CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Tunggu Adik Habis Sekolah, Baru Ayda Jebat Nak Kahwin

30-4-2018 11:08 AM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 6834| Komen: 41|Original author: Oleh: Saiful

Description: Sebelum ini Redza Rosli ada mengeluarkan kenyataan yang dia tidak terburu-buru untuk menamatkan zaman bujangnya.
Sebelum ini Redza Rosli ada mengeluarkan kenyataan yang dia tidak terburu-buru untuk menamatkan zaman bujangnya.

Kali ini Ayda Jebat juga menyatakan yang dia belum memikirkan tentang perancangan untuk mendirikan rumah tangga dalam masa yang terdekat.

Kata penyanyi dan pelakon ini, dia memang selesa dengan status solo dan sekarang ini lebih mendahulukan kepentingan tiga orang adiknya.



"Saya mahu fokus terhadap bidang seni yang saya ceburi. Masih banyak yang belum saya capai dan saya juga mahu menggembirakan peminat yang selama ini tak henti menyokong.

"Saya mendahulukan tiga orang adik saya dalam semua perkara. Walaupun dua adik perempuan saya sudah bekerja, saya masih lagi memberi wang belanja kepada mereka.



"Saya berikan wang tersebut atas rasa tanggungjawab dan menganggap mereka masih berada di bawah tanggungan saya.

"Saya sudah terbiasa membantu keluarga kerana semenjak saya berusia 12 tahun, ibu bapa saya berpisah dan saya menolong mana yang patut kerana tak mahu melihat adik-adik saya susah.



"Soal kahwin, saya memang tak terfikir langsung buat masa ini. Buat masa ini, adik bongsu saya masih belajar di sekolah menengah, mungkin saya lepaskan keperluan dia dahulu selepas tamat sekolah, baru saya fikir soal kahwin," katanya kepada Astro Gempak.

Bertuah dapat kakak macam Ayda Jebat. Semoga sentiasa murah rezeki. -CARI
30

Bagus
34

Marah
24

Terkejut
15

Sedih
21

Lawak
24

Bosan

Friends Rank (148 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote trexxxxxi 30-4-2018 11:14 AM
sendu ke sampai takde komen?
Quote doubleA 30-4-2018 11:16 AM
Yg dah kerja pun masih bagi duit belanja? Tu bukan tanggungjawab dah tapi manjakan. Apapun terpulang kalau mampu apa salahnya
Quote lazim 30-4-2018 11:21 AM
doubleA replied at 30-4-2018 11:16 AM
Yg dah kerja pun masih bagi duit belanja? Tu bukan tanggungjawab dah tapi manjakan. Apapun terpulang ...

kadang2 adik yg pawwww. nak xnk bg je la
Quote GigaMom 30-4-2018 11:22 AM
Sempoi je ig dia
Drpd retis berlakon Drama fully melayu
Capt Ig manjang bi
Errr
I sound stupid in bm gituhh
Quote doubleA 30-4-2018 11:24 AM
lazim replied at 30-4-2018 11:21 AM
kadang2 adik yg pawwww. nak xnk bg je la

kalau ikhlas apa salahnya, dapat pahala
Quote sarahmirza 30-4-2018 11:25 AM
Baiknya dia sebagai kakak.
Huntung la dah kerja pun kakak selalu belanja
Quote gerbera.memopad 30-4-2018 11:29 AM
trexxxxxi replied at 30-4-2018 11:14 AM
sendu ke sampai takde komen?

Mmg dah di ambang sendu pun AJ skrg.

Aku minat je die tp siapa suruh buat gimik bercinta dgn hero segala. Mendapat la kesenduan kalau silap langkah
Quote MadameOnion 30-4-2018 11:57 AM
baguslah AJ
Quote BookerT 30-4-2018 12:09 PM
doubleA replied at 30-4-2018 11:16 AM
Yg dah kerja pun masih bagi duit belanja? Tu bukan tanggungjawab dah tapi manjakan. Apapun terpulang ...

sayang adik lah nyah..kau tade adik memang la kau cakap macam tu nyah..kau kena ingat...dah tade mak ayah dah sampai masa tetua nanti adik beradik la yang kau akan cari nyah...ini lah masalah keluarga moden zaman sekarang...adik beradik ditendang terajang...dah tetua bangka kena pulau dengan masyarakat adik beradik pun merajuk tak nak bela kau nyah...faham tak nyah...
Quote BookerT 30-4-2018 12:11 PM
gerbera.memopad replied at 30-4-2018 11:29 AM
Mmg dah di ambang sendu pun AJ skrg.

Aku minat je die tp siapa suruh buat gimik bercinta dgn h ...

kan nyah..mak pun minat dia...sebab dedulu masa nak naik jadi pelakon komedi pun sanggup ambil yang edisi khas tu semua...baru up sikit dengan lagu terus fokus drama mahal...tapi sekarang zaman kegemilangan mak hayam senrose memenuhi drama 7 petang nyah...
Quote BookerT 30-4-2018 12:13 PM
GigaMom replied at 30-4-2018 11:22 AM
Sempoi je ig dia
Drpd retis berlakon Drama fully melayu
Capt Ig manjang bi

zaman instagram ni kan ramai yang nak go global nyah...tapi nak dapat follower dari thailand pun tak mampu nyah...
Quote BookerT 30-4-2018 12:14 PM
mak tak nampak lagi komen yang cuba mengaitkan mak hayam ayda dengan mak hayam rosnah mat aris....
Quote pavlovachoc 30-4-2018 12:22 PM
adik dia si fina tu mne ek , xpernah nmpk kat mne2 event .. ke si  AJ  yg menanggung si fina tu
Quote minguk 30-4-2018 12:26 PM
slow AJ sekarang.. kat tv pun jarang nampak muka dia..
Quote sapeka 30-4-2018 12:35 PM
untung adik sheolsss
Quote seri_mawr 30-4-2018 12:43 PM
lazim replied at 30-4-2018 11:21 AM
kadang2 adik yg pawwww. nak xnk bg je la

kannnn...

dah adik sendiri....bila whatapps...or call buat ayat2 terdesak ke...ayat2 kesian ke...
bagi lah jugakkk..
Quote alien88 30-4-2018 12:53 PM
untung la adik sheols.. patut dimurahkan rezeki
iolls sejak dah berkerja segan nak ambk duit dr parent or adk beradik unless belanja makan
Quote fushimi 30-4-2018 01:27 PM
apa salahnya sheols kaya kot

apaknya pun bertiang tiang kayanya

sheol sendu sebab takde drama yang  meletop cam zaman sheols ngan zulporn

drama baru sheol ngan nanas kepam kekdahnya

Quote apiang 30-4-2018 02:06 PM
Aah... Xminat AJ...  Tp true...  Dia dah 80% Sendu... Sikit lagi dah nak terkambus Dlm KUBUR tok adi.

Sis xboleh Pk strategi ke nak up balik anak sis ni...  Iols sad Tgok AJ Sendu...  Tp xminat dia.  Hikhikhik

Lihat semua komen(41)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-11-2022 12:39 PM GMT+8 , Processed in 0.115461 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top