CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

Bersemut Tengok Gambar Bulan Madu Izreen Dan Ude Di Bali!

23-4-2018 11:29 AM| Diterbitkan: Cari-Nurulain| Dilihat: 17737| Komen: 146|Original author: Oleh: Ain

Description: Wah, bersemut melihat kemesraan Izreen Azminda dan suami, Ude Wahid di laman Instagram (IG) masing-masing selepas mengaktifkan semula akaun mereka.
Wah, bersemut melihat kemesraan Izreen Azminda dan suami, Ude Wahid di laman Instagram (IG) masing-masing selepas mengaktifkan semula akaun mereka.


Foto: IG Ude


Foto: IG Izreen

Terbaru, pasangan itu memuat naik gambar romantis sekitar percutian bulan madu mereka di Bali.


Foto: IG Izreen


Foto: IG Ude

Bagi peminat, ia sememangnya suatu perkara menggembirakan melihat pasangan itu hidup bahagia selepas bertalu-talu dihimpit kontroversi.

Namun, mungkin kerana enggan mengambil risiko ruangan komen dibanjiri kritikan negatif daripada netizen, pasangan itu mengambil langkah menutup ruangan komen di IG masing-masing.


Foto: IG Izreen

Foto: IG Ude

Macam mana? Bersemut tak melihat kemesraan mereka suami isteri? - CARI
1

Bagus
5

Marah
5

Terkejut
5

Sedih
5

Lawak
8

Bosan

Friends Rank (29 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • gittew

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote shernazz 23-4-2018 11:39 AM
Bukan bersemut ni
Berlalat
Hahahaha
Quote Banananaa 23-4-2018 11:42 AM
Berlangau
Quote kiah_mai_pulak 23-4-2018 11:43 AM
Bersemut jadah, bertahikk lalat je kak kiah nengoknya.. kossserrr
Quote apedehal 23-4-2018 11:43 AM
adoyai...thread minta cemuh nih
Quote beeeee 23-4-2018 11:44 AM
tak semut. kerengga ada la. choiii
Quote friedfishsoup 23-4-2018 11:44 AM
alahai. berapa banyak thread la pasal dua org nie.
Quote zameyla 23-4-2018 11:44 AM
shernazz replied at 23-4-2018 11:39 AM
Bukan bersemut ni
Berlalat
Hahahaha

berlalat yang meninggalkan telur2nya...
Lepas tu telur bertukar jadi ulat sampah..
hahaha.....

Quote mitsui14 23-4-2018 11:44 AM
Berlalat di mana2
Quote ahnjaehyun 23-4-2018 11:45 AM
berlalat   
Quote apedehal 23-4-2018 11:45 AM
tryin too hard nya korg nk tunjuk sweet..xda sensitiviti lansung
Quote Siti_Mustaqim 23-4-2018 11:45 AM
Berulat..berlalat..hancenggggg.....
Quote mieymiey 23-4-2018 11:45 AM
Sampai abang jamil mampus la 2 ekor ni tutup ruangan komen
Quote MadameOnion 23-4-2018 11:46 AM
busuknya hati dorang ni..saja nak tayang kebahagiaan dekat intan..takpelah..job pun dah makin kurang keduanya.. selalunya masalah kewangan ni reason rumahtangga berantakan
Quote abadi84 23-4-2018 11:48 AM
Katanya ni romantika astro tu. So #boikotizreenazminda
Quote kakyungpilah85 23-4-2018 11:49 AM
ni standart mana ada taik situ ada lalat...haha...semut laaa sangattttttt
Quote MeghanK 23-4-2018 11:50 AM
perlu ke bukak thread provocation camni
Quote BoongaKertas 23-4-2018 11:51 AM
hahahaha! couple paling annoying di alam social media..hrp lenyap terus dr industri, kozzer nak tgk muka dedua dlm mana2 tv/media soc.
Quote chicozinn 23-4-2018 11:52 AM
berulat tengok!!memasing xsedar diri yg jering tu pencaras n kude bajak ni dayus..mohon berulat la korang..selayaknya
Quote mokcikKSKB 23-4-2018 11:55 AM
Muka mcm tkinja dikata sweet..muka laki dia tu lagiklah mcm mat dadah jah

Lihat semua komen(146)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-1-2022 12:03 PM GMT+8 , Processed in 0.091286 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top