CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

Individu Panas Bontot Kecam Rita Rudaini Kerana Keluarkan Buku Kisah Hidup..

4-5-2018 11:02 AM| Diterbitkan: Cari-Amiey| Dilihat: 12266| Komen: 41|Original author: Oleh: Amiey

Description: Setelah sekian lama memendam rasa dan menyimpan rahsia mengenai perkahwinannya dengan bekas suami, Aidil Zafuan Abd Razak, pelakon Rita Rudaini akhirnya mendedahkan perkara tersebut di dalam biografi, ...
Setelah sekian lama memendam rasa dan menyimpan rahsia mengenai perkahwinannya dengan bekas suami, Aidil Zafuan Abd Razak, pelakon Rita Rudaini akhirnya mendedahkan perkara tersebut dalam buku biografi, Kerana Aku Seorang Perempuan.



Buku itu telah dilancarkan bersempena dengan Pesta Buku Antarabangsa pada 1 Mei yang lepas di PWTC, Kuala Lumpur.   


Foto: IG Rita Rudaini

Pelakon cantik itu juga turut berkongsi mengenai pelancaran buku tersebut di akaun instagram miliknya dengan kapsyen yang berbunyi:

"Dengan derita.. Dengan air mata.. Aku ditinggalkan dengan dua cinta..
Dua cinta yang mengubah segalanya.. Dua cinta yang mendamaikan rasa..."

Foto: IG Rita Rudaini

Ramai pengikutnya dilaman Instagram yang kagum dengan kekuatan Rita mengharungi segala rintangan dan ranjau dalam kehidupannya berminat untuk mendapatkan naskah istimewa tersebut. 

Foto: IG Rita Rudaini

Tidak kurang juga ada yang turut berkongsi pengalaman hidup yang seakan sama dengan apa yang dihadapi oleh Rita yang ditinggalkan bekas suaminya. 

Foto: IG Rita Rudaini
Namun, dalam pada kata-kata positif yang diterima, terdapat komen daripada seorang individu yang seakan tidak berpuas hati dengan pelancaran buku tersebut. Individu tersebut turut meninggalkan komen yang agak biadap hampir di setiap gambar buku yang dimuat naik oleh Rita.

Foto: IG Rita Rudaini
Kata-kata yang biadap dari individu tersebut mendapat reaksi daripada pengikut Rita yang cuba untuk menasihati individu yang dikatakan 'panas bontot' tersebut. 
Foto: IG Rita Rudaini

Rita bagaimanapun, enggan mengambil kisah mengenai komen daripada individu itu dan meminta individu itu untuk bertenang. 

Foto: IG Rita Rudaini
Foto: NST

Rita dan Aidil telah bercerai dengan talak satu pada 5 September 2013 dan dikurniakan dengan dua anak lelaki iaitu Airit Rayyan Rizqin dan Airit Qaqa Arjuna yang kini di bawah jagaan Rita. -CARI


Bagus
1

Marah

Terkejut

Sedih
1

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (4 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote bukan_ustazah 4-5-2018 11:14 AM
kaut duit selagi boleh rita .. walaupun dengan jaja kisah ex laki. Kasi makan anak, nak harap ex laki kang kebulurr
Quote Nenasketum 4-5-2018 11:36 AM
Drama sungguh kehidupan minah ni. Harap Aidil notelo grow some telo and amik tindakan saman!
Quote BookerT 4-5-2018 11:46 AM
bahasa sebiji macam mak hayam forumer butthurt perempuan cantik dapat suami...mak hayam tu menjanda pun kau butthurt..walhal kau mak hayam forumer dah 40s tak juga berlaki sebab malas nak adjust badan tong gas kau orang...mengerti tak nyah?
Quote grizz 4-5-2018 11:48 AM
okeyla de kisah peribadi dlm tu..
ni kua buku ayat2 peribadi je..
rmai gak org bli..
Quote kiambang 4-5-2018 11:52 AM
Thread ni dah ada kan .. berapa banyak nak buka daaa
Quote mieymiey 4-5-2018 12:54 PM
Nama kat anak tu bukti cinta yang Aidil takkan dapat lari dari 'cengkaman' Rita
Quote mjla 4-5-2018 02:42 PM
Mulut bising mana laki tajam
Quote watachiwa 4-5-2018 04:10 PM
bukan_ustazah replied at 4-5-2018 11:14 AM
kaut duit selagi boleh rita .. walaupun dengan jaja kisah ex laki. Kasi makan anak, nak harap ex lak ...

