CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

DS Ahmad Zahid Hamidi Harap Anak Bagan Datuk Ikut Jejak M.Daud Kilau

3-5-2018 12:59 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 2880| Komen: 16

Description: Datuk Mohd Daud Kilau, 78, pengsan dan dimasukkan ke Hospital Teluk Intan selepas pengsan selepas mengadakan persembahan di Bagan Datuk.
Datuk Mohd Daud Kilau, 78, pengsan dan dimasukkan ke Hospital Teluk Intan selepas pengsan selepas mengadakan persembahan di Bagan Datuk.

Perkara itu dimaklumkan sendiri oleh Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi yang turut menziarahi Raja Gelek Malaysia itu di wad hospital.

Foto: Berita Harian
"Tiga malam lalu beliau buat persembahan di sini (Waterfront Bagan Datuk) dan malam tadi saya sempat melawat beliau di hospital.

"Beliau pengsan selepas lakukan persembahan di sini dan didapati ada beberapa penyakit… kita doa dia sembuh,"katanya.

Bernama melaporkan, turut hadir Ketua Pengarah Imigresen Datuk Seri Mustafar Ali serta penampilan khas jaguh badminton negara Datuk Lee Chong Wei serta Datuk Shake.


Selain itu Ahmad Zahid juga berharap akan ada anak-anak Bagan Datuk yang dapat mengikut jejak langkah Daud Kilau.

"M. Daud Kilau tersohor di peringkat nasional dan insya-Allah akan ada anak Bagan Datuk sehebat beliau dilahirkan bukan sahaja mengharumkan Bagan Datuk di peringkat nasional malah antarabangsa." -CARI

Bagus

Marah

Terkejut
6

Sedih
1

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (9 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote eizarz 3-5-2018 02:31 PM
lantak ko la jahid komidi...lps ni ko bukan tpm
Quote buapakperut 3-5-2018 02:39 PM
apa sajalaa....
Quote MarryPottet 3-5-2018 02:55 PM
gws atok. nasib baik terkucil je & bukan dijemput malaikat maut time tengah sakan bergelek
Quote tanakkampung1x 3-5-2018 02:57 PM
Dah 78yo, kesian pakcik m daud kilau masih bergelek cari rezeki.
Quote cm_matjawasp 3-5-2018 03:09 PM
Hari tu kan masuk hospital , ingatkan dah berenti gelek dah.
Quote amyza82 3-5-2018 03:16 PM
Bodoh ke suruh ikut jejak m. daud kilau , kesian giler,  dah tua pun kena bergelek demi kelangsungan idup...
Jahid ni mmg nk srh bangsa melayu jadi bodoh supaya senang nk songlap reta
Quote kucingitam 4-5-2018 10:26 AM
naik ikut jejak langkah m daud kilau  bergelek sampai masuk spital ke caner maksud dia?
Quote alinone78 4-5-2018 04:37 PM
udah udah le tu. rehat je
Quote totokreturn 4-5-2018 05:11 PM
Dari ikut daud kilau, baik aku ikut zahid.... daud dah tua sgt dok gelek depan org ramai lepas2 duit makan jer...jadi zahid tipu2 kenceng depan org ramai makan 7 keturunan duit tak abis..
Quote Nokiaman 4-5-2018 05:26 PM
hahahhaa cakap bercontoh tak kena tempat ..
Suro contohi MDK.. apa barang?
Inilah otak Melayu Indon ..
Quote Bedah.Cun 4-5-2018 07:58 PM
amyza82 replied at 2-5-2018 07:16 PM
Bodoh ke suruh ikut jejak m. daud kilau , kesian giler,  dah tua pun kena bergelek demi kelangs ...

Dia bukan melayu pon. Dia jawa totok surabaya. Wekkk wekkk.
Quote Bedah.Cun 4-5-2018 07:59 PM
Nokiaman replied at 3-5-2018 09:26 PM
hahahhaa cakap bercontoh tak kena tempat ..
Suro contohi MDK.. apa barang?
Inilah otak Melayu Indo ...

Dia bukan melayu pon. Tengok hidunh jambu dia tue pun memang dah jelas, dia indon hanat. Indon perosak bangsa melayu, musuhhh seteru melayu dalam umno.
Quote noell 4-5-2018 08:42 PM
daud kilau neh bukan miskin weyyy

dia ada tanah sawit & kelapa berekar2 kat kg dia kat bagan datuk tuh

kedai makan karoke lagik loaded org tua nih weyyyy
Quote giyomi 12-5-2018 03:05 PM
Masih lagikah tunjuk jari bila bercakap selepas parti kalah?
Quote makita 12-5-2018 03:17 PM
Igt nk bergelek ni x pakai stamina ke.
Sampai msuk spital tu akibat 3 hari 3 malam bergelek
Quote rogayahtop 17-5-2018 05:29 AM
lol memasing tak hingat.

semoga cepat sembuh dato mdkilau. akak rasa zaman akak mmg tak kenal. tahu dia pandai gelek je.

Lihat semua komen(16)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-10-2022 11:16 PM GMT+8 , Processed in 0.069642 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top