CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

Kemurahan Hati Siti Nurhaliza Belanja Pekerjanya Buat Netizen Terharu..

4-5-2018 11:34 AM| Diterbitkan: Cari-Azza| Dilihat: 10394| Komen: 59|Original author: Oleh: Azza

Description: Bintang hati Malaysia, Dato Siti Nurhaliza sekali lagi mengundang perasaan terharu peminatnya. Apa kan tidak, baru sahaja habis tempoh berpantang 44 hari, Siti meraikan pekerja-pekerjanya yang banyak ...


Bintang hati Malaysia, Dato' Siti Nurhaliza sekali lagi mengundang perasaan terharu peminatnya. Apa kan tidak, baru sahaja habis tempoh berpantang 44 hari, Siti meraikan pekerja-pekerjanya yang banyak berjasa kepada keluarganya. 


Kelihatan semuanya bergembira dengan layanan tersebut.

Foto : IG CTDK

Tidak cukup dengan itu, sekali lagi Siti meraikan pekerja Simplysiti dalam jamuan yang lebih besar dan lebih ramai. Ia dirakamkan menerusi video pendek.


Momen-momen tersebut membuatkan ramai netizen yang terharu dengan kemurahan hati Siti.


Malahan, ada netizen yang sempat mengusik tentang status pekerjanya.


Malahan ada yang bertanyakan sama ada masih memerlukan pekerja atau tidak. Ya, mana tahu untung-untung boleh bekerja di sana.


Sedia maklum, Siti juga mempunyai peminat di negara jiran. Mereka turut kagum dengan kebaikan hati Siti. 



Jadi, ada sesiapa yang nak gantikan kekosongan yang ada? Bolehlah hantar 'resume' ya. - CARI 
12

Bagus
4

Marah
3

Terkejut
1

Sedih
7

Lawak
8

Bosan

Friends Rank (35 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote DARSITA 4-5-2018 11:41 AM
Elehhhh dah memang patut pun dia belanja makan makan. Tak ada peliknya pun. Saja nak publisti murahan! Meluat!
Quote trexxxxxi 4-5-2018 11:46 AM
Comei toksri ti.. awww in love angat... tibeee rasa nak jadi ctzoners

cc @kakasotong2
Quote BookerT 4-5-2018 11:47 AM
pekerja yang lima orang tu je ke nyah...ok nyah...
Quote helicornia 4-5-2018 11:49 AM
belanja makan je pun tak luak duit ct..ingat bagi kete sorang sebijik or belanja gi makan angin oversea macam company china buat tu
Quote jo_je 4-5-2018 11:53 AM
biasa lah boss belanja makan...  

lainlah belanja holiday tiap2 tahun... cam boss saya dulu....

Quote pumpkingirl 4-5-2018 11:55 AM
Hihihi..lawak pulak berita murahan ni..tapi cutenya anak tokti..geram tgk..alhamdulillah rezeki tok ti akhirnya..
Quote kiah_mai_pulak 4-5-2018 11:59 AM
Acik2 kepam tgh butthurt baca berita ni sbb boss acik2 kepam x pernah belanja deyolss. Sedehhhh
Quote watie79 4-5-2018 12:01 PM
kiah_mai_pulak replied at 4-5-2018 11:59 AM
Acik2 kepam tgh butthurt baca berita ni sbb boss acik2 kepam x pernah belanja deyolss. Sedehhhh

lagi butthurt retis yg dipuja-puja tak heran ke pemenat
Quote eyansss 4-5-2018 12:03 PM
gambar last anak ct tu, bibir comel tu rasa nak cubit je... hehehe...
Quote besarkecik 4-5-2018 12:19 PM
kiah_mai_pulak: Acik2 kepam tgh butthurt baca berita ni sbb boss acik2 kepam x pernah belanja deyolss. Sedehhhh


Nasib baik setiap tahun 2kali company meols buat company trip utk staff.
Tapi, kalau belanja makan tu kira dah memadai dari tak bagi apo
Quote September14 4-5-2018 12:27 PM
Rindu nk tgk tokti melaram, lps pntg ni mcmne lak fesyen dia. Rindu jgk nk tgk konsert dia, vocal mntap lg ke atau dah ke laut
Quote lovelytouch 4-5-2018 12:30 PM
Belanja makan stiap hari pun boleh tok ti oiiiiii..
Quote sofiazara 4-5-2018 12:33 PM
aku presiden kelab kebajikan opis pun aku belanja ajk mkn2. so?
Quote mieymiey 4-5-2018 12:37 PM
Alhamdulillah. Apa salahnya berbagi-bagi rezeki kan? Semoga setiap dari kita semua dimurahkan rezeki
Quote white01whale 4-5-2018 02:10 PM
kiah_mai_pulak replied at 4-5-2018 11:59 AM
Acik2 kepam tgh butthurt baca berita ni sbb boss acik2 kepam x pernah belanja deyolss. Sedehhhh

Yesza!! Tepat ke batang hidung acik kopam
Quote mjla 4-5-2018 02:36 PM
Cuba lanjer pi europe plak
Quote RatuDunia94 4-5-2018 03:38 PM
Sheols dh habis berpantang kan? Jaga2 jgn ikutkan sgt nafsu abis pantang tu.. Nanti sedar2 badan lbh kembang dr masa sebelum beranak.. Aritu kata dh turun 14kg kan... Tu pon sbb bpantang jaga makan.
Quote Orgkgdukobesi 4-5-2018 03:42 PM
Untunglah bos selalu belanja makan
Quote Issandra 4-5-2018 03:45 PM
Zizie izette pn selalu bawak bibik2 dia jln2 mkn2. Bibik ramai kau. Satu anak satu bibik gichuwww

Lihat semua komen(59)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

19-8-2022 10:10 PM GMT+8 , Processed in 0.093901 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top