setuju. dah ex laki pon x nakberape bayar sgt elok lah kutip duit macam ni
Quote blekkep 4-5-2018 05:15 PM
watachiwa replied at 4-5-2018 04:10 PM
setuju. dah ex laki pon x nakberape bayar sgt elok lah kutip duit macam ni

3k sbulan wei edel kasik. kalo rakyat marhein lebey dr cukup kot...elok lar tuh kasik anak2 mkn duit haram jaja aib bapak die. gud job garita sundal
Quote fealefea 4-5-2018 05:51 PM
blekkep replied at 4-5-2018 05:15 PM
3k sbulan wei edel kasik. kalo rakyat marhein lebey dr cukup kot...elok lar tuh kasik anak2 mkn du ...

uii, cik bedah, mane tau amaun tu

Quote blekkep 4-5-2018 05:56 PM
Edited by blekkep at 4-5-2018 05:59 PM
fealefea replied at 4-5-2018 05:51 PM
uii, cik bedah, mane tau amaun tu

3k utk 2 org.tuh yg mahkamah suruh edel bayar..kuar paper dlu
Quote Tweety_Senrose 4-5-2018 06:30 PM
Mohon lepas ritrud dapat untung yg banyak, aidil saman je baru tau
Quote onexox97 4-5-2018 06:33 PM
stylo betul anak2 dia
Quote perembes 4-5-2018 06:58 PM
Coba Rita dah kwin lain... Ex nya kluarkn bku... Tgk mlaser ke x ?
Quote haruslah 4-5-2018 07:21 PM
Dlm buku ni pasal aidil tinggalkn rita je ke?
Atau ade kisah lain
Kalau ade kisah lain ok la kot

Alangkan gmba2 selpie pon org buat buku laku keras
Sedangkan buku "kata2 hikmah" artis pon laku

Prinsip peminat tegar retis selagi boleh laku buat duit yyyt not khennnn
Quote watachiwa 5-5-2018 01:12 PM
blekkep replied at 4-5-2018 05:15 PM
3k sbulan wei edel kasik. kalo rakyat marhein lebey dr cukup kot...elok lar tuh kasik anak2 mkn du ...

Oo ye ke 3ribu..baguslah kalau bayar. Tapi x payah nak sundalkan orang. Kite tak duduk kat tempat dia. Lalui ape dia hadapi. I believe penulis tu dpt lg byk dr RR.
Quote jargon 5-5-2018 02:54 PM
watachiwa replied at 5-5-2018 01:12 PM
Oo ye ke 3ribu..baguslah kalau bayar. Tapi x payah nak sundalkan orang. Kite tak duduk kat tempat  ...

Ye..rota mntk 5k tp.makamah putuskan 3k je...and edel byr je tiap2 bln...yg nampakkan mcm edel x byr nafkah sbb rota ni mcm xckup2 gn 3k trun naik makamah pelbagai so net anggap edel x byr...tu pon bile edel tjuk bukti slip bank kt media baru rota trgagap2 bg alasan dia xperasan slama ni duit tu edel.kasi bln2,sbb dah brcampur gn payment belakom..seee,level putaq beliaq rota ni...
Quote noraidil_06 5-5-2018 03:09 PM
BookerT replied at 4-5-2018 11:46 AM
bahasa sebiji macam mak hayam forumer butthurt perempuan cantik dapat suami...mak hayam tu menjanda  ...

Hamboi mulut. Mak lupe bedong dgn mulut chuols sekali masa baby ke nyah.
Quote samasam90 5-5-2018 04:53 PM
kiambang replied at 4-5-2018 03:52 AM
Thread ni dah ada kan .. berapa banyak nak buka daaa

haruslah @Cari-Amiey nak buka thread baru.. di samping nak bekap idola, dan juga nak cari duit sampingan kot? like hunnnnnnnnnny,................

Lihat semua komen(41)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-11-2022 08:17 AM GMT+8 , Processed in 0.081680 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top