeng tul aci ni
Masih guna perigi
Quote supernaturalee 7-5-2018 01:08 PM
grouper replied at 7-5-2018 12:16 PM
Teringat skil nak nk ceduk air perigi pakai timba..lepas tu terbayang sadako keluar dari perigi

sadako tu haperr?

btw gmbr kt ats tu mcm mayat baru dikafankan



Quote L_Z 7-5-2018 01:12 PM
Air kat Kuala kubu baru fresh.. Jernih.. Xdak bau..
Xheran klu org sana masih guna air sungai atau perigi atau air bukit..
Quote minguk 7-5-2018 01:28 PM
masa kecik2 i pernah nampak katak dalam perigi... so i jadi sangat geli dengan perigi dulu2 la.. sekarang rindu nak mandi air perigi, sejukkkk
Quote haryatie 7-5-2018 01:29 PM
siannnya...
msa kecil dulu kalau pegi umah makcik
kat bilik air dia ada perigi
seriau bila tengok ke dalam perigi tu..sayup jauh ke bawah air nya
mmg rasa gayat laaa..
Quote grouper 7-5-2018 01:33 PM
zulka replied at 7-5-2018 12:33 PM
mujur takde Juon dlm perigi tu

Juon cite hantu lain...sadako baru betul dari filem ring or the ring versi amerika. Juon ada hantu budak yg putih tu.
Quote grouper 7-5-2018 01:35 PM
supernaturalee replied at 7-5-2018 01:08 PM
sadako tu haperr?

btw gmbr kt ats tu mcm mayat baru dikafankan

Sadako hantu cite the ring..kluar dari perigi merangkak..first time tgk blh trauma seumur hidup.
Quote supernaturalee 7-5-2018 01:53 PM
grouper replied at 7-5-2018 01:35 PM
Sadako hantu cite the ring..kluar dari perigi merangkak..first time tgk blh trauma seumur hidup.

oh...versi hollywood samara

xgemar versi asal tustoryline berterabur

the ring versi hollywood naomi watts jgk yg best
kemas dan twisted ending yg amazing






Lihat semua komen(21)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

10-8-2022 05:15 PM GMT+8 , Processed in 1.176781 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top