CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

“Nate Mana Lah Sangap 'Pancut' Kat Kereta Baru Member Aku Ni?”

20-4-2018 04:20 PM| Diterbitkan: Cari-Nurulain| Dilihat: 8826| Komen: 30|Original author: Oleh: Ain

Description: Apa perasaannya apabila ada orang membuat onar pada kereta baru anda? Sudah pasti hati membara sekiranya mendapati ada cacat cela pada kereta baru yang dibeli hasil titik peluh sendiri.
Apa perasaannya apabila ada orang membuat onar pada kereta baru anda? Sudah pasti hati membara sekiranya mendapati ada cacat cela pada kereta baru yang dibeli hasil titik peluh sendiri.

Namun, bagaimana pula jika kereta baru anda terdapat kesan 'air mani'? Lagi harulah ceritanya sampai tak terkata apa!





Baru-baru ini, sebuah akaun Twitter dengan nama @azlanbhron memuat naik beberapa gambar memaparkan kereta baru rakannya dicemari dengan sejenis cecair mencurigakan.




Berdasarkan posting berkenaan, Azlan percaya bahawa cecair berkenaan merupakan air mani memandangkan terdapat sebungkus paket kondom yang masih belum dibuka.




Aduhai, kasihan rakan Azlan. Tak pasal-pasal keretanya menjadi mangsa individu tak bertanggungjawab yang gagal mengawal nafsu berahi mereka.

Orang ramai tertarik dengan insiden menjijikkan itu dan tertanya-tanya mengapa individu terbabit 'memancut' merata sedangkan memiliki kondom.


Tak sempat pasang dah pancut


"Dah ada kondom buat apa tembak luar?"
komen netizen.




Pun begitu, segelintir netizen berasa terhibur dengan insiden berkenaan.


Suruh orang cuci kereta 'basuh wajib'




Dalam pada itu, segelintir netizen mengambil jalan untuk bersangka baik.




Sementara itu, seorang netizen meminta Azlan dan rakannya untuk membuat laporan polis berhubung kejadian.


Foto: Twitter

Eww, kalau betullah ia air mani, memang menjijikkan! Betul-betul tak menyempat sampai kereta orang 'ditembaknya'. - CARI
20

Bagus
12

Marah
18

Terkejut
18

Sedih
14

Lawak
11

Bosan

Friends Rank (93 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote haryatie 20-4-2018 04:24 PM
eeeeeeeeeee...
Quote fushimi 20-4-2018 04:25 PM
jijik sial

kete ko kena mandi bunga tuk buang sial yang melekat

Quote grizz 20-4-2018 04:30 PM
ke ko yg letak komdom tu..
Quote hanakikan 20-4-2018 04:45 PM
fetish kat kereta baru kot
Quote Artemesiaa 20-4-2018 04:48 PM
Ke ada orang saja letakan benda lain yang nampak seakan benda serupa.  Dah tu elok ler gi car wash je gi cuci kasi bersih semula.
Quote afie_m 20-4-2018 04:51 PM
aiyoooo....gila punya orang lah ni...
Quote manehnya 20-4-2018 05:00 PM
ngan kereta pun dia horny kan.. sampai tersembur2 kah kah..
Quote kikuri 20-4-2018 05:05 PM
euwwwww.... bertabah la owner keta...
Quote bijigetah 20-4-2018 05:06 PM
boleh bayang masa dia tgh buat tu... HahaHahah..
Quote barfi 20-4-2018 05:32 PM
Jijik sial
Quote Joannalee 20-4-2018 06:39 PM
Jijiknye jantan gile sex ke ape. Kot tgh mengndap sambil main layang2 tu yg terpancut
Quote imransulaiman 20-4-2018 07:23 PM
Entah-entah hingus kahak.... {:thief
Quote tobobon 20-4-2018 07:42 PM
air mani bukan najis

kalau terkena kat baju..boleh bawa solat

tp kluar mani kena mandi wajib dulu baru boleh solat
Quote Konahhh 20-4-2018 07:43 PM
Ewwwwwwwww
Quote damian_lee 20-4-2018 07:47 PM
Pakai kondom mengelakkan kete preggy .... and HIV ... caring sangattt
Hahahaha
Quote tombong 20-4-2018 10:06 PM
iolss penah pegi karaoke jamban. tengah syok2 nyanyi terpegang air mani meleleh kat dinding. aiyohhhhh....
Quote LautBiru52 20-4-2018 10:33 PM
Kelakar komen kereta beranak tu. Mengarut yg bukan2.
Quote kroit92 21-4-2018 09:32 AM
Objectophilia????

serious aku cannot brain what happen mende camni
nak gelak ke nak kesian, haha
Quote moonbug 21-4-2018 06:06 PM
tombong replied at 20-4-2018 10:06 PM
iolss penah pegi karaoke jamban. tengah syok2 nyanyi terpegang air mani meleleh kat dinding. aiyohhh ...

Mcm mana tau? Entah-entah hingus ke kahak ke

Lihat semua komen(30)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

21-5-2022 08:14 PM GMT+8 , Processed in 0.087507 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top